Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- اسهال
سلام اقای دکتر برا بچه ی چهارده ماهه که داره دندون درمیاره و یه ماه هست چن روز اسهال میشه چن روز خوب میشه و دوباره اسهال میشه، مصرف آنتی بیوتیک مجاز هست؟ دکتر داده آنتی بیوتیک رو ولی بدون سابقه ی تب و غیره نمیدونم چرا آنتی بیوتیک دادن
- شربت زینک
چه مقدار شربت زینک به نوزاد سه ماهه ام بدم ؟؟
- کار کردن زیاد شکم نوزاد نه قصع ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم نه ماهشه دو روزی هست شکمش خیلی کار میکنه مثلا امروز 5بار کار کرده نه اسهال هستش نه سفت. غذاش رو هم خوب می خوره. حالا می خواستم علتش رو بدونم باید به پزشک مراجعه کنم یا نه
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- ناف
سلام نوزاد ما یک ماه وهفت روزش هست از ۵روزگی بند نافش افتاد والان خیلی کم ترشح زرد رنگ رو لباس زیرش دیده میشه.باید چکار کرد برای خشک کردن ترشح
- رشد نوزاد
با سلام و احترام پسر من ۳ ماه و هفت روزشه وزن تولدش 3450 گرم بود و الان 5850 گرم ایا وزنش طبیعی هست یا خیر؟ و اینکه قریب به یکماهه به زور و زحمت یه ذره شیر مادر رو با نق میخوره و خوابشم بشدت سبک. لطفا راهنمایی بفرمایید. وضمنا دو روزی یه ذره شیر خشک گیکوز هم میخوره
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- سیاه شدن ناخن نوزاد سی روزه
نوزاد خواهرم سی روزشه ناخناش سیاه شده مشکل ش چیه
- تا چند روز برای چشم بچم قطره باکتی ماید استفاده کنم
تا چن روز میتوان قطره چشم باکتی ماید را استفاده کرد بچم چشمانش خوب شده ۳ بار استفاده کردم خوب شد باز لازمه استفاده کنم؟
- لکه های مادرزادی
با سلام دخترم شش ماه داره روی کمر قسمت پایین و همینطور پای سمت راستش لکه های قرمزی داره که زیاد هستند میخواستم بدونم آیا این لکه ها براش مشکلی پیش میارن ؟دکتر که بردم گفتند همانژیومه
- مدفوع کودک
با سلام پسرم ۲ ماه و ۱۲ روزشه الان تقریبا چند هفتس ک خودش مدفوع نمیکنه اوایل تا ۱ونیم ماهگی روزانه مدفوع داشت الان ولی بعد هر یه هفته شباف میزارم خاسم بدونم مشکل چیه
- عفونت چشم نوزاد۱۰ماهه
سلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ماهشه سرما خورده بردم دکتر شربت آزیترومایسین داده ولی خوب نشده چند روزه چشمش عفونت کرده و خیلی چرک میده قطره باکتی ماید گرفتم خوبه براش استفاده کنم یا نه؟
- سلام اقای دکتر پسرمن۵ماهشع اسهال شدید شده دوروزم تب داشت خوب شد ولی اسهالش خوب نمیشه اذیت میشع گریع میکنه دست ب لثه پاینش زدم دیدم دندونش زده بیرون چیکاکنم
- شیرخشک مناسب ریفلاکس وآلرژی
باسلام وخسته نباشید شیرخوار۵ماهه ریفلاکس وآلرژی داره آپتامیل پپتی میخورد اما حدود ۲هفته اس که حجم زیاد شیر وتقریبا هرچی که میخورده بالا میاره چه شیرخشکی مناسب تره؟؟؟؟؟؟
- جوویدن زبان
سلام چرا نوزاد سه ماه ی من همش انگار داره آدامس میخوره؟
- نوزاد ۳۶ هفته
سلام آقای دکتر
نوزاد ۳۶ هفته به دنیا آوردم که مشکلی تنفسی دارد. خیلی نگرانم الان داخل دستگاه هستش میگن که تنفس هاش خوب نیست آیا امکان خوب شدنش هست؟
تو رو خدا جواب بدید خیلی حالم بده
- سرماخوردگی نوزاد
سلام جناب من یه دختر ۸ماهه دارم گرفتگی صدای شدید پیدا کرده و نمی تونن درست نفس بکشه تب هم داره و خیلی بی قراری میکنه
- اسهال نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادمن دوروزه ک رفته توی چهارماه.بیست روزی میشه ک اسهال داره اوایلش شدیدنبودیعنی دفعاتش کم بود ولی ازبعدیلدابدترشدوپیش دکتربردم رامنوفلور دادوشیرخشک ببلاگ نوشت شب اول رامنوفلوردادم وسه روزی هم شیرخشکش و ولی بدترشد.پیش یه دکتردیگه بردم شربت دی سیکلومین داد.کمترشدولی بهترنشد.میخاسنم ببیننم چیکارکنم ک اسهالش بهترشه ممنون میشم

