Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بستنی
سلام میتونم به بچه ۱۷ ماهه روزی یه دونه بستنی بدم ؟ ممنون
- تب
هم گوشش هم گلوش چرک کرده تب هم داشت با زدن امپول بتامتازون تبش پایین اومده.ایا براگلو و گوشش هم کارسازه
- خون دماغ
سلام جناب دکتر ممنون از وقتی که میزارین و به سوالات پاسخ میدین ..اقتی دکتر دختر من ۹ سالش هست و گاهی مرتب چند روز پشت سر هم خون دماغ مبشه معمولا از یک بینی وقتی یکی دوبار چرب میکنم با پماد آ چند روز خوبه اما بعد یکماه دوباره شروع میشه مشکل چیست ..ایا ارتباطی به آلرژی هم داره یا خیر؟
- سرماخوردگی چشم اطفال
سلام خدمت آقای دکتر من دختری شش ساله دارم الان سه روزه دچار سرما خوردگی چشم شده تب زیاد داره چشم راست عفونت از آن خارج میشه و همراهش گوش راستش هم درد داره من به او در خانه برای تبش از شیافت استامینوفن استفاده کردم و بروفن دادم برا سرفه های شدید او هم ایورا دادم سرفه های با دادن شربت بهتر شده اما چشم و گوش خوب نمیشه بد دارو هم هست چیزی نمیخوره برا چشمش کیسه چای خنک شده رو چشمش میزارم میگه مامان سوزش و التهابش خوب میشه اما عفونتش خوب نمیشه حال من میخوام از شما راهنمایی بگیرم چیکار کنم ممنون از لطفتون
- داخلی
سلام العلیکم من ۱۵ سال سن دارم 🤲🌷 لطفا این آزمایش پایین من را بررسی کنید و بهم بگید چه بیماری دارم و برام دارو تجویز کنیید🤲 : هموگلوبین خونم 12.9 است در حالی که حالت نرمال ( 14 الی 18 ) است. غلظت گلبولهای قرمز M.C.V : مال من 65 است، در حال که حالت نرمال ( 82 الی 98 ) است. مقیاس گلبول های قرمز M.C.H : مال من 20.3 است در حالی که حالت نرمال ( 24 الی 33 ) است. بررسی تعداد هموگلوبین در یک گلبول قرمز M.C.H.C : مال من 31.2 است در حالی که حالت نرمال ( 32 الی 36 ) است. توزیع گلبول RDM : مال من 15.8 است در حال که حالت طبیعی ( 11 الی 13 ) است. 💙 آنزیم های کبدی همگی طبیعی است به جز ALP : مال من 360 است در حالی که حالت طبیعی ( 80 تا 306 ) است. آنالیز ادرار : W.B.C = 2-5 R.B.C = 0-2 پروتئین : مقادیر کم
- کجی آلت تناسلی نوزاد
باسلام پسر ۱۱ماهه دارم ک وقتی ادرار میکنه ادرارش ب سمت چپ میزنه و صاف نیست یعنی کج میپاشه میخاستم ببینم باید چیکار کنم؟ متخصص خاصی ببرمش؟ مممون
- عفونت گلو
آموکسی سیلین ۲۵۰ روهرچندساعت وچقدربه کودک سه سالم بدم؟
- گردو
سلام از چند ماهگی به کودک باید گردو داد. خیلی خیلی ممنون از شما آقای دکتر بابت پاسخ های خوبتون ،الهی خیر تو زندگیتون ببینید
- دارو
سلام خسته نباشین ببخشین من به پسرم روزی یک عدد قرص فولیک اسید میدم دوزش رو هم روی قرص ننوشته میخواستم بدونم میتونم بدم یا نه؟ دکتر بردم اون براش نوشته
- بوی بددهان
باسلام اقای دکتردخترم دوسالشه دهنش خیلی بومیده عصبی شدم راه حلی داره ممکنه همین برطرف بشه یااینکه دایم دهنش بومیده
- ویروس هرپس
پسرمویروسهرپسدارهدوبارهعودکردمبایدبهچهپزشکیمراجعهکنم
- مدفوع نوزاد
دختر من ۳۷ روزش هست تقریبا ۱۷ روز هستش که مدوفوعش سبز هست بردمش دکتر چیزی نگفت علتش چیه؟؟
- خارش شدید نوک انگشتان دست وپا
- ختنه
سلام وقت بخیر نوزادم رو ختنه کردم الان دوماهه مبگذره سر التش میره داخل کلا اصلا التت معلوم نمیشه بعد ختنه چرا اینطوریه ینی طبیهیه؟
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- علت یبوست
سلام دکتر دخترم یازده ماهشه قطره آهن liposomal ومولتی ویتامین vitane آلمانی میخوره آهن 1cc و ویتامین2cc ممکنه که یبوستش بخاطر این دوتا باشه مدفوع میکنه ولی یکم سفت وسخت ممنونم بابت پاسخگویی
- برفک نوزاد
سلام دخترم دوماه ده روزشه دهانش برفک زده چیکار کنم جناب دکتر امکان داره از شیر ببلاک آنتی رفلاکس باشه؟ چند قطره باید از نیستاتین بدم وزنش 4.کیلو و پانصد است آقای دکتر کمک کنید پول ندارم که دکتر ببرم
- واکسن آنفولانزا
با سلام آیا واکسن آنفولانزا برای کودک 18 ماهه توصیه می شود؟ برند خاصی توصیه می شود؟ همزمانی تزریق واکسن 18 ماهگی و آنفولانزا مشکلی ندارد؟
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- سانستول
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر.دخترم ۱۵ ماهش.شیرخشک میخوره.شربت آدزیر نیم سی سی میخوره.چندوقت پیش مطب اومد گفتید سانستول هم بدم.دوتا شربت مشکلی ایجاد نمیکنه؟هر دو ویتامین دی دارن .زیاد به بدن نمیرسه

