Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آد
سلام دخترم سه ماه و چهار روزشه به قطره آدم حساسیت داره به جاش میشه مولتی بدم ممنون
- بی خوابی
سلام اقای دکتر دختر۳ماهه دارم و از بدو تولد بدخواب و خواب سبکی داره یعنی بیشتر شبا این اتفاق میفته ک میخابونمش ۵دیقه دیگه بیدارمیشه گریه هم نمیکنه ارومه شکمسم سیره جاشم تمیزه ۵بار این کارو میکنه هی میخابونم ۵دیقه بعد بیدارمبشه واسه خودش بعد ۵بار خوابش عمیق میشه شربت بی بی سد هم دادم انواع قطره های کولیک هم میخوره یه شربتی چیزیک خوابشو عمیق کنه برام معرفی کنید ممنون
- ختنه
سلام آقای دکتر ، پسر من ۲۰ روزه اس و به روش سنتی ختنه شده ، دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته صبح و شب به مقدار یک سی سی ، میخواستم بدونم برای بچه ضرر نداره؟ چون شنیدم به نوزاد زیر یک ماه معمولا دارو نمیدن
- رگه هاي سياه در مدفوع نوزاد
- ادرار
سلام دخترم دو ماهه هستش نسبت به قبل کمتر پوشکشو خیس میکنه یکی دوبار هم پیش اومده 4ساعت پوشکش خشک بوده باشه از وقتی ک با دستمال مرطوب بجای شستن استفاده کردم اینجوری شدش اینم بگم ک قبلا ساعتی 60تا شیر بهش میدادم الان هر دو ساعت 60 تا مشکلی هست به نظرتون؟ وزن گیری دخترم طبیعیه احساس درد هم نداره
- دور سر نوزاد پسر ۶ ماهه
با سلام موقع تولد دور سر ۳۴ بود و الان که ۶ ماهش هست ۴۶ و قد ۷۳و وزن ۸و ۵۰۰ گرم ایا دور سرش نرمال؟ ممنونم
- تشخیص شب و روز توسط نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد از جند ماهگی قادر به تشخیص شب و روز هست؟ و از چند ماهگی باید شب وروز رو بهش یاد داد؟
- سرفه
سلام واکسن ۱۸ ماهگی پسرم رو ۴ روز پیش زدم از دیشب تا الان سرفه های شدید داره آیا به واکسنش مربوط میشه
- قرمزی پهلو
سلام دختر هفت ماه ونیمه دارم امروز صبح که اومدم پوشکشو عوض کنم پهلو سمته چپش درست در قسمتی که چسب پوشک هست قرمز شده هنوزم خوب نشده از چی میتونه باشه و چیکار کنم نگرانم کرده
- خارش شدید پوست نوزاد
پسرم پنج ماهشه شدید ا صوراش میخاره و اذیت میشه لطفا کمکم کنید پیش متخصص هم بردم رکوبیزول تجویز کرده ک اصلااا کاری نکرد بدتر هم شد داعم درحال کندن صوراشه و اعصابش داغونه از وقتی این جوشهای قرمزو زده
- سرماخورگی
اقای دکترسلام خسته نباشین پسرم سرما خورده که براش ازیترومایسین گذاشین گفتین اگه بد شد تبش زیاد بود الان تب نداره اما سینش خیلی چرکی شده سرفه میکنه انگار پرچرکه ازیترومایسین بدم
- پودر سنجد
سلام آقای دکتر دخترم ۸ماهش را تموم کرده و رفته داخل ۹ماه.آیا میشه سنجد رو براش پودر کنم و در فرنیش بریزم؟؟
- سلام ببخشید قطره پلارژین
قطره پلارژین برای نوزاد ۴ ماهه فاویسم خطر ی نداره
- اگزما
دخترم اگزما دارد چه بزنم برود ۴ ماه دارد
- قطره کولیکز
سلام، ممنون از پاسخ تون، روزی دوبار فرمودید قطره کولیکز رو بدم چند قطره بهش بدم؟ درضمن پسرم روزی دوبار قطره پدی لاکت هم میخوره ۵قطره
- لرزش پا
با سلام بچه ی من دوماهشه چند روزی یکبار پای سمت چپش یه چند لحظه مبارزه علت چیست؟
- شربت ازيترومايسين وسرفه
سلام اقاي دكتر پسرم سه ماهشه مدتي سرفه ميكردبردم دكتر گفتن برا رفلاكس والرژيه بعد ازمدتي سرفه هاش شديد شد وتوخراب ازشدت سرفه قرمز ميشد بردم دكتر گفتم چرك داره ازيترو١٠٠براش نوشتن الان بعد از ٤روزهنوز سرفه ميكنه البته كمتر شده سرفه هاش اما اينكه ميگن بايد اسهال بشه تا خوب بشه واقعيت داره ؟؟چون پسرم اين س روز دفع نداشته اصلا يعني خوب نشده ،؟
- بیرون زدن ناف
سلام.نوزاد ۲ماهه.به علت زور زدن زیاد.نافش اندازه توپ شیطونکزده بیرون
- شکم صداخوردن
سلام . آقای دکتر بچه من یک ماه و نیم داره . بهش شیرخشک ببلاک 1 و شیر مادر میدم .کولیک هم داره . ولیکن شکمش خیلی صدا میخوره و اینکه دیروز 5بار شکمش کار کرد امروز از صبح تاالتن ساعت 12 سه بار کار کرد سفت نیست شل هم نیست این طبیعیه یا اینکه باید شیر خودم رو ندم یا شیرخشکش رو تغبیر بوم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من پسرم ۱ماهشه سرماخوردگی داره و دماغ اش بسته است نمیتونه درست شیر بخوره چیکار کنم چه دارویی بدم تا خوب بشه راهنمایی کنید لطفا

