Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قدووزن
سلام اقای دکترمن پسرم ۴ماهشه۲۰بردم مرکزبهداشت بهم گفتن قدودورسرش خوبه ولی وزنش نیم کیلوکمه۶کیلوبودشیرمادرهم میخوره وزن تولدش۲/۷۰۰بودچیکارکنم بنظرتون
- سرما خوردگی
سلام دخترم سه ماه و ۴ روزش هست امروز سرما خورده فقط سرفه میکنه چه شربتی بدم ممنون میشم جواب بدین الان دکتر نیست ببرمش
- آيا ميتونم از آلمان با شما صحبت كنم
دكتر هاى آلمان متاسفانه فقط ميگن كودك سالم هست و جيغ زدن او لازم وقت است،شايد باور نكنيد من دچار مسئله روحى شدم و قادر به نگهدارى او نيستم،شير فراوان دارم ولى ميدوشم،خواهش ميكنم كمكى از نظر دارويى براى آرامش بچه و يا چاى بچه و هر چيزى كه ميدانيد براى نجات من بفرمائيد،انشاءالله مادرم به ايران آمد حتما جبران خواهد كرد،ممنونم
- ثابت داشتن گردن
سلام وقت بخیراقای دکتر پسرم۵ماه وخوردای داره نمیتونه کامل گردنشوثابت نگرداره گردن میزنه هی میخواستم بدونم طبیعی؟
- چهسلام چه شیرخشکی بدم برای نفخ شدید
نوزاد ۱ماه و ۲۵ روز دارم نفخ شکم شدید داره با موقع دفع زور میزنه و گریه میکنه میخوام بهش شیر خشکی کمکی بدم کدوم شیر خشگ برای نفخش بهتره و چون کمکی میخوام بدم مقدارش رو هم بهم بگید
- شیرخشک
سلام خسته نباشید بچم از وقطی ازشیر گرفتمش شیرخشک بهش میدم 1سالشه شبا نمیخوابه فقط گریه میکنه فکر کنم دلش درده ایا امکان داره از شیرخشک باشه که بهش میدم دلش درد میگیره به نظرتون چیکارکنم
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- میزان قطره پاراکید
برای نوزاد چهار ماهه با وزن ۷کیلو چند میلی با قطره چکان بدم
- قد
با سلام با تشکر از پاسخگویی شما مسیر رشد قد روی نمودار از صدک رشد بهاندازه ۲سانت پایین می باشد،راهی برای افزایش قد می باشد؟
- نوع مدفوع
سلام،پسرم پنج ماه و نیمشه دوبار هست ک وقتی مدفوع میکنه کمی از مدفوعش حالتش شبیه سفیده تخم مرغ هست با رنگ زرد شیر خودم رو هم میخوره،علتش چیه؟
- دیر درامدن دندان نوزاد
سلام خسته نباشید دختر من ۱۵ ماهشه ولی هنوز دندان در نیاورد میخواستم بدون علتش چیست و تا چ زمانی دندان درنیاور مشکل ساز نیست .البته رفلکس داشت دارو مصرف میکرد و الان حدود سه ماه ک دیگه دارو نمیخوره و درمان شده
- خروسک
سلام آقای دکتر پسر چهارده ماهه من خروسک گرفته بود بیمارستان آمپول دگزا و بخور دادن آیا لازم آنتی بیوتیک مصرف کنه ممنون
- رفلاکس وکولیک
سلام، دکتر بچم49روزشه چن شبه مطلقا شب نمیخوابه ودستشویی مدفوع هم بزور میکنه وخودشو خیلی فشار میده چکار کنم؟ خیلی اذیته
- خس خس کردن گلو
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ام گاوس خیلی هس خس میکنه دکترم بردمش ولی الان تقریبا دوهفتس فرق نکرده شربت پدیا کافی واسش ضرر داره ؟ میشه راهنماییم کنین
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- رفلاکس شدید
نوزادم 50روزشه،هم شیر خودمو میخوره،هم شیرخشک آپتامیلHA(بخاطر حساسیتش)!رفلاکس خیلی شدید داره،هرچی میخوره سریع بالا میاره،سینه اش همیشه خس خس میکنه،کمبود وزن داره.هرچی میخوره همه رو بالا میاره(درحالی ک فوری نمی خوابونمش وهمیشه آروغش رو میگیرم).داروهایی ک مصرف میکنه:قطره ویتامین آد و گاهی قطره کولیکز و شربت گرایپ میکسچر.برای درمان رفلاکس چ دارویی بدم؟
- سوپ
سلام. خسته نباشید. میشه سوپ نوزاد رو امروز بپزیم. و در یخچال نگهداری کنیم و فردا هم بهش بدیم؟ یا حتما باید هر روز تازه پخته بشه؟
- ترش بودن مدفوع
سلام .دخترم لنا باوزن 2.650به دنیا اومد وزن سه ماهش 5.300 دیر به دیر شیر میخورد وبه خاطر رفلاکس نکسیوم میدم همشیر خودم میخوره هم مقدار کمی شیر خشک .گیگوز با sma استفاده میکنه همینکه شیر خشک بهش میدم شکمش کار میکنه بوی ترشی داره وابکی .ممنون میشم شیر خشکی معرفی کنید که مدفوعش از این حالت در بیاد و علت ترش بودن چیه
- رفلاکس
سلام دختر ۴ماه دارم با رفلاکس شدید دکتر گفته علتش ریشه الژیک داره نکسیوم موتلیوم وشربت ستریزین داده خوندم زیر ۶ماه نباید ستریزین دادعوارض مغزی داره الان نمیدونم چکار کنم واقعا بدم
- زردی نوزاد
در صورت زردی نوزاد چیکار باید کرد؟

