Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد
سلام پسرم تقریبا سه ماهشه هر روز دو سه دفعه مدفوع میکرد ولی الان چند روز مدفوع نکرده و خیلی زور میزنه
- غنچه گندمین
سلام آقای خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب نوزادم که شش ماهه ونیمشه قبلا بهش سرلاک برنج میدادم غنچه گندمین با مخلوط شیرو میوه بدم باتشکر
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم
- نخوردن شیرواسهال
سلام آقای دکتر وقت بخیرخیلی سپاسگذارم ازوقتی که میذاریددخترم چهارماهشه ورفلاکس پنهان داره اسرآمپرازول۱۰میدم روزی دووعده. چندوقتی بودکه رفلاکسش شدیدشدهبودومجبورادفعات داروروزیادکردم جوری که معده به قدری حساس شده که هرچیزی میره داخلش فوری حالت تهوع وبعدش استفراغ بهشدس میده بیشتراسه هفتس که اسهالم هس وسطاکمی اسهالش بهترشده بودامابازم اسهالش بدترشده ونزدیک یک ماهه که شیرخوردناش ازنصفم کمترشده وتقریباگرسنگی میکشه اماگریم نمیکنه.پوشکش تقریباخیس نمیشه اما امثرمواقع اسهاله.اوایل این اوضاع دوباره بردمش پیش متخصص اطفال واوضاع روگفتم اماایشون فقط گف چون شیرت کمه بچه گرسنگی کشیده وبهش حالت قهردس داده شیرخشک رژیمی نوشت برابچم وبرای اسهالشم گف همون پدی لاکتی که قبلامیدادی روبدی کافیه امانه اسهالش بهترشدنه شیرخوردناش درضمن اون شیرخشکم چون پایش شیرگاوه معده بچه رواذیت میکنه چن روزیه نمیدم اماهمونم زیادنمیخورد...وامروزکه کلاشایدیکی دوبارشیرخورده اونم درحده۱یا۲دیقه...وقتای دیگم بیشتراز۳۰یا۴۰ثانیه شیرنمیخوره...تواین مدت برای اسهالش پودرorsوکیدی لاکم دادم امافرقی نمیکنه...چه کنم آقای دکتر
- مولتی ویتامین اشتها آور
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ده ماهشه خیلی کم غذا میخوره یا کلا نمیخوره شیرخودمم میخوره روزی ۷ بار و مولتی ویتامین و آهن ایرانی هم میخوره سوالم اینه که میشه قطره مولتی اشتها آور خوب معرفی کنید که تاثیرگذار باشه ممنونم
- یبوست نوزاد دوماه ونیم
سلام وقت بخیر من یه دختر ودوماه ونیم دارم ک از چهل روزگی هفته ای یکبار شکمش کارمیکنه ودکتربردم هیچ دارویی ندادن وفقط یه پماد زینک دادن ک بعضی وقتا به مقعدش میمالم . بهش ترنجبین میدادم که دکتر گفتن ندم وبه جاش فلوس بدم . ولی فرقی نکرده وهفته ای یکبار مدفوع کنه .قبل چهل روزگی هروز دوسه بارشکمش کار میکرد ..شیر خوذمو میدم بهش . لطفا راهنماییم کنید ممنونم
- فاویسم و قطره پدی لایت
سلام
نوازدی فاویسمی دارم میخواستم بپرسم دارو یا قطره پدی لایت ضرر دارد یا نه
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- فاویسم و قرص پشه
سلام برای کودک فاویسمی قرص پشه مشکلاینجادمیکند؟
- یبوست
پسرم ده ماهشه. یبوست داره و ناآروم میشه. پودر پیدرولاکس میدم اما جواب نمیده. میتونم شربت پی ای جی بدمش ؟ به چه صورت باید بدم؟ البته پودر اس امپرازول هم مصرف میکنه میگن باهم تداخل دارن
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم حدود 6ماهشه گویا داره دندون در میاره الان 2 3 روز هست خیلی بیتابی میکنه همش میخواد به چیزی گاز بزنه و گریه میکنه چیکار میتونم بکنم؟
- تب کودک
باسلام کودک ۶ونیم ماه هست الان ۵روزه تب داره ۳۸تا۳۹ میره بدسومین روزهم شروع به اسهال کرده بردین دکترشربت سفیکسیم داد۱۰۰میلی هرروز۲+۵سی سی وهر۴ساعت قطره استامنوفین استفاده میکنیم ولی بااین همه تبش بالا پایین میره ومدفوش شله الان بنظرتون چیکارکنیم بیقراریش بهتربشه الان ۴ روزه شب تاصبح پاشورمیکنم اما بعد۲ساعت بازتب میاد
- شیرخشک
سلام آقای دکتر ببخشید جایگزین آپتامیل پپتی چه شیرخشکی هستش؟؟؟؟دخترم اصلانمیخوره این شیرخشک را.
- مدت زمان استفاده از قطره بینی
سلام دکتر ببخشید تا چند روز باید از قطره بینی سدیم کراید برای نوزاد دو ماه باید استفاده کرد و اگر بعد از این مدت خوب نشد چکار کنیم ممنون دکتر جان
- شربت
سلام آقای دکتر؛ شربت زینک سولفات که پنج ماه پیش خریدم و دربش باز شده و در هوای معتدل خانه بوده آیا فاسد شده یا خیر ؟ و برای دختر ۷ ماهه چه مقدار باید بهش بدم ؟ متشکرم
- قطره رینو سالین 65%
سلام دکتر خسته نباشید، نوزاد دو ماهه گرفتگی بینی دارد وقتل قطره بینی داخل بینیش می ریزم خوب نفس میکشد ولی اگر قطره داخل بینی نریزم نفس تنگ میشود می خواستم بپرسم تا چه مدت باید از قطره استفاده کرد و چند بار در روز باید داخل بینی بریزیم ممنون
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه مدام ابریزش،بینی داره قطره پلارژین دو سه روز میدمخوب میشه دوباره چند روز دیگه شروع میشه دکتر بردم شربت سفکسیم و برم هگزین و قطره بینی داد الان پنج روز دارم داروهاش میدم هیچ فرقی نکرده
- شیر لیدی میل
سلام من میتونم شیر لیدی میل بخورم پسرم یک ماهه هست فاویسم هست اشکال ندارع باقلایی هس
- شله زرد
سلام آقای دکتر شله زرد و غذاهایی مثل این رو از کی میتونم به پسرم بدم؟

