Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
علت ساییدگی پای نوزاد به هم چیست
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام دخترم چهار ماهشه شیر خشک میخوره الان دو هفته تو بیداری شیر نمیخوره بیشتر با شیشه بازی میکنه میخواستم ببینم چیکار کنم ؟ اگه با قاشق یا قطره چکان شیر بدم بهش عادت میکنه؟
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم پنج ماهشه حساسیت به پروتئین گاوی داره پپتی جونیور میخوره وزنش یک ماهه متوقف شده میتونم بهش شیر خارجی گلدن گات بدم که از شیر بز درست شده ؟؟
- گلودرد
نوزادم داخل شش ماهه یه کمی سرفه میکنه و آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم
- سرفه و عطسع نوزاد
سلام خسته نباشید من نوزادم هفده روز دارد یه روز که سرفه و عطسه می کند اما تب ندارد خیلی ناراحتم چیکارکنم
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام خسته نباشید پسرم ۶ماه و ۱۶ روزشه سرماخورده و سرفه میکنه براش دیفن هیدرامین دادن آیا ایرادی نداره بهش بدم باتشکر
- اندام تناسلی نوزاد دخترچ
- ناف
سلام نوزاد من ۱۴ روزشه از نافش خیلی وقته افتاده ولی الان ازش خون میاد
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- عرق کردن دست وپا
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۷ماهشه دست و پاهاش عرق میکنه همش البته پدرشم هست از بچگی دست وپاهاش عرق میکنه فک میکنم ک ارثی باشه میخواستم بپرسم چیزی نیس ک رفع بشه
- جوش های ریز زیر پوستی
سلام آقای دکترببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده کشاله هردورانش جوشهای ریز زیرپوستی داره پماد زینک اکسیدوکالاندولاایروکس وهیدروکورتیزون استفاده کردم هیچ تغییری نکرده پوشکشم عوض کردم میشه یه پماد مناسب معرفی کنید؟؟؟
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر ،پسر من 4ماهشه شیرخشک ببلاگ ای آر با گیگوز بهش میدادم یه چند روز گیگوز گیر نیومد بیومیل دادم اسهال کرد باز گیگوز که گیر اومد گیگوز و ببلاگ ای آر بهش دادم ولی اسهالش اصلأ بند نمیاد چیکار کنم ؟
- آزیترومایسین برای نوزاد
دکتر جان سلام خسته نباشید دکتر شربت رو چقدر بعد شیر باید بدم چون دخترم دو ماهشه مثلا الان شیر میدم نیم ساعت بعد شیر میخوره چون رفلاکس داره باید تعداد دفعات شیر دادن رو بیشتر کنم میخواستم بدونم قبل شیر بدم یا بعد شیر چند دقیقه بعدش؟
- بچه من یکم سرفه میکنه چ شربتی خوبه براش دم ب دم سرفه
- سوختگی مچ پای نوزاد با آب جوش
سلام روزبخیر من خواهرم 6 ماهش هست و مچ پاش رو در بشقاب ابجوش کرد و سریع شلوارو درآوردیم و روی محل سوختگی عسل کوهی زدیم و پانسمان کردیم محل سوختگی یکم قرمز و خیلی کم نقاط پراکنده ای ورم کرده . میشه راهنمایی کنید چه کاری انجام بدیم؟ یا به صورت حضوری به پزشک مراجعه کنیم؟
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- دارو
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴۷ روزه هستش سوراخ قلب داره و فاویسم هم هستش دلدرد داشت شما گفتید قطره colicezبدم گرفتم و دادم خیلی بهتر شده دوتا سوال چند ساعته باید بدم و اینکه اون قطره بایو لاکت رو هم هرشب پنج قطره میدم بهش بدم یا قطع کنم و همینطور شربت دومتیدون رو هم بدم یا قطع کنم و اینکه قطره و پماد چشم رو گفتید زدم عفونت کمتر شده فقط التهاب زیاد داره و یک چشمش کوچیکتر شده نیازه به چشم پزشک نشون بدم یا این دارو رو ادامه بدم
- سرماخوردگی
سلام کودک یکساله دارم سرماخورده آبریزش بینی وسرفه های شدید داره چه دارویی بدم
- استفراغ
سلام وقت بخیر ببخشید من پسری 7 ماه دارم که از 5ماهگی بهش غذا دادم سوپ و حریر بادام و فرنی الان که 8ماهه شده هرکاری میکنم غذا نمیخوره اگه هم بخوره بالا میاره
- قرمزی صورت
چند روزی هست دختر۶ ماهم بیدلیل صورتش قرمز رنگ می شه و چند ساعتی هست دوباره نرمال بشه می ترسم مربوط به کبد و یا کلیه اش بشه

