Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن
سلام و وقت بخیر. پسرم یازده ماه رو تموم کرده. وزنش ۱۰ کیلو هست. وزنش خوبه؟
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- جیغ کشیدن در خواب
سلام وقت بخیر نوزاد پسر چهار ماهه دارم هفته اول تولد چکاپ بردیم پزشک اطفال نظر کولیک دادند دارو بایو کولیک دایمتوادن دادند گذشت تا سه ماهه کی دوباره چکاپ بردیم تشخیص رفلاکس دادن شربت سگا نیوز همان داروهای کولیک الان مدتی است در خواب جیغ وحشت ناگ گریه بیدار میشه وچند پزشک متخصص ویزیت کردن تمومی گفتند سالم است اگر سالمه چرا جیغ نق نق می زنه همیشه بی حاله با گریه از خواب بیدار میشهچ
- شیر خشک
سلام پسرم سه ماهشه حساسیت داره صورتش کهیر میزنه وبی قراره اصلا هم وزن اضافه نکرده شیرخشک بیومیل پلاس بهش میساخت ولی متأسفانه بهش حساسیت داره الانم با نظر دکتر بهش ببلاک کامفورت میدم بازم حساسیت داره وباهاش اسهال شده یه شیر خشکی معرفی کنید که ضد حساسیت باشه و وزن دهی هم داشته باشه
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده
- سوال دارویی
سلام دخترم ۹ ماهشه و وزنش ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم هست دکتر سفکسیم ۱۰۰تجویز کرده ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت درسته؟؟؟؟
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- استفراغ
سلام آقای دکتر، پسر من نه ناه و دو روزشه، الان یکی دو هفتس بعصی روزا غداشو که میخوره یه کم بعدش انگار آروغش میکیره غداشو میاره بالا، یه کم مقدار شیر خوردنش کم شده، بعصی شبا تو خواب گریه میکنه بیقراری میکنه، ممکنه از دندون دراوردن باشه، آخه هیچ علایم رو لثه اش از دندون نداره، کلا حالش خوبه ولی میترسم بهش عذا بدم بالا بیاره
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
سلام بچه من ۱ ماه به خاطر زردی ازمایش دادیم گفتن انزیم کبدش بالاس ایا مشکلی دارد یا بخاطر زردی اینطوری شده
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید بب
- ادارسوختگی شدیدنوزاد
دختریماهم بعدازبستری شدن توبیمارستان بخاطرعفونت ناف دچارسوختگی پای شدیدی شده که با پمادهای رایج مثل کالاندولا زینک و ان ان خوب نشدالان دوهفته است
- بند ناف نوزاد
سلام بند ناف نوزادم ۵ روزه افتاده کمی خون میاد و خشک میشه تو نافش دلیلش چیه؟
- قطه کوالی فول
قطره کوالی فول هر صبح باید چند قطره به نوزاد 20روزه بدهم وزن3کیلو
- تب
سلام وقتتون بخیر پسرم ۳ ماه ۱۷روزه هست امروز تب کرده نمی دونم سرماخورده یا دندان در میاره
- مکیدن ضعیف نوزاد
سلام و خسته نباشید نوزاد پسر ۵۰روزه به هنگام دادن قطره آد دچار خفگی شدیدی شد الان بعد از یک روز احساس میکنم مکیدنش مثل قبل نیست و ضعیف شده ممنون میشم راهنماییم کنین
- شیرکمکی
دخترم 14 روزه هست وچونکه فکرمیکنم شیرم کم هست بهش در حد 10 میلی آپتامیل میدم.اشکالی درگوارش ومعده وکولیک نداره؟؟
- شربت نیوزینک
- پیچ خوردن نوزاد موقع خواب
علت پیچ خوردن نوزاد یک ماهه دو ماه در خواب چیست ینی راحت نمیخابه همش پیچ و تاب می خوره و صدا هم در میاره
- تغذیه
با سلام خدمت اقای دکتر نوزاد ی دارم که هشت روز است واردهشت ماهگی شده هر موقع ای که یک تکه نان به دست او میدهیم استفراغ میکند و اصلا نمیتواند بخورد چگونه میتوانیم او را به خوردن نان عادت دهیم غذای کمکی او از هفت ماهگی شروع شده است
- نوزاد کم وزن
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم پسرم ده ماهش هست با شیر گاوی حساسیت داره وزنش هم ۸۵۰۰ گرم هست چی کار کنم چی بهش بدم وزنش خوب بشه اصلا درست اشتیا نداره حتی شیر خودمو هم درست نمیخوره فرنی هم نمیتونم درست کنم براش چون با شیر حساسیت داره یه راهنماییم کنین تشکر از شما آقای دکتر.

