Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سیفکسیم
با سلام دخترم هشت ماهه است و براش سفکسیم ۱۰۰نوشتن مقدار مصرفش چقدره با نچتسکر
- سندرم
ایا اینکه سمت چب بدن نوزادم. از سمت راست اون یک سایز بزرگتر است به دلیل سندروم نونان است .برای جلوگیری از شدت ان چه باید کرد.
- خوش کننده
با سلام. دخترم چها ماهشه. آبریزش چرکی داره خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- سرفه
سلام آقای دکتر بچم سه ماهش سابقه پنومونی داشته در ۴۵ روزگی الان یه هفته هست فقط سرفه داره شربت ازیترومایسین ۱۰۰ وشربت نءوتادین واسپری سالبوتامو لپ وقطر بینی داره چند روز سرفه هاش طول میکشه تروخدا راهنماییم کنید
- عدم وزن گیری نوزاد
سلام دخترم وزن گیری خوبی نداره الان دو ماهش هست خواستم ببینم اپتامیل پی دی اف خوب هست برای وزن گیری نان استفاده کردم اصلا تغییری نداشته وزنش؟؟؟؟
- بیقراری و ولع خوردن شیر در نوزاد
سلام. نوزاد ۲ ماهه ای دارم. بعضی از شبها بیقراری میکنه که دکتر براش دایمتیکون و دومتیدون تجویز کرده. الان به نسبت قبل بهتر شده ولی بعضی شبها بیقراری بیشتری داره و ولع خوردن شیر داره یه جورایی با حرص شیر میخوره. میخواستم بدونم نیازه دوباره ببرمش دکتر یا بخاطر کولیک بعضی وقتها اینجوری میشه؟ممنون از شما
- شیرخشک
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۴ ماهه که هم نفخ زیاد و هم ریفلاکس دارد چه شیرخشکی مناسب است؟
- نوزاد
سلام بچه من سه ماهش نان واپتامیل دادم وزن نگرفته
- یبوست نوزاد چهارماهه
الان دوتا پنج روز هست که شکم نوزادم کار نمیکنه هم روغن زیتون شکمشو ماساژ میدم هم مقعدشو با گوش پاکن آغشته به روغن تحریک میکنم حتما باید یا این کار انجام بدم یا یه دونه شیاف گلیسرین بزارم تاکار بکنه غیر این کار نمیکنه علتش چیه؟
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- 1544
سلام دکتر بچه در چندماهگی باید خودش بایسته وتاکی نتونه خطرناکه واینکه بچه سینه خیز رفته ولی تقریبا 15روز قبل تولدیک سالگی چهاردست وپا شداین یعنی تاخیر
- زبان
سلام دکتر دختر دوسالم خیلی بهونه میاره و اذیت و گریه۱.اب زیادی از دهانش میریزه و میخارونه اخر لثه شو ایا دندون کرسی هست؟۲.نوک زبانش سفید پوستش نرم شده مثل حموم زیاد میمونی پوست پیر میشه و قرمزه همش میگه میسوزه چیز داغم یادم نمیاد داده باشم خیلی اذی میکنه چیزی نمیخوزه لطفا بگید چی بدم چیکار کنم اروم شه
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد دوماهه ای دارم که سرماخورده وبینی گرفته عطسه های پی درپی میکنه دیروز واکسنش زدم چه شربتی میتونم بهش بدم
- در مورد نوزاد تازه متولد شده
سلام خسته نباشید پسر من سه روزه به دنیا اومده از موقع تولد همش عق میزد و استفراغ میکرد بستریش کردن و میگن موقع به دنیا اومدنش خون رفته تو معدش میخواستم بدونم خطری داره ؟
- سکسکه
سلام پسرم شیرخشک میخوره بلافاصله بعداز خوردن شیر سکسکه میکنه آروغش هم میگیرم مشکل چیه وچنددقیقه بعدازهربار شیر خوردن مدفوع میکنه آیا ایرادی هست
- ماهیچه
سلام اقای دکتروقت بخیرپسرم۸ماهشه اصلا مرغ دوست نداره چه ماهیچه ای میتونم تو سوپ بریزم بهش بدم؟
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- بدقلقی شیرخوار
با سلام ،نوزاد من ۱۲۰روزه ش هست حدود ۴ هفته اس که موقع شیر خوردن نق میزنه و امتناع میکنه و کم وبیش شیر میخوره و زور میزنه،با تغییر حالت شیر دادن و ایستاده شیر دادن و آواز خوندن براش درست نشد،انگار که میخواد شیر بخوره یه چیزی اذیتش میکنه، اما وقتی که خواب باشه حسابی شیر میخوره،درکل نوزاد سرحاله و موقع بیداری بازی میکنه وزنش هم ۸ کیلو هست و سه روزه کل شبانه روز ۲ الی ۳ دفعه مدفوع میکنه ۶ الی ۷ بار هم ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید

