Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریختن بیش از اندازه اب دهن نوزاد وخوردن دست ها از بعد ازتولد تاشش ماهگی
سلام دکتر دخترشش ماه ای دارم ک دوماه بعدازتولد اب دهنش همین طوری میریزه بعضی موقع ها زیاد وگاهیاوقات کم وهمیشه لباسش خیسه وهم اینک ازبعدتولد دستاشو داخل دهنش میبره ومیخوره میخواستم بدونم مشکل خاصی داره یانه ممنونم
- تب بالا
سلام من دخترم تب وسرفه خلط دار داره میتونم بهش شربت ستادین بدم .
- کبودی لبها وپیشانی
وقتی زور میزند لبها وپیشانی کبود میشود
- ترس کودک
سلام اقای دکتر ۱ماه پیش ک من دخترمو برده بودم حموم و تو حموم درقفل شده بود گیر کردیم و چندبار شوهرمو صدازدمو وخونه نبود مجبورشدم شیشه اشو بشکنمو با دخترم ک ۲سالو ۵ماهشه بیام بیرون بالاخره جفتمون خیلی ترسیدیم والان هروقت ک دخترمو میبرم حمام به زور میادو همش گریه میکنه ترسیده خونمونم عوض کردیم بازم میترسه ک ببرمش چیکار باید بکنم لطفا کمکم کنید
- شربت سرماخوردگی
با سلام و عرض ادب دختر من یکساله است و دکتر بخاطر سرماخوردگی براش شربت سرماخوردگی کودکان تجویز کرده اما اطرافیان میگن این شربت را بهش نده! میخواستم نظر شما را بدونم
- کودکان
سلام خسته نباشید من یه دختر ۷ ساله دارم یه مدت هست میگه مامان شب آب دهنم نمیتونم قورت بدم بعضی مواقع روز هم همین طور هست و هی گلوش رو صاف میکنه اوهوم اوهوم میکنه تا گلوش صاف بشه من نمیدونم باید چیکار کنم خیلی ناراحتم باید چیکار کنم تو رو خدا جواب بدید ممنون از لطفتون
- میزان شیردهی
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو چهار ماهشه در روز چند وعده شیر و چند وعده باید غذا بخوره؟تا قبل یکسال روزی ۷یا ۸ بار شیر میدادم
- گریه شبانه کودک
سلام بچه ی من پنج سالشه هنگام تولد تا الان شبا بدون هیچ مشکلی از خواب می پره و گریه میکند ازشم ازمایش همه چی گرفتیم مشکلی ندارد فقط یکم کم خون هست ایا مشکل چیه ممنون میشم جواب بدید
- استفراغ صبحگاهی
باسلام وخسته نباشی دخترم چهارسالشه چندوقت یکبارصبح دچارتهوع واستفراغ میشه تاحالا 4باربراش اتفاق افتاده معمولاتاقبل ساعت 7صبح هم خوب میشه دلیلش چی میتونه باشه
- خمیازه کشیدن زیادکودک 2ساله
سلام. من پسرم از دیشب تا الان داره خمیازه میکشه. یعنی 6.7ساعت میشه. سره شب خمیازش شروع شدش. خابید دوباره بیدار شذه الان باز خمیازه
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- یبوست کودک۷ماهه
دخترم ۷ماهشه برای یبوست بهش قطره بی بی کر دادم برای کودک ۷ماهه چندقطره کافیه۱۵تابهش دادم امابازشکمش سفته چیکارکنم یعنی بازبچه زورمیزنه تاشکمش کارکونه اونم بازمدفوش سفته یه راهی جلوم بزارین
- استفراغ کودک زیر ۱۹ ماهه
با سلام و احترام کودک ۱۹ ماهه من بدون دلیل امروز از صبح ۳ مرتبه استفراغ آبکی داشته، لطفا راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم؟ با تشکر
- روغن زرد
باسلام اقای دکتر میشه به نوزاد دوماهه روغن زرد داد به اندازه یک عدس چون شنیدم واسه استخون بندی و رشد بچه خوبه
- اگزما در گونه نوزاد
باسلام نوزادماز دوماهگی اگزما روی یک طرف گونه اش میزد بردم دکتر پوست پماد ساختنی داد دوباره برگشت و جاش مونده الان که هشت ماهشه هنوز هم همون جاش میزنه.ایا جاش که سفید شده درمان میشه؟
- تداخل شیر
سلام و خسته تباشید. آقای دکتر میخواستم بپرسم نوزاد شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و نیم ساعت بعد گرسنش بشه اشکالی نداره شیر مادر بدم یعنی باهم تداخل پیدا نمیکنن پشت هم؟
- سفر با نوزاد
سلام آقای دکتر. وقت به خیر. خواستم بدونم میشه با نوزاد چهار ماهه به مسافرت رفت؟ یعنی بردنش اشکالی نداره؟ اینکه میگن میکروب های هر منطقه خاص اون منطقه است و نوزاد به میکروب های منطقه ی جدید عادت نداره و ممکنه دچار عفونت بشه صحت داره؟
- عوارض قرص کتوتیفن
با سلام دختر من 6 سال دارد سرما خورده بود بردیمش دکتر قرص کتوتیفن داد. یک قرص که بهش دادم بعد از تقریبا 5 ساعت گفت : مامان همه چیز رو دو تا می بینم. دیگه قرص رو بهش ندادم اما از اون روز یک هفته میگذره میگه چشمام درد میکنه ، لامپ و خاموش کن چشمام درد میگیره آخه تا قبل از مصرف قرص هیچ مشکلی نداشت. من شنیدم این قرص خیلی عوارض بدی دارد درسته؟ حالا چه کنم؟ یعنی چشمان دخترم مشکل پیدا کرده است؟
- با سلام پسرم 7سالشه به بیماری کاوازاکی مبتلا شده اما خدا راشکر قلبش مشکلی نداره اما چندروزه که ناخن هاش داره می افته آیا میتونه بخاطر بیماری کاوازاکی باشه بیماری
- مصرف دارو در شیردهی
من کپسول کلینداماسین وقرص فلوکونازول ۱۵۰باید بخورم مصرفش در شیردهی مضر است ؟ نوزادان نه ماهه است وتو مدفوعش خون بود ک خوب شد با مصرف کیدیلاکت

