Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم وزنی نوزاد یه ساله
سلام خسته نباشید پسرم یک سالشه ولی وزنش خیلی کمه 7کیلوهست الان ممنون میشم راهنماییم کنین
- سلام دخترم9سالشه قدش کوتاه هست رشد زیادی نداره چه دارویی بهش بدم
پیشبوده
- ادرارسوختگی
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر دخترم ۲۲ ماهشه.از صبح ادرار سوخته شده.البته ادرارسوختگیش دون دون ریز قرمز هست و تا اطراف رونش هم شده.چندبار کرم زینک زدم ولی هربار بدتر میشه. ممکن بخاطر حساسیت به چیزی باشه؟چیکار باید انجام بدم؟چه پمادی بزنم که بهتر بشه؟
- مصرف شربت کو اموکسی کلاو
سلام روز بخیر پسر من حدود یک هفته است که سرفه میکنه و سرفه اش قطع نمیشه ،شربت پلارژین کیدز بهش دادم ۱۰ سالشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم بهتر نیست
- شربت
سلام اقای دکترخسته نباشیددخترم ۲سال نیم داره وزنش ۱۲کیلوداره ازغروب تب داره میخواستم بدونم شربت استامینوفن میتونم ۴ ساعته بدم .ممنون
- بهترین شربت اهن برای کودک ۲/۵ساله که کم خونی داره چیه؟
- بوی دهان
- اسهال کودک
سلام کودک 7 ماهام رفلاکس دار اس آمپرازول مصرف میکنه از 10 روز پیش اسهال گرفته دکتر براش سفکسیم 100و شربت زینک و پودر پلانتاژلو قطره پدی لاکت نوشته ولی هنوز اسهال داره باید چکار کنم میتونم پودر کیدی لاکت بهش بدم وزن تولد 2900 و الان 6.500
- شیر
سلام اقای دگتر پسر16 ماهه دارم تا یک هفته پیش شیرخشک ببلاک 2 میخورد و مدفوعش هرروز بود و هیچ مشکلی نداشت الان یک هفتست متوجه شدم ببلاک 2 تا 12 ماهگیه و باید ببلاک 3 بخوره تو این یک هفته مدفوع یک روز درمیان میکنه و کمی هم بی حوصله شده شیر رو بخوره یا دوباره ببلاک 2 بدم؟
- باسلام آزیروسین ۲۰۰ برا دختر۶ سالم که فقط ازناحیه شکم تب داره خوبه استفاده ان با شربت کوریزان تداخل داره
- نحوه مصرف قرص روی درکودکان ده ساله
- پا رو کج گذاشتن
سلام اقای دکتر.پسرم 4 ماهه راه افتاده وقتی وامیسته زانوهاش صافه ولی تو نشستن و راه رفتن کج به داخل میذاره امکان داره درست بشه خودش الان 15 ماه داره و پاهاش از لگن خیلی به هم نزدیکه مثل بقیه بچه ها اصلا گشاد نیس گشاد هم راه نرفت
- ابریزش از دهان
سلام آقای دکتر هسته نباشید دختر 3 ساله ای دارم که فقط وقتی هواسرد میشه آبریزش دهان داره از وقتی منولد شده همینجوری بوده ولی تابستونا اصلا نداره دلیلش چیه من چیکار کنم
- ضربه به سر نوزاد ۵ماهه از ارتفاع ،۱ متری
۴روز پیش پسر ۵ماهم از تخت ۱متری زمین خورد ۵دیقه گریه کرد آروم شد سرش نه قرمزی ونه باد کرد وکارهاشم مثل روز های قبل ولی بازم نگرانم چیکار کنم جای نگرانی داره برا ایندش بده
- یبوست نوزادسه ماه
سلام پسرم شکمش همش یوبس میشه چکار باید بکنم
- تب خفیف ویروس جدید
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر دخترم از شنبه دچار این ویروس جدید شده سه روز تب غیر قابل کنترل داشت تا دیگه تب اومد پایین و دو روز هم هست تب خفیف داره در حد ۳۷٫۵ دوازده ساعت یکبار احتیاج به شربت استامینوفن میکنه و فورا میاد پایین ،آزمایش ادرار و کشت ادرارش سالم بوده و لازم بذکر هست که چند روز قبل از این که دچار این ویروس بشه بخاطر عفونت گوش میانی دکتر دوتا فارمنتین ۶۴۳براش تجویز کرد که فردا شب تموم میشه و در شنبه این هفته که تب کرد بردمش پیش متخصص گفت عفونت گوش و حلق کاملا برطرف شده سوالم اینه آقای دکتر این تب خفیف خود بخود قطع میشه یا باید دوباره به پزشک مراجعه کرد و خطرناکه اینم لحاظ کنیم که دوتا شیشه فارمنین خورده این ده روز آیا احتمال عفونت در خون هست بازم تشکر و سپاس
- اسهال
باسلام بچه 2سالونیم دارم که چند روز اسهال شد بردم دکتر گفت ویروسه الان یکم شل شده از اسهال بیرون اومده اما دوروزه که داخل مدفوع لکه خون میبینم نگرانم کرده
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماهشه بعد از شروع ببلاک دو اسهال شدبهش بیومیل ال اف دادم یوبوست شدو دل درد گرفتهالان چه شیر خشکی به نظرتون بهش بدم؟
- پسرم ۹سالشه شب ادراری داره
چ کارکنم پسرم شب ادراری داره

