Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش سرسفید
- رفلاکس معده
سلام وخسته نباشید دختر یازده ماهه من جدیدا تشخیص داده شده رفلاکس داره بخاطر اوق زدن ولی بالا نمیاره حالتش رو داره میخوام بدونم چیا نباید بخوره آیا ماست وگندم براش ضرر داره چون حلیم رو خوب میخوره دکتر گفته حبوبات حذف
- خوردن مدفون
سلام اقای دکتر بچه من سه شب پیش ب دنیا اومده گفتن مدفون خودشو خورده اول نفس کم میاورد بعد بهش شیر میدن بالا میاره حتی ۲سی سی بعد کترش دستور داده شیر قطع کردن بازم میگن بالا میاره و رودهاش خیلی باد داره بنظرتون چیکار کنم الان تو دستگاه نگهش میدارن
- قد نزاد ۶ ماهه
با سلام قد تولد دخترم ۴۸ سانتی متر بود ـ الان توی ۶ ماهگی ۶۳ سانتی متر ـ نگران قدشم ـ میتونم زینک بهش بدم؟!
- نخوردن غذا
سلام عرض ادب پسر8ماه بنده چند روزی هست بد غذا میخوره حتی موقع غذا دادن بهش دهانش را باز نگه میداره که قاشق بعدی را نخوره اشتهاش کم شده لطف میکنید راهنمایی کنید ؟
- بخور
گفته شده برای کودکان خیلی کوچک، حمام را با بخار پر کنید و دوش آب گرم را باز کنید. کودک را داخل حمام ببرید و ده تا پانزده دقیقه همراه او در حمام بنشینید. این کار را روزی دو تا سه بار انجام دهید. آقای دکتر یعنی من نوزاد ۵۸روزه ام رو میتونم این کار رو بکنم؟؟ممنون میشم جواب بدید
- واکسن
سلام آقای دکتر امروز پسرم واکسن دوماهگی زده شیر خورد دوبار بالا آورده .ممکنه عوارض واکسن یا استامینوفن باشه؟
- حساسیت
سلام اقای دکتر نوزاد من ۶ماهس ب پروتئین گاوی و خیلی مواد غذای های دیگ آلرژی داره دکتر گف برای تقویت شیرت و خودت لیدی میل بخور آیا برای نوزاد من خطرنداره؟؟مشکلی نیست بخورم؟؟؟
- بالابودن انزیم کبدی
سلام نوزاددختر40روزه دارم که روزپنجم زردی 11/8داشت و به 9رسید ودوباره رفت بالا و 10/5شد وچندروزبهش قطره بیلی ناستردادم که تازه عددزردی به 7/23رسیده و فاویسم داره ودر ازمایش قبلی SGPT35بود و SGOT52بودو کل صورتش و گوشس پرازجوش شده بود که روی جوش گوشهاش پوست پوست زردشده بود که گفتندبه پروتین گاوی حساسیت داره ودارم براش پمادمیزنم و تازه بهترشده چهارروزبعد که ازمایش دادم انزیم کبدی SGPT53.0هستو SGOTشده59که گفتنداین ایتم کم شده و الان SGPTبالاست دکتردوباره برای هفت روزدیگه ازمایش مجددنوشته وگفتندمیتونه بخاطرالرژی و بیماری فاویسم باشه این بالابودن وگفتندکه دیگه قطره بیلی ناسترندم الان این بالابودن به نظرشمادلیلش چیه واینکه میترسم قطره بیلی نتسترندم ودوباره زردی بره بالابه نظرشماچکارکنم با تشکر
- پاسخ بهسلام پسر من زود به زود سرما میخوره ۷سالشه سفیسکیم پودری دیگه موجود نیست میشه قرص سفیسکیم بهش بدم
- تب نوزاد۵۰ روزه
- سرفه نوزاد۴ماهه
سلام آقای دکتر دخترم از دیروز سرفه میزنم صرفش مثل کسی که خروسک گرفته هست وبینیش هم خور خور میکنه امکان داره آنفلوآنزا گرفته باشه خواهر آنفلوآنزا داشته
- دارو
بإسلام.دخترم هفت ماهشه و الرژي داره.صورتش خيلي دونه هاي قرمز زده بًود..با قطره هاي كه بهداشت ميداد..خودم قطره از داروخونه ميخرم ميخوره الرژي نداره..اقاي دخترمن فقط يه دخترم قطره آد ميدم نه آهن ميدم نه مولتي ويتامين الان كلا قرمزي هاي صورتش رفته وقتي قطره هارو ميخورد صورتشو چشماشو خيلي ميخاروند و بالا مي اورد شيرخشك ميخوره موردي نداره قطره آهن و مولتي ويتامين نخوره؟ غذاي كمكي مرغ ميكس شده و هويج و سيب زميني ميدم وسرلاك برنج
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- مدفوع خلطی
سلام دکتر پسرم نه ماهشه روزی دو سه بار مدفوع میکنه بعضی وقتا خلطی هست البته داره دندون همدچ در میاره پدی لاکت هم میدم اما همونطوره
- شربت فروگلوبین
با سلام. دکتر برای پسرم در ۵ماهگی شربت فروگلوبین تجویز کرد روزی ۱سی سی. الان پسرم ۸ ماهه است، همون ۱سی سی بهش بدم یا بیشتر؟
- شربت دیفن هیدرامین
- پسر من سه ماهه بود دکتر واسش شربت دیفن هیدرامین رو نوشت چون شبا نمیخوابید الان حدود ۲۱ روزه که استفاده میکردم ۳٬۵ سی سی ولی الانفهمیدم تو یادگیریش اثر داره نباید استفاده کرد ایا این ۲۱ روز هم اثر بدیرو مغزش میزاره ؟
- رفلاکس
پسرم دوماهونیمشه رفلاکس داره دکترش ببلاک ای ار داره بارانیتیدین ازروزی ک این شیرخشک خورددیگه سینمونمیگیره بایدچیکنم
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام وقت بخیر من پسرم هشت ماهشه از عصری بی قراری هاش شروع شد و چهار دفعه بالا آورد باید چیکار کنیم

