Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
مقدار مصرف شربت سفیکسیم برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۶ کیلو . دکترش فقط نوشته هر ۱۲ ساعت مقدارش رو نمیدونم .
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- واکسن چهارماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر میخوام واکسن چهارماهگی پسرمو بزنم میخواستم بپرسم بجز قطره از شیاف استامینوفن در چه صورتی میتونم استفاده کنم؟
- زور زدن
سلام نوزاد۳ ماهه دارم خیلی زیاد زور می زند طوری که تمام بدن خود راجمع می کند وفشار می دهدوشکم خودش رابالا می کشد وگریه می کند
- اسهال کودک ۶ ماهه
سلام من بچه ام تب میکرد دکتر ازیرومایسین بهش داده از دیروز ازهال شده خیلی نگرانم وزنش کم بشه چیکار کنم دکتر گفته ۴ روز بهش بده
- میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله با وزن۲۳ کیلو گرم
سرما خورده بود الان فقط گلوش درگیره هنوز خلط سبز داره
- مدفوع خونی نوزاد
سلام اقای دکتر دیروز در پوشک پسرم کمی خون اندازه یک مو دیدم این نشان دهندهی چیست
- عفونت چشم
سلام دکترعزیز پسرم ۴سالشه چشم راستش عفونت سبز میزنه گوشه ی چشمش و قرمز شده چی استفاده کنم و فاویسم داره.و اینکه خدای هستی بهتون خیروبرکت بده
- ضربه
سلام آقای دکتر خوبید من دخترم که ۱۸ ماهه هست روز عید فطر رفته بودم خونه مادرم ساعت ۱۲ شب بود میخاستیم بریم که دخترم تو بغل خواهرم که ۸ سن دارد افتاد بطوریکه خواهرم میخاست ببره بیرون درست هنگام خارج شدن از دهلیز دز پاش نمیدونم سر خورد یا پیچ خورد بچمو از بغلش با سرعت انداخت رو اسفالت بچم خیلی گریه کرد ۱۰دقیقه گریه کرد بعد که وقت خابش بود رو پام تکون دادم و زود خابید بعد اومدیم خونه ساعت ۲ بیدارش کردم اومد بغلم ازش ساعت وچراغ و جورابشو پرسیدم جواب داد بعد دوباره خابوندمش فرداش صبح غذا خورد اب خورد ساعت که ۵ بعد از ظهر شد تب کرد البته قبلا هم تب میکرد بهش ایپووروفن دادم هی نق میکرد گریه میکرد بعد بردم متخثص اطفال دکتر حسین شیری سرش را معاینه کرد گفت چیزی نیسن ولی من خیلی خیلی نگرانم که چرا بعد از ضربه خابوندمش و ایا تب حاصل از ضربه بوده تورو خدا جواب بدین استفراغ هم نداشت
- مطب
سلام آقای دکتر شنبه چه ساعتی مطب تشریف دارین؟
- سلام برای کودک ۴ سال سفکسیم ۱۰۰ با وزن ۱۳ کیلو چقدر مصرف شود
سلام برای کودک ۴ سال باوزن ۱۳ کیلو سفکسیم ۱۰۰ چقدر در شبانه روز مصرف شود ممنون
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام اقای دکتر دختر من ۶ ماهشه به پروتئین گاوی حساسیت داره و حدود ۲ ماهه که شربت کتوف روزی دوبار ۱ سی سی استفاده میکنم خودمم رژیم کامل دارم و لبنیات و اجیل و مواد الرژن نمیخورم بازم دختر من خواب خوبی تداره و اگزمای صورتش خوب نشده چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- تغییرشیرخشک
سلام پسرم ۴ماه نیم هست بهش شیرخشک نان ۱میدام باشیرخودم چندوقتی هست موقع خوردن شیشه نق میزنه یاخوب نمیخوره مدفوعش هم آبکی بودالان براش شیرخشک اپتامیل خریدم دارم استفاده میکنم تب داره امااین تب به عوض کردن شیرخشک ربط داره یانه فقط سرش باشکمش داغ میشه
- خوردن شمع
دخترم دو سال و نیمه هست و اندازه دوبند انگشت شمع خورده برای سلامتیش خطرناکه؟
- ننشستن موقع غذا
کودک ۲۵ماهه ام سر سفره نمی شینه مگر اینکه سرگرمی داشته باشه مثل گوشی و اب بازی کردن توی لگن .... برا دسشویی خیلی بازیگوشی می کنه و حرف شنوی نداره اینا علامت بیش فعالی؟
- پماد هیدروکورتیزون
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماهه ی من به پروتین گاوی حساسه لپهاش دونه های قرمز شدیدی زده بود دکتر گفت پماد هیدروکورتیزون بزنین من بعد از دوبار استفاده یه لک سفید روگونه ی نوزاد ایجاد شد. علتش چی هست و آیا این لک برطرف میشه؟ پماد رو ادامه بدم؟
- تب کودک
پسر دوساله نیمه ام تب میکنه هرماه چند روز سرش داغ میشه و چشماش سرخ میشه علت چیست خاهش میکنم توروخدا جواب بدید
- دو نه های قرمز روی پوست
سوال پسرم ۸ سالش هست ۳ روز تب کرده حالا تبش کشیده شد و روز چهارم دونه های صورتی روی پوستش مخصوصا کف دستش زیاد شده ، از چی میتونه باشه
- دلیل مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه چیست
نزدیک به یک ماهه که کودک سه ماهه من مدفوع آبکی دارد.

