Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر پنج سال و نیمه دارم بیمار شماست رشت نیستم . دیروز گلوش به سوزش افتاد امروز خیلی زیاد خلط داره . شربت پلارژین و قطره بینی استفاده میکنم . ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم ؟ چه مقدار؟
- درمان اسهال شدید
سلام دو روزه پسرم اسهال شدید داره دکتر بردمش داروهاش میدم اما کوچکترین تاثیری نداشته داروش سفیکسیم ۱۰۰ و زینک سولفات هستش درضمن پسرم مبتلا به فاویسم هستش دو سال ونیم سنشه چی بهش بدم تاثیر کنه برای اسهالش خیلی نگرانم
- خارش گلو
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم۱۵سالشه امروز صبح گفته گلوم خارش میکنه انگار یه چیزی رو گلوش گیر کرده همش گلوشو صاف میکنه تک تک سرفه هم داره بنظرتون چیکار کنم؟ ماست میتونه بخوره؟ممنونم ازتون
- قطره
سلام آقای دکتر پسرم 17 ماهشه قطره مولتی ویتامین و آهن از هرکدام یه سی سی میدم درسته؟
- رشدکودک
سلامپسرمقدتولدش۵۲بودامروزیکسالش تموم شدقدش۷۴/۵ بودایاقدپسرمکوتاههستچونشنیدمیکسالاولقدبچهباید۲۵سانت رشدکندپسرم۲سانت کوتاههچبکارکنم؟
- سینوزیت
سلام خسته نباشید..پسرم ۶سال و نیمشه ۲۰کیلو..سینوزیت داره سینوسای راستش سینوزیت حادداره دکتربرام سفیکسیم ۱۰۰نوشتن هر۱۲ساعت چندسی سی بایدبدم؟
- واکسن
سلام من نمیخوام واکسن یک سالگی به بچم بزنم چیزی میشه اگه نزنیم
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین ۱۲۵ برای عفونت گلو و چرک گلو به همراه سرفه خلط دار چه مقدار است ، با تشکر
- بالا آوردن دارو
سلام اگه نوزاد داروی امپرازول رو بالا بیاره دوباره باید بهش بدیم؟
- دور سر
سلام آقای دکتر ببخشید من پسرم ۸ ماهه و ۱۸ روزه است وزنش ۹ و قدش ۷۱ یا ۷۲ است دور سرش ۴۳،۵ است این ماه دور سر ثابت بوده رشد نکرده دور سر تولد هم ۳۵ بوده آیا مشکلی داره؟چیکار باید بکنم؟دارویی برای رشد دور سر هست؟
- ویتامین پدیابست
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم دوسالشه وزنش ۱۳کیلوهستش میخواستم بپرسم ویتامین خارجی اسمش پدیابست هستش روزی چند سی سی بخوره ممنونم
- دوز دارو
با سلام واحترام جناب آقای دکتر مصرف ۲/۵ سی سی از شربت نئوتادین ۲/۵ به صورت ۱۲ ساعته (یعنی روزی ۵ سی سی ) برای کودک ۲ سال و ۹ ماهه زیاد است ؟ سپاس
- مکمل
سلام آقای دکتر خسته نباشید من میخوام برای پسرم ریسورس جونیور شروع کنم بنظر شما باعث افزایش قد هم میشود یا فقط وزن دهی خوبی دارد؟ ممنون
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم قد۹۳ مینور به نظرتون واکسن انفولانزا هلندی براش بزنم؟
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
شربت ازیتروماسین۲۰۰ برای نوزاد ۹ ماهه و وزن ۱۰کیلو در روز اول چند سی سی بعد تا پنج روز روزی چند سی سی و چند بار در روز بدم .ممنون
- دورسر
سلام پسرم 6ماه وده روزه است اقایدکترباوزن2900قد50دورسر36الان وزن8800قد72ودورسر47غلت برروی شکم میزنه میشینه البته بدون حمایت کوتاه باچشم همه چیز دنبال میکنه باپاهاش بازی میکنه ودهن میزاره هرچیزی ببینه بادست میگیره ومیخوره اسم خودش بلده ومیفهمه ازخودش صدادرمیاره تغذیه وخوابش خوبه بی قراری ندا ره اماسرش خر بزه ایی و .بزرگه من نگرانم تاالان باتجویز شماودکترش سونوجمجمه شده ونرمال است امامن نگرانم خواهش میکنم نگرانم
- دوز مصرف شربت
سلام دوز مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۵ کیلو گرم چند سی سی است ؟
- تدبیر
سلام اقای دکتر شمافرمودیدواسه دخترم قرص اهن تدبیر بدم .ولی میگن چنین قطره ای وجود نداره .
- بیماری امیکرون وسرفه ی شدید
دختر چند روز پیش بیمار شده بود الان کل بینی و گلوش گرفته شدید هم سرفه میکنه بردم دکتر آموکسی سیلین نوشت واسش و چیز دیگه نه چیکار کنم
- تب کودک
دختر ۶ ساله ام دیروز تا حالا تب داره دکتر بردم اما هنوز تبش قطع نشده گلو درد هم داره قرص استامینوفن داده گفته باید تست کرونا بده سه ماه پیش کرونا گرفتیم

