Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غرغر
سلام دکتر دخترم ۱۶ماهشه خیلی وقتا شب که میخوابه حدود صیح بلندمیشه گریه میکنه شیرم میدیم نمیخواد شیشه اش رو باید روی تاب بذاریم تابخوابه غرغر میکنه بعضی وقتا از چی میتونه باشه؟ دندونم دوتا از پایین داره فقط لثه های پایین سفیک داره ولی خبری نیست
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- شوربودن تعریق نوزاد
باسلام ببخشید من نوزاد ۱۱ماه دارم که به تازگی متوجه شدم عرق پسرم شور هستش وقتی توی اینترنت سرچ کردم مطالبی درمورد بیماریcfخوندم که خیلی نگرانم کرد وچونکه الان در اهواز شرایط کرونا خیلی وخیم شده نمیتونم بچمو بیرون ببرم برای همین میخواستم بدونم الان چیکار باید کرد راهی وجود داره که بدون آزمایش متوجه سلامتی پسرم بشم
- رفلاکس
سلام نوزاد سه ماهه ای دارم ک رفلاکس داره راینتدین میخورد ک قطع کردم با وجود رانیتدین بازم شیر برمیگردوند ولی کمتر بود الان با هر شیری ک میخوره شیر و برمیگردونه نان اچ ا میخوره بهش قرص امپرازول بدم؟ هرچند ساعت؟ چ مقداری
- تب شدید
با عرض سلام پسر یک ساله دارم چهارروزه تبش بالاست دکتر شربت سفکسیم هر دوازده ساعت دونیم سی سی نوشته با شیاف هر شش ساعت استفاده می کنه ولی تبش هنوزم بالاست ایا باید شیاف استفاده کنه یا دوباره ببرمش دکتر
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- پیرو سوال قبلی
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد استفاده از کلاه نخی در خانه، گفتین اگه دمای سر نوزاد نرمال باشد ، متوجه نشدم یعنی اگه سرش سرد نباشه؟
- شربت
سلام دخترم نزدیک دوسالشه با وزن ۱۱کیلو چقد شربت آزیترومایسین ۱۰۰بهش بدم.ممنون
- رفلاکس خفیف
- تب
سلام پسرم سه سال ونیم دار دیشب تا حالا تب دار شربت ازیتریماسین تو شهر ما گیر نمیاد یعنی اصلا شربت آنتی بیوتیک نیست گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد میخواستم راهنمایم کنید سرما خورده
- چشم
سلام من این دوروز که ازپماد اریترولیدن وقطره اریترومایسین برانوزادم که سه ماه دارد وچشم راستش قی میزنه استفاده میکنم ولی هنوز فرقی نکرده تا چه موقع طول میکشه تا خوب بسته قبلا هم درموردش باهاتون مشورت کردم لطفا یه راهنمایی بهم بدین میخوام چشم نوزادم زود خوب بشه ممنونم
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دوهفتس فقط ابریزش داره اصلا خوب نمیشه سبز وزرده با قطره و پوار تمیزمیکنم جواب نمیده خیلی اذیت میشه فقط هم همینه علائم دیگه ای تو این دوهفته نداشته چی بدم سریع خوب شه خیلی هم ضعیف و لاغر شده ۱۰ماهشه
- دلیل تب 39درجه برای کودک
- شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳
دخترم پنج ساله ام ۱۵ کیلو هستش دچار گوش درد شد دکتر گفت پرده ی گوشش قرمز شده و شربت کوآموکسی کلاو ۶۴۳ داد هر ۱۲ ساعت سه و نیم سی سی حالا فقط مقداری درد گوششو کمتر کرده و باز گاهی درد میکنه چکار کنم سه روزم هست که دارم میدم بهش دوباره ببرمش دکتر یا صبر کنم هفت روز بدم بعد ببرمش دکتر؟
- اجيل براي يكسال
با سلام و احترام به دخترم كه يازده ماهشه ميتونم گردو پسته و ساير اجيل رو بدم؟
- الرژی
سلام جناب دکتر دیروز واکسن چهارماهگی بچه م بود قطره پاراکید با طعم توت فرنی هر چهار ساعت دادم الان اغلب قسمتهای بدنش جوش ریز زده چکار کنم. درضمن بچه م حساسیت به پروتین گاوی دارد
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- فک کنم سرما خورده
سلام خسته نباشید،پسرم نه سالشه گلودرد،کمی بدن درد وگرفتگی بینی داره،لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتر رفتن هم ندارم .ممنون درضمن فاویسم هم هست
- تاخیر در گفتار
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر ۴ ساله دارم خوب حرف نمیزنه جمله نمیگه، حواسش پرته، گفتار درمانی بردم گفتن بخاطر تلوزیون نگاه کردنه، تازه شروع کردم جلسات گفتار و کار درمانی، تلوزیون هم کلا حذف کردم، اما شنیدم شربت امگا۳ یورو ویتال برای این مشکلات خیلی خوبه، تمرکز بچه ها رد بالا میبره، به نظر شما براش بگیرم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷/۵ کیلو،.سه روز تب داشت،امروز سرفه خشک و آبریزش بینی داره.بیقراری میکنه .دکتر برده بودم بجز استامینوفن دارویی نداد.ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم بچم حالش بهتر بشه.

