Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت توفلین
برای کسی ک فاویسم داره آیا شربت توفیلین خوب است یا ن
- کودک
سلام دختر من یه هفتس اسهال داره وخوب نمیشه تو مدفوع به گفته دکتر گلبول سفید داره، خیلی خطرناکه؟ w. B. Cبین 2_3هستش
- شیر مادر
سلام آقای دکتر ببخشید برای افزایش شیر مادر چه کار میشه کرد؟ شیرم خیلی کمه واحساس میکنم میخواد خشک بشه. دخترم چون کمه همیشه با نق میخوره. ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر کودک بیست ماهه وزن ۱۱ کیلو سرفه خشک کمی عطسه و ریزش آب بینی چه شربتی تجویز می فرمایید
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه. الرزی به پروتئین گاوی داره شیرخشک آپتامیل پپتی ۳ میدم.بازم همین شیر رو ادامه بدم یا شیر معمولی امتحان کنم؟ چه شیری بدم بهش؟
- آموکسی سیلین
سلام نوزاد هشت ماهه داریم ، که کمی صداش گرفته خلط هم داره و سرفه هم کم داره . تب نداره و بینی هم گرفته نیست. بعضی وقتا دست به گوشش میبره بردیمش دکتر ، بهش آموکسیسیلین ۱۲۵ و شربت کوفکس داد . آیا این داروها مناسب این سن هستند؟! و مقدار مصرف چطور هستش؟ (منطقه ما پزشک اطفال نداره) ممنون میشم پاسخ بدین
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام به بچه سه ساله با ۱۴/۵ وزن چقدر ازیترومایسین ۲۰۰ باید بدم
- بی اشتهایی کودک ۱۲ ماهه
دخترم ۱۱ماه و ۲۰ روزه اس بعد یک بیماری سخت نیم کیلو کاهش وزن و بی اشتهایی شدیدی دارد از داروخانه شربت سیمو آپتا براش گرفتم نوشته ۲سال به بالا می تونم یکسالگی بدم این شربت رو ؟اشتها آور خوب برای یکسالگی چی هست ؟لیکو زینک یک ماه استفاده کردم اثری نداشت ...
- سرفه
سلام دخترم یکسالشه سرما خورده بردم دکتر آبریزش بینی داشت و گوشش هم کمی عفونت داشت دکتر براش آموکسیسیلین و سیتریزن نوشت چهار روزه مصرف میکنم ولی سرفه هاش زیاد شده شما چه شربتی توصیه میکنید برای سرفه اش وقتی میخوابه خیلی اذیت میشه
- خواب
سلام نوزادی دارم هشت ماه ، ساعت ده میخابه تا صبح چندین بار بیدار میشه وشیر میخوره یا با تکان دادن میخابه ساعت هفت صبح هم بیدار میشه در طول روز هم نهایتش یک ساعت ونیم یا دو ساعت میخابه آیا خوابش کافیه ؟ و اینکه تو تخت خودش نمیخابن تا میارم پیش خودم بهتر میخابه علتش چیه وتا کی ادامه داره آ
- میترونیدازول
باسلام پسر هفت ماهه دارم که مبتلا به فاویسم هست آیا دادن قطره خوراکی میترونیدازول برایش مضر هست یا نه ؟ اگر مضر نیست روزی هرچند ساعت چند سی سی بدهیم ؟ ممنون
- سلام آقای دکترمن بچم دوماه هست دکتربراش سفکسیم نوشته یه کم گلوش چرک داره چطوری بهش بدم نوشته فراموش کردم
- تب بعد از واکسن ۱ونیم سالگی برای درمانش چیکار کنیم
سلام بعد از زدن واکسن ۱۸ماهگی همش تب میکنه یا باید شیاف استفاده کنیم براش یا استامینوفن برا درمانش چیکار کنیم نگرانم ممنون
- پماد لینولا اف
با سلام دکتر برای قرمزی مقعد دخترم که 4 سالشه پماد لینوا اف داده. می خواستم بدونم موارد کاربرد این چماد چیه. با تشکر
- پسرم ۳ سال ۳ ماه داره ۲۱ کیلو وزنشه چقدر سفکسیم ۱۰۰ بدم ممنون
- چه زمانی درروز بهتر است برای دادن شربت زینک سولفات
- استپ وزنی
سلام اقای دکتر بچه من الرژی داشت ۶ماهگی ک بردم ازمایش التهاب روده عددش ۶۰ بود دکتر گفت بهتر شده شیر ای آر نوشت از ۷ماهگی بهش دادم همراه شیرمادر،تا ۹ماهگی ماهی ۵۰۰ وزن مگیرفت همیشه،ولی الان تو ۱۰ ماهگی هیچ وزنی نگرفته.نکنه باز آلرژی داره؟ خیلی نگران شدم.مولتی و سیدرال هم میدم
- نت
سلام آقای دکتر کرم بین. وقت شریف شما بخیر و خوشی. نوزادم تخت نظر شماست. غیر از چکاپ هاش، تقریبا اکثر سوالاتم را در سایت از شما میپرسیدم. تقریبا یک ماهی بود که نمیتوستم سوالاتم را بپرسم. نمیدونم چرا وارد سایت نمیتونستم بشم، و یا اگر سایت به کندی باز میشد ، مثلا روی سوال بپرسید میزدم ، وارد صفحه ی سوال نمیشد، نمیدونم سایتتون مشکلی براش پیش اومده بود و یا مشکل از سمت گوشی من بود اللن موفق شدم وارد سایت بشم و خیلی خوشحالم بابت این موضوع شما دلگرمی همه ی ما مادران هستید مخصوصا امثال من که فرزندش تحت نظر پزشک والا مقامی چون شماست متشکرم بابت علم و طبابت دلسوزانتون
- ریزش ابرو
سلام خسته نباشید پسرم ۴ ماه ونیمه ازسه ماه ونیم داره کم کم ابروهاش میریزه عادیه ؟؟ ازدوماهگی مولتی میدهم تازگی هم آهن بهش میدهم خیلی نگرانم توغربالگری دوبار گرفتن تیروئید نداشت البته چون شیر نداشتم یه هفته اول شیر خشک دادم نمیدونم میتونه نتیجه رواشتباه کرده باشه یانه

