Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- میزان مصرف دارو
سلام، پسرم ۴ سال و ۹ماهش و وزنش ۱۸ کیلو است براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ دکتر تجویز کرده می خواستم بدونم هر ۱۲ ساعت چند سی سی باید بخوره. ممنونم
- بدخوابی
سلام اقای دکتر بچم 7ماهشه الان دوشبه شب بیدار میشه و یکسره گریه میکنه تا دوسه ساعت بیدار میمونه بعد میخوابه فقط شب . میخواستم بپرسم دارویی تجویز نمیشه که شبها آروم بخوابه؟
- سرماخوردگی کودک۲سال ونیم
برای کودک۲سال ونیم که سرماخورده،آبریزش بینی داره،صداش گرفته،گلو درخواب خرخر میکنه،چه دارویی خوبش میکنه؟؟ایا چرک خشکن نیازه،،؟؟ممنون
- تغذیه کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱سال ۲ماهش هست میشه بهش شیر الاغ بدم بخاطر خاصیتش ؟؟
- دختر شش سالشه ادرار بزرگ دوروز است نکرده چی باید بهش بدم اقای دکتر
- استفاده از قرص کلد استاپ
دخترم از سر سرماخورده آبریزش بینی و عطسه داره نصف این قرص رو گفتن با آب حل کنم بهش بدم دخترم۲ساله است خطر نداره
- ویتامین
سلام اقای دکتر خسته نباشید.برای دختر ۲ ساله چه نوع ویتامین بهش بدم ممنونم
- جوش صورت
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم روی بینی اش حدود یکماهه جوش زده چرکی نیست ولی سفته میخوام بدونم چه پمادی بزنم که خوب بشه ؟
- واکسن
سلام آقای دکتر بچه ۴ ساله در هربار تزریق واکین باید کامل تزریق کنه یا نصفش رو ؟
- کم وزنی
سلام ببخشید دخترم خیلی وزنش پایینه و قدشم کوتاهه دو سالشه . اقای دکتر سانستول یا سندروس یا کیندر کدومش رو به دخترم بدم که تاثیرش زیاده . در ضمن میتونم بهش شربت کلسیم استوکر بدم خوبه ممنون از لطفتون
- حالات عصبی
سلام دکتر پسر 10 ساله دارم که از کودکی به شدت عصبیه از مدرسه که میاد به شدت خودش رو به در و دیوار میکوبه و به من هم گاهی حمله میکنه چند سال پیش پیش متخصص مغز و اعصاب بردیم آزمایش و نوار مغزی ازش گرفتن که سالم بود براش ریسپریدون تجویز کرد که فایده نداره. دکتر چکار کنم ممکنه به خودش یا ما آسیب بزنه یا باعث بشه من بزنمش؟؟تو رو خدا کمکم کنید 😢من 2 تا دختر هم دارم که اینطوری نیستن
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- سلام خسته نباشیددخترشیش ساله ای دارم که ماهی یک بارسرودردهمراه بااستفراغ داردخیلی نگرانم دلیلش چیست
سردرددردشدیدبااستفراغ خیلی نگرانم توروخداجواب بدید
- ویتامین
سلام دکتر آیاکودکی که در آپارتمان زندگی مبکنه وبیرون نمیره همون قطره مولتی ویتامین بهداشت جهت کمبودویتامین دی کافی است
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر، پسرم از ۱۴ماهگی دندان دراورد، الان، ۱۹ماهشه سه تاپایین داره سه تا بالا جلو، اما دندان نیش در نیاورده دیروز دیدم دهانش باز بود از بالا اسیاب اولش در اومده، مشکلی نداره؟ اخه هنوز نیش در نیاورده به ترتیب در نیاورده.
- هیدروکسی زین و سر درد سر درد
سلام دخترم ۵.۵ سالشه یک ساله شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو روز در میان ۵ میل .به خاطر دونه های صورتی روی بدنش که خارش داشتن الان سر درد و سر گیجه داره و دکتر اطفال گفت هیدروکسی زین رو قطع کن و دیفن هیدرامین بده در حالیکه دکتر آلرژی گفت هیچ وقت ناگهانی شربت هیدروکسی زین رو قطع نکن چون علائمش شدید تر بر میگرده . اگه بخوام صبر کنم تا چند روز دیگه که دکتر آلرژی بیاد که زمان مصرف هیدروکسی زین میگذره امشب باید بخوره. چیکار کنم
- یبوست
سلام ، دختر سه وسال ونیمه من چهار روز است که دچار یبوست شده ، چکار باید کرد
- دانه قرمز
سلام آقای دکتر سه روز پیش بچه یکساله ام تب کرد دکتر بردم شربت دادن و گفتن شاید ویروس کودکان باشه ازمایش هم سالم بود . امروز بعد سه روز که تبش قطع شدکامل دونه های زیرپوستی روی بدن و صورتش زده . حال عمومیش هم خوبه . 20 ارویبهشت یکماه پیش هم واکسن یکسالگی سرخک زده . احتمال داره علائم واکسن باشه که دونه ها ریخته بیرون؟
- خواب
کاربر مخفی پرسید 3 روز پیش سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم

