Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- یبوس
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ماهشه هرروز یه بار مدفوع میکنه بعضی وقتها بوی مدفوعش خیلی بده میشه چیکار کنم چی بدم بهش خوب بشه
- آلرژی
سلام آقای دکتر با جوش روی صورت پشت و روی سینه نوزاد میشه گفت آلرژی به پروتئین گاوی داره؟ یا حتما باید تو آزمایش مشخص بشه پزشک خیلی مطمئن میگه بچه آلرژی داره بدون ازمایش و میگه به هیچ وجه جز پپتی نباید شیر دیگه ای بخوره
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام . دکتر به دخترم سفکسیم ۱۰۰ داده مقدار مصرفشو نگفته دخترم ۱۰ ماهشه ۹ کیلو وزنش . علائمش هم تب سرفه خشک . ابریزش.
- اسهال عفونی و خونی
با سلام و خسته نباشید
نوزاد ۱ ساله و ۱ ماهی سن میکنه داریم که دچار اسهال آبکی اونم همراه با خون هست وزن کم کرده عدا کم میخوره از مایعاتم به ندرت استفاده میکنه ولی شیر مادرش رو میخوره ...لطفا راهنمایی کنید تازه هم میخواد دندون در بیاره ...حالت مدفوع آبکی و توی مدفوعش خلط و رگهای خونی وجود داره بعد مدفوعش سبز رنگه
- استفراغ
سلام. خسته نباشید. دندون درآوردن باعث استفراغ میشه. نوزاد دارم تو نه ماه هست. شسرمادر میخوره. هنوز دندون نداره. گاهی موقع غذا خوردن عق میزنه و به فاصله ی یک هفته دو بار هنگام غذا خوردن بالا آورده. خودمم شکم درد داشتم. دکتر برام کلیدینیوم سی تجویز کرده. ممکنه بخاطر دارو باشه؟ جایی خوندم که کلیدینیوم سی باعث مسمومیت نوزاد میشه.
- راه نرفتن پسر یکساله ام
پسرم یک سال دارد ولی راه نمیره فقط نشسته. چهار چنگولیم نمیره. هیچ بیماری و مشکل خاصی ندارد. آیا راه رفتنش تاخییر دارد؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دکتر جان.دختر پنجاه و چهار روزه ای دارم که یبوست گرفته و هربار چهار روز پنج روز دفع ادرار ندارم و با وارد کردن گوش پاک کن روغن زیتونی شده به مقعدش کمکش میکنم تا دفع مدفوع داشته باشه اما تکرار این کار رو دوست ندارم .آیا این یبوست خطر سازه .یا اینکه برای دفع مدفوع صبوری کنم؟
- کم خونی
سلام آقای دکتر من پسرم رو که برای واکسن 6ماهگی برده بودم گفتن هفت ماهگی باید آزمایش خون بده که ببینیم کمبود آهن داره یا نه من پسرم رو برای چکاپ هرماه پیش شما میارم الان هفت ماه و نیم داره قطره آهن هم میخوره چند وقت پیش هم شما معاینش کردین قد و وزن و همه چیش خوب بود لازمه که این آزمایش رو انجام بده حتما؟
- سنگ کلیه
- مقعد نوزاد
سلام من برای نوزاد ۲۰ روزم به دکتر مراجعه کردم دکترم تشخیص داد مقعدش تنگ هست و انگشش و داخل مقعدش فرو کرد و کلی خون اومد و بعد ۲روز نوزادم هنوز موقع دفع ناراحته و گریه میکنه میخواستم بدونم واقعا این کار لازم بوده و مشکلی براش پیش نمیاد؟
- قرمزشدن نوزاد
سلام نوزادم ۲۳ روزشه در روز چند بار یه دفعه قرمز میشه انگار میخواد زور بزنه مدفوع کنه ایا یبوست داره ؟ یا مربوط به چیز دیگه ای
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- آزمایش مدفوع
سلام آزمایش مدفوع سه مرحله ای نوزاد سه ماهه، در یک نمونه گلبول سفید ۳تا ۵ عدد باشد، کالپروتکتین ۱۵ آلرژی غذایی دارد؟
- عفونت گلو
- گریه کردن بچه
سلام اقایه دکتر خسته نباشید بچم تو شیش ماهه که شیر خشک نان ۲ میخوره و سرلاک که بعداز خوردن گریه میکنه انگار معده درد میگیره چون دمر میخوابونمش اروممیشه بنظرتون ازچیه ؟ممنون از پزشک خوبمون
- خراب شیر خوردن
- سلام دخترم پنج ماه و ده روزشه دیروزبردمش متخصص اطفال بخش شربت سرماخوردگی و آزیترومایسین ۱۰۰ وقطره استامینوفن د ادازدیشب سرفه های خلطی وبینیش چرک زیادمی یادوتب می کنه ممنون میشم راهنماییم کنین
- در مورد امپول دگزامتازن
سلام پسر من سه ماه و نیم هستش خروسک داشت دکتر براش امپول دگزا تزریق کرده مشکلی نداره
- عدم وزن گیری
باسلام نوزادم ده ماهشه ۶۵۰۰کیلویه وزن تولدشم ۲۶۰۰بوده تغذیه شم خوبه چندبارم به متخصص تطفال مراجعه کردم گفتن موردی نداره وبراش شربت کیدی کر نوشتن ولی هیچ تاثیری ازلحاظ وزن گیری نداره الانم هم شیر منو میخوره هم روزی دوبار نودسی سی شیرخشک میخوره وروزی دوبارم حریره رقیق شده توشیشه میخوره لطفا راهنمایی کنید باتوجه به اینکه خیلی وزنش کمه

