Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزادی دارم که ۲ ماهست چندروزه که مدفوعشم زرد رنگ ولی چرب هستش وهم شیر خودمو میخوره هم ۳ وعده شیرخشک،علت مدفوع چربش چی میتونه باشه آیا خطرناکه
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- شیرخشک اپتامیل پپتی یک
سلام اقای دکتر. نوزاد من حساسیت به پروتیین گاوی داره دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی یک داده. بعضی ها میگن این شیر رژیمی هست و مقوی نیست. صحت داره این حرف؟
- کولیک و نوع شیرخشک
سلام آقای دکتر مامان آرتام مقدم هستم مرسی از پاسخگویی سریعتون.گفتین شیرخشک آپتامیل رو امتحان کنم برای پسرم اما نمیدونم چه نوعشو بگیرم برای کولیک و دلپیچه خوب باشه؟
- قطره آ د
با سلام نوزاد دو ماهه من بعد خوردن قطره آد که وسط شیر دهی بهش میخورانم،مقدار کمی بالا می آورد و بالشتش کمی خیس می شود،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟؟؟
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت ایاقطره کولیکیدبرای رفلاکس نوزاده؟
- روغن زرد
باسلام اقای دکتر میشه به نوزاد دوماهه روغن زرد داد به اندازه یک عدس چون شنیدم واسه استخون بندی و رشد بچه خوبه
- سلام روزبخیراقایدکتردختربچه۱۴ماههدارماموکسیلن۱۲۵میدمگردنشپشتگردنشکهیرزدهوصورتشنیزجوشهایریزایاداروشقطعکنم
- بی ا شتهایی
سلام خسته نباشین.پسرم ۳ ماه دیگ میشه ۲ ساله میخواسم بپرسم چیکار کنم ک اشتهاش باز شه خیلی بد قزاس صبحونه نمیخوره فقط سوپ میخوره اونم به زور شهر خودم بردم دکتر بهش راسیپ داد ولی هیچ کمکی نکرد ممنون میشم از راهنماییتون.
- کار نکردن شکم نوذاد ۷۰روزه
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوازادم ۳ماهشه وازشیرخودم فقط تغذیه میکنه الان ده روزه اصلامدفوع نکرده ومشگل دیگه ای نداره لطفا میشه راهنمایی کتید.ممنونم
- پسر ۱۳ روزه دارم که چند روزی است موقع شیر شیر خوردن و خواب و اکثرا شبها حالت دل پیچه دارد و مدام زور میدهد و قرمز میشود و خواب ها میق ندارد.و در خواب مرتب ناله میکند.چه کار باید بکنم؟قطره بی بی کر خوبه بدم؟و اینکه شبها مرتب در خواست شیر میکنم و من یه ساعت متوالی شیر میدهد باز انکار گرسنه است چه کنم؟.
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم ک از بدو تولد سرما خورده و دماغش میگیره و دکتر هر۶ساعت قطره بینی رینوسالتین (سدیم کلراید۶۵%)تجویز کرده،وقتی واسش میریزیم یه خلط توی گلوش میاد،نمیتونه دفع کنه،سینه اش عفونت نکرده خداروشکر،لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم،این خلط چیه؟ممنونم.
- گوش دردنوزاد ۲ماهه
سلام نوزاد ۲ماهه دارم که چندروزه گوش درد داره دکتر بردم گفتن یه کم التهاب داره گوشش وشربت نئوتادین روزی ۲سی سی دادن میترسم شربت براش عوارض داشته باشه شربت رو به بچه بدم یانه؟
- بیقراری نوزاد
- سر
سلام یه دایره وسط سر پسر دو ماهمه که نبض میزنه طبیعیه؟
- چین پای نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۴ماه ای دارم که چین های روی کشاله ران وکنار اندام جنسی قرینه هستند وهرطرف یه چین دارد ولی قسمت وسط ران قسمت داخلی زانو( بالای زانو) که چین وجود دارد،چین یکی از پاها کاملا مشخص وعمیق است موقع جمع کردن پاها ولی چین قسمت داخلی ران پای دیگر کاملا محواست درحالی که درمطالب خواندم که قرینه نبودن چین های کشاله ران وکنار اندام جنسی ممکن است دلیلی برای دررفتگی لگن باشد نه چین قسمت داخلی ران وبالای زانو جای نگرانی وجود دارد؟سونو نیاز است؟
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد من ۱۹ روزه هست ومن بهش شیر آپتامیل پرونوترا میدادم احساس کردم خیلی نفخ داره بخاطر همین بهش ببلاک دادم فقط برای یک روز .ولی الان خیلی بی قراره وتو ۲۴ ساعت ۴ساعت هم نخوابیده باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
سلام وقتتون بخیر، من نوزاد ۳۰ روزه ایی دارم که به مدت ۱ روز است سرفه می کند، و آبریزش بینی دارد و کمی صدایش خس خسی یا اصطلاحا خروسی شده ، برای درمان چه اقدامی باید بکنم؟
- تب واکسن ۱۸ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه من دیروز واکسن زده و با دادن قطره و شیاف هنوز تبش پایین نیومده وگاهی تب ۳۹ونیمو یا ۳۸و ۷دهم داشته یکبار هم دیشب ۴۰درجه شد چه چیری بدم ممنون

