Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام خدمت شما ایا خرما برای نوزاد سرما خورده مفید است یا نه
- قد و وزن نوزاد
سلام پسر ۷ماه و۱۰روزه ای دارم وزن تولد۲۸۵۰قد۴۹,وزن فعلی۷۸۵۰,قد۶۵/۵ رفلکس دارد،داروهای انتی رفلکس و کلسیم ویتامین دی، مولتی،اهن مصرف میکند،ایا قد و وزن نرمال میباشد،،ایا قد ش کم رشد نکرده؟
- آبریزش
سلام آفای دکتر وقت بخیر.دخترم ۲۲ ماهش.دیروز نیم درجه تب کرد استامینوفن بهش دادم دیگه تب نکرد ولی امروز آبریرش بینی داره بی رنگ چی بخش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام خداقوت شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴/۵ساله باوزن ۱۳کیلوگرم چقدر بایدمصرف کند؟ متشکرم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید . شربت پدی کلد برا بچه ۱۹ماه با وزن ۱۰/۵ روزانه چند سی سی استفاده شود
- سرماخوردگی کودک ۲ سال و۴ماه
با سلام دخترم سرماخورده آبریزش بینی داره وگرفتگی بینی سرفه هم میکنه
- اسهال
دکتر مدفوع کودک ۱۱ماهه چندبار در روز باشه اسهال محاسبه میشه...من دخترم بیمار شماست الان بخاطر نارنجی و قرمز بودن شهرها و پلاک فومن نمیتونم بیارمش پیش شما... تازه دندون درآورده ...الان نزدیک یک هفته س روزی دوبار مدفوع خیلی شل داشت...با بعضی اوقات یکم بدنش داغ میشد .امروز ۴بار دفع داشت و یکم سرش گرم شد...به نظرتون بخاطر دندان هستش؟
- نوزاد
باسلام و خسته نباشید مادران شیرده که نوزادشان به پروتعین گاوی حساسیت دارند میتپان از گوشت گوسفند در غذای کودک و خو استفاده کرد
- شربت فروگلوبین
سلام دکتر به دخترم ک یکساله هست میتونم شربت فروگلوبین بدم یا خیر
- شیرخشک
سلام پسرم ۷ ماهشه شیرخشک اپتامیل ۲ میدم ولی به اسهال افتاده الان چه شیرخشکی جایگزین کنم
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست
- عفونت ادرار
- سلام وقتتون بخیر ببخشید دختر من 7سالش هست فاویسم داره قرص ازیترمایسین 250راشکالی نداره
- کهیر
پسرم 5سالشه بیشتر سمته ناحیه تناسلی وران پاهاش کهیرمیزنه بایدچیکارکنم؟
- فاویسم و خوردن آموکسی سلین مجاز است
شیر میدم به پسرم پسرم فاویسم داره میتونم آموکسی سلین بخور م
- شربت ازترومایسین ۱۰۰
با سلام و احترام.به نوزادی که سه ماهش تموم شد و رفت تو اول چهار ماهگی چند سی سی میشه شربت ازیترومایسین ۱۰۰داد؟باتشکر
- تزریق آمپول دگزا به کودک 22ماهه
سلام آیا آمپول دگزا برای نوزاد هشت ماهه تزریق شده. عوارض دارد؟ عوارضش چیست؟
- خورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش از گوشاش میکشه چشاشو وبینی شو پشت سرشو میخارونه علتش چیه
دخترم چهارونیم ماهشه یبار سرماخورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش صورت وسرشو میخارونه از گوشاشم همش میکشه یعنی برای چیه اشتهاشم خیلی کمه
- سرما خوردگی
سلام پسرم دو سالش است وپنج روز است که سرما خورده وتبش تمام نمی شده باشربت وشیاف هم کمی پایین میاد ولی دوباره بی حال میشه چی کار کنیم
- خس خس سینه شدید
سلام کودک ۹ماهه دادم بمدت یک ماهه سرما خورده بد جور سینه ش خس خس میکنه هر چی شربت هم دکترا دادن اثر نمیکنه چرک سینه ش خشک نمیشه بالا ۱۰ بار دکتر بردمش آمپول چرک خشک کن هم دکترا نمیدن میگن سنش کم لطفا بگید من چیکار کنم با تشکر

