Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شبا دخترم میخوابه تو خواب گریه میکنه بلند میشه جیغ میزنه
دخترم ۷ ماهشه است شیا موقعی که خوابیده تو خواب گریه میکنه بیدار میشه جیغ میزنه واینکه برا سرفه بچه ۷ ساله چی بدم خوب بشه
- عفونت مثانه
با عرض سلام و خسته نباشید آیا یبوست باعث عفونت مثانه می شود با تشکر
- شیر خوشک
سلام شیر خوشک آپتامیل ha دارو خانه ها نداشت میشه به جای آن آپتامیل جونیور بدهم جونیور هم پیدا نمیشه کم پیدا میشه من میتونم بعداز یک سال شیر بز بدهم ممنون میشم راهنمایی کنید تشکر
- سرفه و واکسن
سلام پسرپنج ساله دارم سرما خورده بود قبلا الان چندروزه فقط سرفه خلطی داره میخوام ازیترومایسین ۲۰۰ بدم . نوبت دوز دوم واکسن انفولانزاش هم امروزه میتونم واکسن بزنم یاخیر؟
- قطره آهن و مولتی
سلام وقت بخیر خسته نباشین ببخشید آقای دکتر من از 6 ماهگی تا الان که پسرم 10 ماهشه قطره ی آهن لیپوزوفر میدم 15 قطره میدم بهش میگن لیپوزوفر آهنش کنه باید 2 سی سی هرروز بدی، الان چن قطره بنظرتون بدم؟ و اینکه کنار قطره ی آهن، مولتی ویتامین هم بدم بهش؟ چه مولتی ویتامینی خوبه؟ با تشکر از وجود و راهنماییتون 🌹🙏
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟
- کم وزنی
سلام آقای دکتر کرم بین عزیز.قبلا هم مزاحمتون شدم . امیدوارم حال دلتون همیشه خوب باشه .همیشه دعاگوی شماهستم . آقای دکتر پسرم الان ۲۱ ماهشه و وزنش ۱۱ کیلو و قدش ۸۴ هستش. خیلی لاغر به نظر میرسه . از زمانیکه گفتید قطره مولتی ویتامین آدزیر بهش بدم فک کنم یک سالی گذشته . وحدودیکماه هم هست که از شیر گرفتمش . ولی هنوز وزن خوبی نداره البته بنظرخودم . بنظر شما باید چیکار کنم آقای دکتر . آیا لازمه که بهش بازم مولتی ویتامین بدم یا این مولتی ویتامین و عوض کنم ؟ این رو هم بگم خیلی پسر شیطونیه . ممنون میشم بازم محبت کنید جواب بدید. سپاسگزارم 🙏🙏🙏💐
- پسرم عفونت گلو وریه داره
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۱۵ ماهش دکتر براش کلاویسیلین ۶۴۳با دوز بالا هر۱۲ ساعت ۵ سی سی ۹ کیلو هست زیاد نیست براش
- خون در ادرار….
سلام آقای دکتر پسری دو ساله دارم که یک روز با ادرارش فقط خون می اومد یعنی کل ادرارش خون بود .دکتر هم بردم چندتا آزمایش ازش گرفتن و سونوگرافی هم از کلیه و مثانش هم گرفتن .گفتن که هیچی نیست یعنی دلیل اومدن خون تو ادرار رو پیدا نکردن .ولی من خیلی نگرانم بنظرتون چرا خون اومده تو ادرارش؟ من خودمم تو سوئد زندگی میکنم ایران نیستم
- سرلاک
با عرض سلام و خسته نباشد . آیا کودک 13 ماه میتواند سرلاک حاوی عسل مصرف کند ؟
- علت کوچکی دور سر
سلام دختر ۷ ماهه دارم ک دور سر موقع تولد ۳۵ بود الا ۴۰و نیم میباشد ایا مشکلی داره
- پرو سوال رفلاکس
۴ ماهش دخترم از بس اب دهنش میره جلوی لباسش خیس هر ۵ دقیقه لباس عوض میکنم
- تنگی دریچه ریوی
علایم تنگی دریچه ریوی در نوزاد چیست که اگر مشاهده شد به متخصص قلب مراجعه شود
- تب بعد از واکسن ۱ونیم سالگی برای درمانش چیکار کنیم
سلام بعد از زدن واکسن ۱۸ماهگی همش تب میکنه یا باید شیاف استفاده کنیم براش یا استامینوفن برا درمانش چیکار کنیم نگرانم ممنون
- حساسیت به تخم مرغ
به بچه ام تخم مرغ دادم وحالا جوش زده رو صورتش وبی تابی میکنه وخارش هم داره چی کار کنم خوب بشه حالش خیلی بده لطفا جواب بدید هشت ماه داره
- سرفه کودک در خواب
دختر ۷ساله دارم از شدت سرفه خوابش نمیبره.ابریزش بینی هم داره چه کنم .دوروز هم هست همه بشریت سرفه هم دادم بهش.دگه نمیدونم چه کنم
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
با عرض سلام و وقت بخیر
دختر 2/5 ساله دارم که به مدت دوماهه که روی بدنش ابتدا در قسمت شکم و پشت دانه ای قرمز رنگ زده به مقدار زیاد و بعد گردن و پیشانی (قیلش خدود 50 دانه آبدار بزرگ شبیه آبله روی بدنش بود که بعلت شربت کوآموکسی کولا 457 دادم و بعد 5 روز دانه ها زیاد شدن ) و با رفتن پیش متخصص اظفال و آزمایش خون و حساسیت گفتن چیزی مشاهده نشده و داروهای چون شربت نئوتادین و پودرسینکاست دادن که به مدت یک ماه خورد وبعدش یک سرماخوردگی و شربت سفکسیم 100 دادن که بعد از سرماخوردگی دوباره دونه ها دارن تو صورت قسمت پاها بویژه ران و قسمت ساعددست و کف دست میزنن، خیلی نگرانم دارم دیوونه میشم تو رو خدا کمکم کنید، دکترش که میگه چیزی نید ولی من خیلی نگرانم آخه جای دانه ها رو صورت و شکمش سیاه شده. - غذای کمکی
سلام پسرم ۶ماهش تموم شد میخوام فرنی درست کنم نمیدونم آلرژی داره یا نه بی زحمت راهنمایی کنین
- استفراغ در کودکان
باسلام دخترم ۲۲ ماهشه در یک هفته سه مرتبه استفراغ داشته بدون هیچ علامت دیگه ای و هر بار هم شب تا صبح نا آرام بوده و صبح زود استفراغ میکند نگرانم آیا لازم است به پزشک مراجعه کنم؟؟ در ضمن هنوز شیر خودم را میخورد و خودم هم تقریبا یک هفته است درگیر مشکل گوارشی هستم و استرسی زیادی هم دارم آیاممکن است از شیر من باشد؟؟؟ ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین
- قطرم میم
سلام . دکتر برا دخترم ۱۸ ماهشه قطره میم وقطره آروویت تجویز کرده ببخشید آقی دکتر مگه قطره میم خودش آهن نداره

