Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام و عرض خسته نباشید فاصله بین دوشیردهی قبل و بعد هنگام مصرف قطره آهن آیروفیکس برای کودک یک سال و سه ماهه چه قدر باید باشد با تشکر
- خروسک
سلام
پسر 1 سالم خروسک گرفته و دکتر براش شربت سالبوتامول و سیتریزین نوشته. از وقتی خورده اسهال میکنه. آیا داروها را ادامه بدم؟ - سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- واکسیناسیون چهار ماهگی
سلام.دیروز واکسن چهار ماهگی دختر مو زدیم رفتم قطره طعم دار واسش گرفتم ولی نمی خوره اصلا قورت نمیده یه کم تب داره شیش کیلو ونیم وزن شه گفتن سبز ده قطره بهش بدم شش قطره رو همون اول بهش دادم ولی همش عق میزد بعد چند دقیقه دوباره بهش دادم ولی بالا میاره چیکارکنم؟؟
- حرف زدن کودک دوساله
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- قد و وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد هشت ماهه ای دارم وزن تولد ۳۴۰۰و قدتولد ۵۰ ودور سر هنگام تولد ۳۵ بوده الان که هشت ماهش تموم شده وزن ۷۹۰۰قد ۷۱ودورسر ۴۳میباشد آیا رشد نوزاد من مناسب هستش یا خیر ؟نوزاد من خیلی کم شیر میخوره و خیلی کم اشتها میباشد ازتون ممنون میشم بفرمایین از چه مولتی ویتامین و قطره آهنی استفاده کنم
- استفاده قطره باکتی ماید برای زیر دو سال
با سلام پسرم زیر ۲ سال هستش ودچون خواهر ۶ سالش ویروس گرفته بود و بعد مدتی متخصص به حاطر عفونت چشم قره باکتی ماید ۱۰ درصددتجویز کرده بود و الان بعد چند روز پسرم هم چشماش قی میکنه و مانند خواهرش شده . میشه از همون قطره براش بزنیم با توجه به سنش؟؟
- سلام اقای دکتر خسته نباشید من دخترم سه ماهشه تو صورتم خیلی لاغر شدم ایا میتونم از قرص هیمالیا استفاده کنم
- عوارض قطره پاراکید
- سلام اقای دکتر پسرمن۵ماهشع اسهال شدید شده دوروزم تب داشت خوب شد ولی اسهالش خوب نمیشه اذیت میشع گریع میکنه دست ب لثه پاینش زدم دیدم دندونش زده بیرون چیکاکنم
- گاستروانتریت در کودک یازده ماهه
درمان اسهال بدبو و چرب و چه کنم کودک یازده ماهه ام اشتها به غذا داشته باشد ؟
- با سلام نوزادسه ماه ام مشکوک به تیرویید است تی اس اچ ۶و۹۹اما دکتردارویی تجویز نکرده باز هم آزمایش واسش نوشته آیا خطری نوزادم و تهدید نمیکنه بخاطر مصرف نکردن دارو
- قطره بی بی سد
با سلام نوزاد من دو ماهه است و بسیار بی خوابه با توجه به داشتن فابیسم میشه از بی بی سد استفاده کرد؟
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- نوزاد نارس
دکتر یعنی میگین مشکل مغزی داره نوزاد من؟
- تب
سلام پسرم فردا ۹ ماهش میشه از بعداز ظهر تب داره تبش ۳۸.۲ بود قطره دادم ۳۷.۲ شد الان ۳۸ .۸ سرش و گردنش داغه ،لثه اش التهاب داره داره دندونم در میاره نمیدونم چکار کنم خیلی اذیته لطفا جواب بدید میترسم بخاطر تبش بی قراره
- رفلاكس و آلرژي
بإسلام دختر٤ماهه اي دارم كه رفلاكس و آلرژي به پروتين گاوي دارهً.شيرخشك اچ آ خورد خس خس سينه و استفراغ وناله در خواب داشت.شيرخشك اي آر دادم خوب شده ولي صورتش پر از جوش هاي قرمز هست كه دكترگفت بخاطرآلرژيه.شيرخشك چي بدم خوبه؟همين شيرخشك اي آر بدم مشكي نداره؟باوجود زياد شدن جوش ناي صورت؟
- سرفه
سلام آقای دکتر خسته نباشید یه پسر ۵۰ روزه دارم که چند وقته سرفه میکنه دکتر رفتم و ازیروماستین براش نوشتن هنوز خوب نشده و گلوش خس خس میکنه به نظرتون چیکار کنم ..
- شربت پدی کاف برای فاویسم مشکل دارد ؟

