Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- افتادن ناخن خود به خود دست و پا
بچم ۲سالشه ناخن پاش خودبه خودداره میفته مشکلش چی میتونه بلشه؟
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیرآقای دکتر.ی بچه 15ماهه دارم .الان حدود دوماهه همش سرماخوردگی میگیره.دوره داروهاش که تمام میشه بعد سه چهارروز دوباره سرفه وآبریزش بینی شروع میشه.الان براش شربت سفیکسیم آوردم .خواستم ببینم چندساعته بهش بدم وچه مقدار؟ممنون
- سرماخوردگی
اگریکی ازاعضای خانواده سرماخورده باشدنوزادهم سرمامیخوره؟ برای پیشگیری چه بایدکرد؟
- ابتلای دوباره به آبله مرغان
باسلام آیاخانم۵۸ ساله باسیستم ایمنی ضعیف درصورت تماس بایک کودک مبتلابه آبله مرغان درحالی که خود دربچگی مبتلاشده می توانددوباره این ویروس راتجربه کند
- سلام روز بخیر ببخشید خواستم بدونم شربت لیکو زینک بلو غ زود رس میاره چون ب دختر 8سال ودسر4سالم میدم اشتها ندارن؟ممنون
- سفکسیم
برای اسهال میشه سفکسیم ۱۰۰ داد
- شربت سفیکسیم
سلام پسر من ۸ سالشه و ۲۹ کیلو هست تب کرده بردمش دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده و نوشته هر ۱۲ ساعت ۳و نیم سی سی مقدارش بر حسب وزنش کم نیست؟
- جوشاندن اب
سلام آقای دکتر خسته نباشید آب اشامیدنی ک ب بچه میدیم تا چن وقتگی بچه باید آب بجوشونیم و ب صورت آب جوشیده سرد شده ب به بچه داد؟
- سرما خوردگی کودکم
سلام من پسرم ۶ سالشه س روز گلو درد وتب شدید داره دکتر سفکسیم ۱۰۰ بهش ۱۲ ساعت داده آیا سفکسیم با وزن ۲۲ جواب میده چون تواین س روز تا ثیری نداشته
- زردی کف دست و پا
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم 8ساله شه شدیدا رنگ پوستش زرد مخصوصا کف پاهاش و دستاش چند بار آزمایش دادم فقط گفتن کمبود ویتامین Dداره بازم نگرانم میترسم آزمایشگاهها، آزمایش رودقیق انجام نداده باشند نظر شما چیه در این رابطه ممنون میشم پاسخ بدید
- آزمایش
سلام آقای دکتر سوالی داشتم در ارتباط با آزمایش بزرگسالان. اگه لطف بفرمایین وجواب بدین ممنون میشم اگه هم در حیطه ی کاری شما نبود و حواب ندادین بازم مثل همیشه که لطف میکنین ومشکل فرزندامونو جواب میدین، سپاسگذارم. آقای دکتر من دچار آنفولانزا شده بودم روز سوم درگیری و دوروز همبود مرتب ناپروکس۲۵۰ مصرف میکردم هر هشت ساعت، آزمایشی داشتم انجام دادم که آنزیمهای کبدی هم بود توش. الان میزان آنزیمها بالا شده آیا میتونه علت مصرف ناپروکسن باشه؟ آنزیمهای کبدی سه برابر حد نرمال بالا هستن،
- استامینوفن سوسپانسیون پاراکید
سلام خسته نباشید کودک ۴ ماهه با وزن ۷و۶۰۰ چه مقدار استامینوفن پاراکید باید بخوره ؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر ببخشید من تو کمپ آلمانم به هیچی دسترسی ندارم دخترم ۲،۵ سالش ۵ روز سرفه خلط دار داره با آبریزش سبز رنگ هر شب ۱ ساعت تب میکنه ۳۸.۵ درجه بعدش عرق سرد میکنه شیاف استامینوفن شربت ایبوپروفن و شربت سرماخوردگی دادم بهش چیکار باید بکنم براش خیلی نگران این تب هستم
- شربت پلاروکا برای فاویسم ضرر دارد یا نه
- NICU
سلام ایا هزینه NICUربطی به میزان بیماریش داره یا نه خواهرم فقط اکسیژنش کمه ایا هزینه هاش کم میشه
- دندان
سلام وقت بخیر دختر من ۱۴ماهش تموم شده ۸ماهگی فک پایین و ده ماهگی دندان فک بالا رشد کرده الان فقط همین ۴دندان داره آبریزش از دهان و گاهی ورم لثه داره این تاخیر رشد دندان مشکلی نداره ؟؟
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- هسته گیلاس
سلام یکدانه اشتباهی هسته گیلاس خوردم ضرر داره یا دفع میشه؟
- قد و وزن نوزاد
نوزاد من 31 هفته به دنیا امده است که وزن هنگام تولد 1700 ودورسر نیز 31 وقد40 داشته است ودر سه ماهگی وزن 4500 ودور سر38 وقد51 رادارد روشد نوزاد طبیعی بود است یانه

