Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۲ سال ۵ ماهشه و خیلی کم غذاس و بعضی موقعا میخوره ولی بعضی وقتا اصلا هیچ غذایی نمیخوره جز خوراکی چیکار کنم ک غذا بخوره
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر دخترم 13ماهشه شما گفتيد روزانه سه سيسي بهش شربت ايميونس بدم آيا بايد 1ونيم سيسي صبح و يک و نيم سيسي غروب يا شب بدم؟؟؟يا همش رو يکجا بدم؟؟
- چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰به نوزاد ۶ماهه بدم
- حرکت نکردن بچم
سلام من بچه ی سیزده ماهه دارم که نه می نشیند و نه راه می رود و نه چهار دست و پا و نه حرف می زند فقط کمی می نشیند و بعد می افتد لطفا راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید ببخشیدپسرمن تب داره سرفه شدیدمیکنه آزیترومایسین۲۰۰خریدیم چندمیلی بدم بهش۳سال داره و۱۳کیلوهستش
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- مصرف سفکسیم در تب
باسلام و عرض ادب. لطفا بفرمایید که بعلاوه اییوبروفن، آیا سفکسیم هم برای کودکم لازمه وقتیکه نه سرفه داره و نه عطسه و گلودرد. ولی یکی دوبار استفراغ داشته و پاهاش سردهستند. فقط شکم و سرش داغ میشه
- مدفوع زیاد
سلام دختر من 8 ماه هست 6 کیلو وزن دارع روزی ۵ الی ۶ بار مدفوع میکنه اونم خیلی زیاد به نظرتون اشکال دارع
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه گرفتگی بینی وعطسه میکنه ایا میتوانم قرص ایروکاست بهش بدم قبلا این قرص را به خاطره خس خس سینه خورده بود براش مشکلی پیش نمیاد
- پرنوشی
سلام وقت بخیر .کودک هیجده ماهه ای دارم خیلی اب میخوره یکسره شیشه دستشه و طلب اب میکنه.از صبح تا شب شیش هفت بار شیشه اب ۲۴۰ میلی رو میخوره البته بیشتر از این هم میخواد ک من بهش نمیدم این مقدار اب خوردن طبیعی هست ؟در صورت غیر طبیعی بودن چه اقدامی لازمه انجام بدم .ممنون
- قطره کورتونی چشم
سلام.شرمنده آقای دکتر بابت همه مزاحمتها.اقای دکتر سوال پرسیده بودم راجع به قطره سیپروفلوکساسین فرموده بودین موردی ندارد.دمتر برای آلرژی کودک قطره فلوکورت رو تجویز کردن که قطره کورتونی هست و من مرددم برای استفاده.بچه من یکساله هست.ممنون از لطف شما.
- فاویسم
با سلام آیا شربت کامی کاف برای کودک فاویسمی مضر است؟
- جواب آزمایش
سلام وعرض ادب بابت تب پسرم آزمایش خون دادیم میخواستم جواب آزمایش رو بخونین ممنونم
- دانه قرمز
جناب دکتر پسر چهار سال ونیم من یک روز تب داشت وقطع شد، بعد از دو روز دانههای قرمز ریز روی دست و پاش زده علتش چی هست؟
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
سلام. دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳ برای پسر ۱۰ ساله با ۳۰ کیلو وزن چقدره؟
- شکم کار
سلام پسرم ۳سالشه از یکسالگی ب بعد روی شکمش بالاتر از نافش ب اندازه ی نخود ایجاد شده .من تابستون بردمش دکتر گف بذاریکی دوسال بگذره امکان داره با بزرگ شدن عظلات از بین بره بعد اون ببرش سونو بنظر شما چیکار کنم دردی هم نداره
- سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- تب
سلام پسرم تب داره میشه هرچهارساعت استامینوفن وهر6ساعت شیاف بزارم براش البته با فاصله.
- تب
دخترم ۶ماهشه دندان های پایینش داره در میاد و الان از صبح تب کرده الآنم آبش رو۳۹ بردم دکتر شیاف لاکساتور داده استفاده کردم حدود نیم ساعت بعد بچه مدفوع کرد و شیاف رودی داد دوباره میشه شیاف جدید بزارم
- مصرف سفکسیم برای کودک ۲ ساله وزن ۱۱کیلو
سلام مصرف سفکسیم برای کودک دوساله وزن ۱۱ کیلو. سرماخوردگی چرک سبز از دماغش میاد

