Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- تب و سرفه پسر ۸ ماهه و ۸ کیلو
دوروزه تب داره و سرفه میکنه آبریزش بینی هم داره پلارژن و استامینوفن میدم
- وزن گیری نوزاد ۷ ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم تقریبا ۱ هفته مونده ۷ ماهش تموم بشهولی بجز شیر چیزی نمیخوره چی بدم که بتونه بخوره
- سویق
سلام دکترسویق برنج وجوگندم خریدم وتسه بچه ۸ماهمبنظرتون تورشدش تاثیرداره؟
- سلام .ببخشید منیه پسر چهارماهه دارم .میخواستم بدونماحتمال اینکه این بچه امبه کرونا بگیرههست .یه ۱۵ روز هست که خیلی کمسرفهمیزنه با ابریزش بینی داذه بردمش دکتر بهش گایافنزین با یه شربت سرماخوردگیداده یه قرص که صبی نصفیش بدم الانبهتره ولی یه کمسرفه میزنه ..احتمال داره کرونا باشه ..ممنونمیشمجواببدین .
- قطره بینی
سلام اقای دکتر. نوزاد سی و پنج روزه ی فاویسمی دارن. برای گرفتگی بینی ش از چه قطره ای می تونم استفاده کنم؟
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر من بچه م وارد چهار ماهگی شده و خودم شاغلم.شیر خشک نان ،ببلاک رو بهش دادم که اصلا دوست نداشت و نخورد.جدیدا آپتامیل گرفتم که با خوردنش جوش میزنم که با زور و بی میلی میخوره ممنون میشم کمکم کنید
- خواب نوزاد
سلام نوزادی دوماهه دارم یه جایی خوندم که تکان دادن نوزاد به مغزش اسیب میزنه قبلش که نمیدونستم زیاد تکونش میدادم میخاستم ببینم چطور تکونش بدم که مشکلی پیش نیاد
- سلام دخترم دوماهه است.دکتر گفت گوش راستش عفونت خفیف داره شربت آموکسی ۱۲۵ داده چقدر باید بهش بدیم
- زردی کودکان
با سلام و خسته نباشید خدمت شما پسر من هفته ۳۵ ام بدنیا اومده و زردی اش ۱۰ هست الان ۱۳ روزشه دکتر خودشون بعد از بیلی ناستر که دیدن تاثیر زیادی نداره براش قرص فنوربیتال تجویز کردن برای چند روز ایا مصرف این قرص عوارض دارد؟
- خس خس سینه شدید
سلام کودک ۹ماهه دادم بمدت یک ماهه سرما خورده بد جور سینه ش خس خس میکنه هر چی شربت هم دکترا دادن اثر نمیکنه چرک سینه ش خشک نمیشه بالا ۱۰ بار دکتر بردمش آمپول چرک خشک کن هم دکترا نمیدن میگن سنش کم لطفا بگید من چیکار کنم با تشکر
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ ماهشه وزنش هم ۹۲۰۰ کیلو هستش سه روزه سرما خورده سرفه هم میکرد سینه اش هم خش خش میکنه دکتر شربت برونسبان داد سرفه اش قطع شد ولی سینه اش همچنان خش خش میکنه چیکار کنم چه دارویی بدم بهش خیلی نگرانم
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچه ۵ ماهه ما که هفت ماهه بدنیا آمده داره دندان در میاره این امر با توجه به وزنش که ۵ و نیم کیلو گرمه مشکلی نداره؟ و برای خارش لثه چکار کنیم؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- بهداشت تعویض پوشک
سلام بعد از تعوبض پوشک نوزاد چه پمادی رو به عنوان کاور پیشنهاد میدهید دخترم نزدیک پنج ماهشه آیا باید به واژنش هم زد؟
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- بی قراری در شب
سلام دخترم یکسال و بیست روزشه شبا خیلی بیقراره همش گریه می کنه با دمر خودش میندازه و کمرش حالت گنبدی میکنه.بردم دکتر تشخیص نداد.یک هفته است اسهال هم هستش اما عذرخواهی می کنم زرد رنگ.بدون تب .هنوز دندون در نیاورده.دایمتیکون هم میدم آروم نمیشه.موقع خواب اینجوری بی قراری میکنه هر یک دقیقه بیدار میشه گریه میکنه
- مدفوع زیاد نوزاد
سلام دخترم ده ماهشه غذا وشیرخشک زیاد میخوره اما خیلی ضعیفه مدفوعش خیلی زیاده امازیش کامل ازش گرفتم فقط کم خونی داره هرچی غذا میخوره فورا دفعش میکنه ممنون میشم جواب بدید
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید رو چه مقدار باید به بچه دوماهه که وزنش ۶ کیلو هست بدیم من دوبرابر وزنش دادم برا واکسن دوماهگی الان شنیدم که میگن زیاد دادی این قطره با استامینوفن معمولی فرق میکنه نباید دوبرابر بدیم خیلی نگران بچم هستم لطفا راهنماییم کنید ممنونموماهه که وزنش ۶کیلو هست بدیم

