Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روش کم کردن شیر خشک و شروع پاستوریره
آیا میشود به مدت ۴ روز شب ها به کودک یک ساله شیر خشک و هنگام صبح و عصر شیر پایتوریزه
- سرلاک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد یازده ماه دارم میخوام بهش سرلاک بدم یبوست و کمبود وزن داره چه سرلاکی بدم خوبه؟
- سلام وقت بخیر برای سرفه خلطی چه شربتی بدم پسرم ۴ سالشه
- مقدار مصرف شربت ازیترو۲۰۰
دخترم ۱۰ کیلو هست امروز دکتر گفت ۵ سیسی ازیترو ۲۰۰ بده روزانه .زیاد نیست ؟ تا یک ماه پیش که میگفت ۳ سی سی . نکنه حواسش نبوده
- عوارض قرص فنوباربیتال
سلام دخترم ۱۵ماهه هست ۲ماه پیش دکتر مغز اعصاب قرص فنوباربیتال ۱۵داد گفت دوماه نصف شبا بخوره ولی من اصلا متوجه نشدم که اهن هم نباید داد شب اهن فرامکس پودر الان دوهفته هست دخترم اسهال داره استفراخ داره الان فهمیدم عوارض داده خیلی میترسم الان. باید قرص چیزی بخوره یا خوب میشه من شربت ازیروترومایسین وکرتیماکسازول هم دادم سرماخوردگی هم داشت گلوش چرک کرده بود میشه راهنمایی کنید ممنون حالم خیلی بده
- کم اوردن تنفس در موقع گریه
پسر سه ماه و نیم ما دو بار از گریه شدید با حرص تنفسش در حد قطع شدن رفت و رنگش سفید شد را درمانش چیست؟ ممنونم
- سلام پسرم یازده سالشه گاهی سرگیجه حالت تهوع داره چندبارهم در این موقعیت سردرد داشته که گهگداری رخ میده خیلی پرخاشگر هم هست لطفا راهنمایی کنید
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر نوزادم ده ماهش شیرخودم کمه میخواستم بهش کمکی شیرخشک بدم کمبود وزن دار شکمش هم تقریبا یبوس هسش.شما از بین سه نوع شیرخشک گیگوز و نان و ببلاک کدوم صلاح میدونید؟
- سلام نوزاد پنج ماهه شکمش خیلی کار می کنه خیلی هم ابکی وسبز رنگه
- کودکان
سلام دخترم ۱۴ ماههستبینیش گرفته نمیتونه بخوبی نفس بکشه ریزشبینی هم داره نه کیلو وزن داره گفتمچه مقدار شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم ؟
- کندی رشد قدی پسرم
سلام وقت بخیر من قدم ۱۵۳وشوهرم ۱۷۳هست قدش ٬ پسر دارم که اصلا رشد قدی مناسب نداره هشت ساله هست ولی قدش ۱۱۰هست وخیلی کندهست رشدش ٬بارها فوق تخصص رفتم وکلی دارو استفاده کردم ولی فایده نداشت فقط کم خونی داره که دارو هم مصرف میکنه ولی اصلا تاثیر نداره تورو خدا کمکم کنید می ترسم دیر بشه وپسرم کوتاه بمونه
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرما خورده یه کوچلو میتونم از شربت سرما خوردگی کودکان بهش بدم
- شربت
سلام وقت بخیر من نزدیکه ۲هفته اس ک ب دخترم شیر خشک اپتاکید میدم دخترم ۲سالو ۸ماهشه و قبلش شیر اپتامیل میدادم ایا اپتاکید الان زمان مناسبیه وسوال اخرم اینکه دخترم سرفه خشک میکرد گفتین شربت پلارژین بخوره وامروز ک شیر میخورد سرفه کرد ک اخرش باعث استفراغ شد ایا ازشیرخشکه یا مریض شده بعضی وقتام عطسه میکنه ممنون از پاسخگویتون دکتر مهربان🌷🌷🌷
- سلام داکتربچه ام یک ماهه هست ۱کیلو و ۵۰۰ گرم وزن دارد در ۷ماهگی به دنیا آمده کف پاهایش ورم کرده ؟
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- اسهال
سلام دکتر.دخترم یه سال ویه ماهشه حدود چهار روزه هر چی میخوره به صورت مدفوع دفع میکنه یعنی روزی چهار پنج بار مدفوع میکنه ولی امروز دیگه اسهال شده ونفخ داره وسکسکه میکنه.گفتم ببینم علتش چیه؟
- طولانی شدن زردی نوزاد
عرض سلام وخسته نباشید نوزاد بیست روزه دارم ابتدا زردیش ۱۷.۵بود تادوازده روز گی اومد ۸.۸الان هنوز زرده بدنش و صورتش.تو دهنش افت سفید و زرد داره صورتش هم خیلی جوش داره این مشکل نداره یا باید بهش دارو بدیم لازمه ببرمش دکتر یا خودش خوب میشه ممنون اگه راهنماییم کنید
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد
- ازمایش
دختر پنج ماهه من در آزمایش گلبول های سفید 11300بود پلاکت 450000و هموگلوبین11.5داشت کشت ادرار،و مدفوع سه نوبته مشکل نداشتن،ولی بسیار بیقرار ی میکنه،آیا این اعداد برای نوزاد که در ابتدا 5ماهگی هست طبیعیه ؟و اگر عفونت دیگری در بدنش باشه چطور باید تشخیص بدیم، در ضمن موقع شیر خوردن بیقراری میکنه و صورتش وچشماشو میماله، قد وزن و دور سر رو نمودار نرمال هستش ،حدود یک ماه قبل از این آزمایش به علت عفونت گلو وافت دهان آنتی بیوتیک مصرف کردهبود در ضمن شیر خشک رو عوض کردیم واپتامیل اچ آ بهش میدیم ولی مدفوعش حالت اسهالی وبلغمی داره ولی تو کشت مدفوع باکتری وخون در مدفوع دیده نشد،نفخ شدید داره و تخلیه باد ااز شکمش زیاده موقع شیر خوردن خیلی سرش رو تکون میده آیا ممکنه آلرژی به پروتئین گاوی شیر باشه؟

