Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- معده درد و نفخ معده کودک 12 ماهه
سلام اقای دکتر کودک 12 ماهه برنج دانه بلند له نشده ای ک زیاد مغز پخت نبوده خورده بعدش غذاهای دیگه ای هم خورده الان بعد 2 روز کودک بی قراره و معدش نفخ داره امکانش هست از برنج بوده باشه و آیا غذایی ک هضم نمیکنه رو تو معده نگه میداره یا دفع میشه؟بعدش پی پی هم کرده نمبدونم در پی پیش برنج بوده یا نه لطفا جواب بدین
- غده زیر بغل
سلام .خسته نباشید.اقای دکتر سوالی پرسیدم راجع به غده زیر بغل پسرم.شما فرمودین برای واکسن بدو تولد.بله اون غده رو پسرم داشت اندازه گردو بود تو نه ماهگیش پاره شدخودبه خود .اما الان پسرم یازده سالشه و غده لنفاوی زیر بغلش به اندازه یه لوبیا ورم کرده.کوچیک هست و روش شبیه یه زخم.ایا خطرناکه؟
- مقدار مصرف شربت آزیترومابسین برای کودک 4 ساله
سلام پسرم 4 سالشه تب و گلودرد داره چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 بهش بدم؟
- ادررار نکردن
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم دیروز تب داشت و دوبارم استفراغ .... پسرم دیروز یبار ساعت ۹ ادرار کرده یبارم ساعت ۳ تا الان ک ۸ صبحه دیگ ادرار نکرده از تبش؟ تبشم زیاد نمیشد از ۳۷ تا ۳۸ میشد اسهالم نبود مایعاتم زیاد میدم بهش قبلا روزی ۳،۴ بار بعضا بیشتر هم میشد ولی دیروز کلا ۲ بار ادرار کرده
- آنفولانززززااااا
سلام دکتر انشالله خوب سلامت و شاد باشید دخترم ۳ونیم سالشه ۱۰روز پیش تب کرد بردم دکتر یه امپول بتا ستادین سفکسیم ۱۰۰ و پلترگونیوم داده داروها رو یه هفته دادم تمام شد ولی ستادین هست هنوز الان یکم گرفتگی بینی داره و مخاط بینی و سرفه زیاد داره چی بدم بهش؟ کتوتیفن و تئوفلین جی و اسپری بنفش کاتوسین پلاس ۲۵۰ دارم خونه کدومو بدم و چه مقدار؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۹سالش هست ..از امروز عصر یهو شروع کرد به سرفه کردن ...حال نداشتن ...بعداز یکی دوساعت تب الانم که نصف شب شده حالت تهوع و تب لطفا بفرمایید چه کار کنم استامینفون...هم دادم ولی تب پایین نیومد
- شربت مولتی ویتامین مسترویت
سلام دخترم به شدت بی اشتها س میتونم ازشربت مولتی ویتامین مسترویت بدم وچه اندازه بدم دخترم هیجده ماهه اس
- مصرف این دارو برای بچه ۲ نیم ساله بفرماید؟؟
دختر ۲ نیم ساله دارم ک سرفه میکنه و اسهاله لطفا بفرماید این دارو برای موثر است و مصرف آن چقدر هست ممنونم
- سرفه
سلام من یک پسر پنج ساله دارم که هر چند وقت یه باردچار به یک سرفه میشه که اول بدون خلط بوده اما بعد از چند روز خلط دار میشه و همین طور تب و لرز میکنه هربارم که دکتر بردم دارو داده خوب شده اما یکی دوماه بعد دوباره اینجوری میشه لطفا راهنمایی کنید چه کنم؟و اینکه جای ترس برای بیماری خطرناک تری هست یا نه؟؟
- پسر من ۳سال است تب داره ۱۲ کیلو وزن دارد عفونت گلو داره روزی چند بار چند سی سی بهش بدم
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- شپش
سلام آقای دکتر من ۷ ماه پیش شامپو پرمترین واسه شپش گرفتم و استفاده کردم نصفش ماند نگه داشتم دوباره همونو امروز به موهای دختر ۷ سالم زدم اشکال داره یا نداره؟خراب نبود؟
- تب
سلام خسته نباشید پسره ۱۵ماهه م حدود بیست روزی که اسهال شدید داشت واواخر اسهالیش دو روز تب میکرد که ی مدت کوتاه بهتر شد حالش دکتر هم بردمش الان بازبعداز سه روز بازم تب میکنه و بیقراره سرفه نمیکنه ولی خلط داخل گلوشه بهش استامینوفن و چند دوره هم دیفن هدرامین داده م بهتر نشده و لثه ش هم یکم سفت و متورم شده راهنماییم کنید چیکارش کنم و چه دارویی بهش بدم
- التحاب و تورم
کودک پسر ختنه نشده15ماهه از دیشب دچار تورم در آلت تناسلی شده بعدا هم کمی ترشح در نوک آلت دیده شد لطفاً راهنمایی بفرماییدآیا نیاز به مصرف سفکسیم 100هست یا نه الان با پماد آیروکس محل را چرب می کنیم وزن کودک 13کیلو
- عفونت گوش کودک
سلام دختر من سه سال داره و ۱۳ کیلو وزنش هست گوش درد گرفته و یخواد آموکسی کلاو ۶۴۳ استفاده کنه لطفاً دوز مصرفش رو برای هر وعده به صورت سی سی بفرمایید
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- خوردن کاغذ و دستمال
با سلام به آقای دکتر ،دختر من ۲۱ ماهشه،هر چیزی را تو دهانش میزاره ،بیش از حد ،حتی دستمال و کاغذ و مهر و پاک کن میخوره ،هر آشغالی هم میزاره دهنش،دیگه نمیدونم چکار کنم ،لطفا راهکار بدید ممنون
- مصرف قرص
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۱۲ سال داره ابله مرغان گرفته ودر کنار اون گلو درد هم دارم میتونه سفیکسیم ۲۰۰ مصرف کنه
- فاویسم
باسلام ممنونم که به سوالات پاسخ میدین پسر من یه سال و یه ماه داره و فاویسمه.من تاحالا از عطر و اسپری استفاده نکردم میخواستم بدونم اگه واسه مجلس خواهرم مجبور بشم و برم ارایشگاه اسپری به موهام بزنم مشکلی داره و بوی اسپری باعث حمله فاویسم میشه؟ممنونم که جواب میدین

