Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم 1سال و ۴ماهش با قطره و پماد خوب میشه چون هم اشک از چهار میره هم قع میکنه
- نوزادان
سلام نوزاد۴۰روزه ای دارم هفته ی دوبارمدفوع میکندشیرمادرمیخوردقبلایبوست ونفخ داشت بهششربت میکسچرمیدیم ویک روزدرمیان فلوس سه قطره اینابهش میدیم بعددستشویی میکنه کمی سفت واخردراخراسهال میکنه ایامشکلی داره دیربه دیربعدازخوردن فلوس دستشویی میکنه؟ وزورمیزنه قرمزمیشه دستشویی میکندایامشکلی داره فلوس واسه نوزادضررداره ؟بایدچیکارکنیم راحت دستشویی کنه
- دندان
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماس ۱۱ماهشه ولی هنوز دندان در نیاورده.کم کم دارم نگران میشم
- اگزما
سلام دختر من ۸ماهس،از وقتی به دنیا اومده ،روی پلکش اطراف چشمش اگزما هست،و شدیدا میخارونه،هر پماد زدم درست نشده،و رژیم غذایی رو رعایت کردم باز بدتر میشه
- قدو وزن
پسرم هفت سالش هست و نسبت به هم سن و سالان خودش کوچکتر هست میخواستم بدانم شربتargitalبدم اشکالی نداره
- باسلام وخسته نباشی ببخشید پسرم ۱۸ ماهست موقع را رفتن همش میلرزه مشکلش چیه؟؟ خیلی هم بد غذاست هر چی میدم نمیخوره
- مقدارشربت ستادین دی
شربت ستادین دی برای کودک 14ماهه چقدراست.
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما
- ترک خوردگی
سلام دختر من 2 سال و نیمشه الان دیدم که در ناحیه مقعدیش یه ترک خوردگی هست . لطفا راهنمایی بفرمایید. با سپاس
- سلام اقای دکتر دخترم موقع تولد دستش زیاد تکون نمیده یعنی ارنجش رو خم نمیکنه دکتر بردمش گفت استخون سالمه احتمالا از عصب باشه فیزیوتراپی نوشته براش 20جلسه با دستگاه نوشته الان دوماهش هست خطرناک نیست بعد جواب میده با فیزیوتراپی بهتر میشه
- عفونت گوش
داروی مناسب برای عفونت گوش میانی نوزادسه ماهه
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام نوزاد 3 ماه تمام فاویسم من 5 روزه مبتلا به کرونا شده توسط دکتر عفونی ویزیت شد و گفتند از لحاظ گلو و ریه و گوش مشکلی نداره فقط تب داشت ک رفع شد بعد از 3 روز الان امروز اسهال گرفته چیکار کنم؟
- فتق بیضه
باسلام پسر من3ماهش فتق بیضه داره چیکارکنم هرازچند گاهی هم استفراغ شدید داره لطفا راهنماییم کنین باتشکر
- آبربزش
سلام پسرم دوسال و ۴ ماه داره آبریزش بینی داشت ۳ روز بهش سیتریزن دادم ابریزش خیلی کم شده ولی بینی اش گرفته ته حلقش خلط داره قطره بینی میریزم تاثیری نداره چیکار کنم آقای دکتر وزنش ۱۳ کیلو هست ، زنده باشید
- استفراغ
سلام خسته نباشید کودک ما قبلاً غذا خوردنش خوب بود ولی یه یک هفته میشه که هر چیزی میخوره بلافاصله بالا میاره بعد استفراغ هم حالش خوبه کمی هم بی قراری میکنه
- سرما خوردگی تب خس خس سینه وخلط سینه و گوش درد
دخترم ۱۰ ساله با وزن ۲۷ هفته گذشته مریض شد و ۳ روز بود که خوب شده بود دوباره امروز گوش درد و خس خس سینه و خلط سینه داره لطفا راهنمایی بفرمایید
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دکتر وقتبخیر.دخترم الان ۵۵روزه هستش,از ۴۰زوز به بعد ,هر ۳تا۴روز یکبار مدفوع میکنه,حجم مدفوع هم زیاد هست موقع دفع هم خیئلی گریه و بی قراری میکند,چیکار کنم برای درمانش?از طرفی هم از همون ۴۰روز به بعدش هم هر وقت شیر میخورهسریع استفراغ میکنهگاهی باگریه شیر میخوره,,هم شیرخودم هم شیرنان میخورد,جدیدا دکتر اطفال گفت شیر خشک عوص کنکامفورت بده,کامفورت دادمتغییر نکرد,استفراغ و گریه ها و یبوست را داره,,,دوبار هم تست تیرویید کف پا داده مشکلی از لحاط تیرویید کف پا نداشته,,,راهنماییم کنید ممنون میشم
- اسهال نوزاد
سلام اقای دکتر نوزاد بیست وهفت روزه دارم یک روزه دچاراسهال شده چیکارکنم
- تب و دل درد و اسهلال
با سلام کودکی نه ماهه دارم به علت عفونت گوش دکتر انتی بیوتیک تجویز کرد بعداز دادن انتی دخترم دچار اسهال شد الان نزدیک دو ماه است که تند تند مدفوع میکنه وچند شب هم هست که دلدرد داره گریه میکنه وزن نه کیلو
- قطره اهن
قطره اهن را باید با دو برابر شدن وزن نوزاد شروع کرد یا ابتدای شش ماهگی؟ نوزاد چهار ماهه ام وزنش دو برابره تولد شده

