Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صدای ناهنجار
سلام وقتی نوزاد خواهرم به دنیا اومد گریه که تموم میشد ته گلوش ی صدای ناله هم داشت دیروز خواهرم رو ترخیص کردن ولی بچه رو بستری کردن و علت رو نمیگن بهنظر شما علت چیه؟؟
- یبوست نوزاد50روزه
سلام ووقت بخیراقای دکترپسرم 50روزشه والان مدت 5روزه دچاریبوست شده روزهازیاداذیت نمیشه اماشبهابینهایت بی قراری میکنه.خودم عرق رازیانه میخورم به بچه هم گریمیچل وپدل لاکت دادم اماهیچ تاثیری نداشته چندشبه انقدربی قراری میکنه همسرم چونکه روزهاسرکاره وشب خستس بهش قرص فنوباربیتال میده که بخوابه قرص رواقای دکترعلی زاده وقتی پسرم 8روزش بودبرای بی قراریش تجویزکرد توروخدایه راه حل بدین که پسرم خوب بشه نمیخوام به قرص عادت کنه
- مالیدن دماغ هنگام خواب..دخترم ۱۲سالشه یک ساله هر شب دماغش را خیلی میماله خیلی دکترش بردم فایده نداره چکار باید بکنم خودش هم متوجه مالیدن دماغش نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
سلام دخترم ۱۲ سالش هست یک ساله هرشب دماغش را خیلی زیاد باکف دست میماله اصلا خودش متوجه نمیشه دکتر زیاد رفتیم داروی آلرژی و اعصاب و روغن بنفشه و ...تجویز کردن فایده نداشت لطفا راهنمایی کنید ممنون
- کودکم الان یه هفتس اسهال شده بخاطر انتی بیوتیک مصرفی هست چکارکنم ؟
پسرم از دیروز اسهال شده و ۱۰سالشه بنظرتون ویروسیه
- فاویسم
سلام پسرم۴ سالشه نزدیک ۲هفته پیش فاویسم داشت بیمارستان بستری بود الان یه کم سرماخورده ایا شریت سرماخورگی براش ضرر نداره ؟
- کم خوابی ونگرفتن وزن
باسلام دختری دارم۹ماهه ازبدوتولدش کم خوابه فقط نیم ساعت میخوابه وبیداره همش نق میزنه به زور میخوابه وزن گیری خوبیم نداره میشه راهنماییم کنید چیکارش کنم
- اسهال
سلام پسرم ۶ماهش هست اسهال شده سه روز هست هرچه پدی لاک بهش میدم تاثیری نداره میشه راهنمایی بکنید چی بهش بدم
- مسمومیت غذایی
پسرم ۱۸ماهشه دچار مسمومیت غذایی شده دچار تب واستفراغ حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی بیحال
- سلام وقت بخیر من کربلا امدم پسرم از دیروز ساعت۵ تا ۱۰ ۷تا ۸ بار استفراغ کرده بردیم دکتر یک امپول دادن و اندازه وزنش۳۰ سی سی تزريق کردن تا ساعت ۳ حالش بهتر شد ولی الان دوباره هرچی خورده بود بالا اورده فقط هم اب و ابمیوه خورده فعلا اسهال نداره تب هم نداره چه دارویی تهیه کنم؟؟؟
- واكسن ٤ماهگي
باسلام.دخترم امروز ٤ماهگي رو پُر كرد.به دليل مرخصي ندادن از محل كار نميتونم واكسن دخترمو تزريق كنم.آيا امكان دارد ٦روز ديگر واكسن بزنم؟چون دخترم سرماخورده و خس خس سينه و خلط گلو هم داره.زدن واكسن ٤ماهگي بعد از ٦روز موردي نداره؟خيلي نگرانم
- تعداد دفعات نوزاد
سلام نوزاد ۴ماهه در روز باید حداکثر چندبار پی پی کند؟پسرم از شیر خشک استفاده میکند
- مو در چشم نواز دو ماه
سلام اقلي داكتر صاحب مدد چند روز أست در چشم دخترم مو رفته طفل دو ماه مي باشد چي بايد كرد
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- پسرم یه هفتس ناحیه کنار نافش دردمیکنه
- طریقه مصرف شربت پیروساید
- سلام اقای دکتر جای واکسن 6ماهگی دخترم خیلی سفت شده چیکار کنم
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر دو روز هست که مقعد پسرم خیلی قرمزه و وقتی تمیز میکنم اذیت میشه باید چیکارکنم ؟پسرم 1/5هست
- تیروئید نوزاد
سلام و خسته نباشید،،نتیجه غربالگری تیرویید پسرم مشکلی نداشت،ولی آزمایش یکسالی که داد کمی نتیجهاش مشکل داشت ،دکترش گفت نیازی به قرص نیست، ولی بهتره با یک متخصص غدد اطفال مشورت کنم ،خواستم نظر شما رو هم بدونم Tsh=0.27 T3=1.61 T4=8.00 Ft4=1.99 T4,t3 تو رنج نرمال هستن Tsh مقداری کمه
- پا گرفتن نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم چهارماهش هست چرا نمیتونه پا بگیره ایا زود است از چندماهگی باید پا بگیزه
- امیکرون
دکتر مادر سلین هستم خواهش میکنم سوال م رو جواب بدین

