Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت اموکسی سیلین
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه ام سرفه میزد بردم دکتر بهش اموکسی سیلین ۱۲۵ داده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی ۳روز بهش دادم اما الان شنیدم که برای بچه این سن نباید اموکسی بدیم ومیزانش هم زیاد هست حالا ازنگرانی دارم میمیرم چکار کنم
- دیرنشستن نوزاد
سلام .من یه نوزاد دختر 8 ماهه دارم که از بدو تولد یک کیلو و هشتصد بوده الان پنج کیلو و ششصد هست . فقط باتکیه دادن میشینه و بعد از بیست دقیقه خسته میشه . غلت میزنه ولی چهار دست و پا راه نمیره . میخاستم بپرسم که دیر نشستنش طبیعیه یا مشکل داره ؟
- شربت چرک خشکن
سلام وقت بخیر پسرم دوماه و۲۰ روزشه بخاطر عفونت گلووکیپیه گوش داشت دکتر بهش کوآموکسی کلاو۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی داده وزنشم ۷ کیلوس حالا از لحظه ای که دادم اسهال داره وسوخته باید چکار کنم ممنونم
- در مورد زردی نوزاد
سلام نوزاد من 8 روزه هس امروز آزمایش زردی داد 11 بود آیا نیاز به مراجعه به متخصص اطفال هس؟
- شیر خشک
باسلام. من به نوزاده 4 ماهه م شیر خشک ببلاک میدم اما خوب وزن نگ فته میخواستم بدونم چه مارکی خوبه بهش بدم در ضمن نان رو نمیخوره. ممنون میشم جواب بدید.
- تغذیه
سلام آقای دکتر من دخترم داخل ۹ ماهه براش بیسکوییت مادر رو با موز و آب جوش و کره آب شده مخلوط میکنم میان وعده میدم بخوره اشکالی ندارد؟؟
- تورم گردن
سلام دختر دونیم ساله من سمت چپ گردنش ورم می کنه شربت سفکسیم براش خوبه یا آموکسی سیلین
- تغییر رنگ پوست
سلام وقتتون بخیر پسر من ۱.۵ ماهشه و وقتی به دنیا اومد رنگ پوستش خیلی سفید بود. چندین هفته زردی داشت و ۲ روز در دستگاه بود. پوستش الان بسیار تیره شده من و پدر و اطرافیان هم سبزه نیستیم میخواستم بدونم ممکنه به خاطر دستگاه باشه و دوباره سفیدی برگرده؟ ممنون
- حساسیت
سلام دکتراست نباشیددخترم ۲۴روزشه شیرخوار وشیرخشک نان بهش میدم صورتش جوش قرمزریززده وخیلی خشکه بردمش مرکزبهداشت گفتن به شیرخشک حساسیت داره بنظرتون چیکارکنم وچه شیرخشک بهش بدم ممنون بابت راهنماییتون خداخیرتون بده
- سلام دکتربچم ۸ماهشه الان چندروزه اسهاله بردم دکترسفکسیم داده میگه عفونت روده ازدیروزه آب زیادمیادازش گاستروفیکسم داده چیکارکنم بچم خوب بشه بی قراری میکنه
- قد و وزن
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهو نوزده روزشه قد و وزن تولد ٤٧ و٢٦٦٠ ميباشد الان قد و وزن نرمال براي دخترم چقدر ميباشد ممنون ميشم بگيد برام قدش خيلي مهمه
- واکسن نوزاد یازده ماهه
سلاو اقای دکتر نوزاد یازده ماهه دارم واکسن انفولانزا رو باید کامل تزریق کرد یا نصفه؟
- رفلاکس نوزاد
دخترم 75روزش یکماهش بودخیلی به خودش میپیچیدانقدربه خودش فشارمیاوردکه قرمزمیشدبردمش دکترتشخیص دادن رفلاکس داره داروهایی که تجویزکردن بی بی کر،کولیک،زانتاک وقرص باکلوفن بودقراشدتایکماه استفاده کنم ودوباره برای معاینه ببرمش ولی متاسفانه مطبشون تعطیل شده تاالان هم همونطورداروهاروتکرارکردم وتابه امروزادامه دادم نمیدونم بایدچیکارکنم، الان هم زورزدناش خوب شد فقط بالامیاره وتازگیهااب دهنشوبیرون میریزه ؤوزن گیریشم خوبه مشکلی نداره لطفاراهنمایی کنیدکه ازحالابه بعدبایدچیکارکنم،ممنون
- استفراغ خونی
سلام اقای دکتر دختر من ۴ ماهشه ۲ بار استفراغ خونی داشته شوستشومعده شد چیزی نبود ازمایشات همش خوب بود فقط اینکه دختر من رفلاکسداره برای استفراغ خونیش چه کنم
- کولیک و رفلاکس
سلام پسرم دوماه ونیمشه.کولیک شدید و رفلاکس پنهان داره.اینفاکول گریپ میکسچر گل گدیپ کولیکز سگانوز استفاده کرد خوب نشد.اخرین بار روتفلور و پودر امپرازول را برای دو هفته استفاده کرد طبق تجویز پزشک.بهتر شد بعد از چند وقت دوباره شروع شده.دائم بیقرار و شیر میاد داخل دهانش و میره پایین.در خواب تقلی میکنه.کولیکشم از یه طرف.شیرحشک سیمیلاک کامفورت میخوره.لطفا راهنمایی کنید چکار کنم؟
- قطره
سلام دکترببخشیدپسرم ۷ماهشه به توصیه ی شماقطره آدزیربراش گرفتم این قطره رفلاکسشوبدترنمیکنه؟قطره مولتی ویتامینم بهش بدم؟
- اسهال استفراغ
سلام اقایه دکتر خسته نباشین امیرعباس بستری شد الان از دوشنبه بستریم که پزشکش دکتر گل شکن هسش که دید امیرعباس استفراغ میزنه شیرنان که میخورد رو عوض کرد گذاشت ببلاک اما امیر اسهالش بسیار شل وابکی و استفراغشم اونقده که از دماغ میریزه نمیدونم چی باید بکنم بخدا خودم خسته شدم
- سیر نشدن نوراد
سلام نوزاد سه ماه و نیمی دارم که احساس میکنم باشی خودم سیر نمیشه بعد از ۴۰ دقیقه شیردهی بازم حالات گرسنگی رو داره در روز خواب عمیق نداره و پوشک خیس هم در روز ۳الی۴ تاست، میتونم بهش شیرخشک کمکی بدم، چقدر باید بدم و کدوم شیرخشک بهتره؟
- نوزاد
دخترم سه ماهه هست ابریزش بینی صداگرفتکی و سرفه داره
- واکسن 2ماهگی
سلام دکتر دخترم واکسن 2ماهگی ش رو زد بهش شیر دادم بعدش قطره استامینفون بعد از 5دقیقه چون باد گلوشو نگرفته بودم یکم شیر برگردوند لازمه دوباره قطره بدم یا خیر؟

