Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام آقای دکتر دخترم 5 سالشه ریزش مو داره آزمایش ازش گرفتیم cbc نرماله یعنی کم خون نیست رفتم داروخانه براش شامپو خوب بگیرم دکتر داروخانه گفت شربت کیدی کیر(kidicare)بهش بدیدو شامپو مو (jaksons)بهم داد میخواستم بپرسم آیا این شربت برا دخترم که کم اشتها و ولاغر هم هستش مناسبه وسوال بعدیم این بود که آیامصرف این جور شربتا؟؟؟؟ باعث ایجاد تیروئید در کودکان میشوند یا نه ؟؟ آقای دکتر ازتون ممنون که سوالاتمون رو جواب میدید انشالله همیشه سلامت باشید
- سرماخوردگی و سرفه
سلام پسرم دوسال و یکماهشه سرفه داره چه دارویی براش استفاده کنم؟
- آلرژی
سلام دکتر دخترم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته شما گفتید تا یکسالگی رژیم لبنیات را رعایت کنیم الان دخترم یکسالشه چند روزه خودم به میزان کمی لبنیات مصرف میکنم دخترم مدفوعش خیلی سفت شده و یبوست گرفته چون قبلا هم اگه لبنیات میخوردم کودکم یبوست میشد حالا باید چکار کنم؟ یعنی باز هم باید لبنیات نخورم ؟
- کم اشتهایی
- شیر رژیمی
سلام خسته نباشید برای کورک الرژیک ۱۸ماهه شیر شماره ۱ اچ آ بدیم مشکلی ایجاد تمیکنه ؟ متاسفانه شیر شماره ۲ نان اچ آ پیدا نمیشه
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- سلام دخترم۴ساله باوزن ۱۵ کیلو شربت ازیترومایسین چندسی سی روزی چندباراستفاده کنم باتشکر
- انفلوانزا
سلام.دخترم۶ سالش .براش قطره ناپریزول تجویزکرده
- میل به خوردن نمک
سلام دخترم ۷ سالشه همش نمک میخوره علتش چیه؟
- درباره ی علت صدای آب در شکم کودک 10ماهه
کودک من 10 ماه است دوسه روزه خیلی بیتاب وبیقرار است دو سه روزی اسهال بود ولی الان اسهالی خوب شده ولی بیقرار و بی اشتها است و وقتی میخوابونمش احساس میکنم شمکش مثل صدای آب صدا میده مشکل از کجاست
- در مورد سرماخوردگی
با سلام دختر نه ماه دارم یک هفته آبریزش داشت و بعد آبریزشش خوب شد و دچار کرفتگی صدا و سرفه میباشد لطفا راهنمایی کنید چه دارویی خوبه؟؟
- *
سلام پسرم ۵ سالا هست سرما خورده خوب شده ولی الان تو دماغی حرف میزنه بینی اش گرفته آنگاه خلط پشت حلق داره قطره بینی استفاده میکنم رو بخاری آب میزارم شبا خس خس میکنه خیلی، توی بینی اش میگه درد میکنه، چیکار کنم. ممنون .
- بیماری
سلام وقتتون بخیر دختر من سه سال و نیمشه کمبود وزن داره دو کیلو ریزش مو هم داره و کم پشت موهاش خواستم ببینم شربت زینک ایرانی خوبه یا خارجی بهش بدم بعد چند سی سی بهش بدم ممنون میشم راهنماییم کنین.
- *
سلام، کارن کرفی پیش شما پرونده داره ، گوش درد گرفته شربت آزیترو مایسین و سیموسپان، برای گوش دردش چیکار کنم تا فردا بیارمش مطب، ممنون
- مقدارمصرف شربت آموکسی کلاو ۴۵۷
- طرز مصرف
دخترم ۶ سالشه و ۱۸ کیلوگرم وزنش هست شربت آزیترو ۲۰۰ چند سی سی وچندساعت یکبار هستش؟
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ ساله هست دوهفته ای میشه میگه دور نافم درد میکنه حالت تهوع هم داره البته دوهفته پیش فست فود بهش دادیم استفراغ کرد و اسهال هم داشت متخصص بردیم شربت دی سیگلومین تجویز کرد دادیم ولی الان هم بعضی موقع ها میگه دلم درد میکنه حالت تهوع دارم علت از چیست ممنون
- رشد مناسب
سلام پسرم 11ماهه اس و8.7کیلوگرم وزنشه باقد 79،سانتیمتر.آیا رشدش خوبه خیلی نگرانم
- شربت زادیتن
سلام پسر من یکسال و ۲ماهشه که تا یک ماه پیش خیلی بد میخوابید و شبها زیاد بیدار میشد دکتر متخصص شربت زادیتن داد و گفت گلوش آلرژی داره پس از تقریبا یکماه خیلی بهتر شده و بهتر میخوابه اما دکتر گفت به مد یکماه دیگه هم زادیتن مصرف بشه میخواستم بدونم ضرر نداره مشکلی براش پیش نمیاد.شبها ۵ سی سی مصرف میکنه شربت زادیتن خارجی.

