با سلام و احترام
پسرم هشت روزشه زردی داشت روز چهارم دور روز زیر دستگاه بود زردیش رفت بعد امروز آزمایش گرفتیم شده ۱۱.۲ باز دکتر گفته ۴۸ ساعت دستگاه دو روزم هست مدفوع نکرده دکتر اولی قطره کولیکز براش نوشته دومی قطره بیبی کر
نفخ شکمی هم داره
بنظرتون کدوم قطره براش بهتره یا به نوزاد هشت روزه میدن
ی دکترش گفت هفته ای ی روز حموم کافیه اون قدیما بود هر روز این یکی گفت ی روز در میون
شیر مادرش کمشه شیر خشکم بهش میدیم برابر دستور پزکش
استفاده از قطره بیبی کر یا کولیکز
by | 19/09/2021

