Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوال
سلام آقاي دکتر من به دخترم شربت مترونيدازول براي اسهالش و پودر کيدي لاکت ميدم ميخواستم بدونم در اين مدت يک هفته اي که اين داروها رو به کودکم ميدم ميتونم قطره آهن و مولتي ويتامينش هم بدم؟؟اشکالي نداره؟؟
- علت لرزيدن ناگهاني كودك
سلام خسته نباشيد دختر من ده ماهشه واز همون نوزاديش بعضي اوقات ميلرزيد اين لرز حدود دوثانيه طول ميكشه بعضي روزا چهار پنج بار اينجوري ميشه خيلي بچه زرنگيه راه ميره حرف ميزنه هركاري ميگي انجام ميده منو باباشم اونجوريم بعضي مواقع ميلرزيم ميشه راهنماييم كنين خيلي نگرانم
- درمان انگل کودک شش ماهه
درمان انگل کودک شش ماهه . بچه خواب نداره . لج باز شده کمکمکنید . دارو چی بهش بدم .
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- آلرژی به دارو
سلام خسته نباشید. پسرم گلوش عفونت کرده بردم هفده شهریور بهش اموکسی کلاو ۶۲۵ دادن. الان سه روزه میخوره از امروز بدنش خارش گرفته. کوچولو کهیر میزنه. یبارم چند ماه پیش اموکسی کلاو خورده بود چند روز بعدش خارش و کهیر داشت. ممکنه به اون انتی بیوتیک الرژی داشته باشه؟ چیکار کنم؟ مشکلی نداره ادامه بدم؟ دیدم خارش داره شربت هیدروکسی زین هم دادم بهش
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- دوز قطره چشمی باکتی ماید
پزشک قطره باکتی ماید تجویز کرده برای عفونت و التهاب چشم پسر ۶ ساله ام دوزی که من یادم مونده که دکتر با تاکید گفت فکر میکنم هر سه ساعت دو قطره بود، ولی داروخانه نوشته ۸ ساعت دو قطره الان مردد هستم کدوم درسته؟!!
- دادن ژله به کودک ۱۵ماهه
سلام آقای دکتر ژله برای کودکان مفیده ؟ از چه سنی میشه ژله داد ؟
- ممنونم ازشما
سلام دکترعزیزممنونم بابت پاسخ سوالاتم ممنون ممنون ممنون❤❤❤🌷🌷🌷
- نیش حشرات
سلام وقت بخیر دختر یکساله ای دارم که به نیش حشرات مخصوصا کک حساسیت داره و جای نیش قرمز و متورم میشه و بعداز مدتی آب زرد زیر پوستش جمع میشه تا مدت طولانی هم جای نیش سیاه میمونه و نمیره دارو یا واکسنی هست که استفاده کنه و حشرات اذیتش نکنن یا خارش و تورمش رو کمتر کنه چون روستا زندگی میکنیم فصل گرما کک زیاده
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- پاسخ بهتهوع و استفراغ
کودک ما چهار ماه است بعد از واکسن چهار ماهگی شکمش تب داره استفراغ هم میکنه
- سرماخوردگی کودک ۸ماهه
دخترم ۸ماهشه سرماخورده سینوسهاش عفونت داره سرفه خلط دار داره شدید سرفه میکنه شربت آموکسی سیلین میدم برای سرفش چکار کنم
- کودکان
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم ۱۰۰ داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش پسرم دوسه سالی میشه هربارعلایم سینوزیت وعفونت لوزه داره همزمان مشکلات شکمی هم داره یایبوست ونفخ زیاددراه ویا اسهال ونفخ زیاد گاهی اول علائم شکمی وتب داره بعدش سرماخوردگیش شروع میشه لازمه متخصص گوارش ببرم؟
- الرژی
سلام کودک ۶ساله دارم کهالرژی به خربزه داشت بعد از بردن به نزد نتخصص وتلخیص خس خس سینه. تئوریسین جی تجویز کرد از اون به بعد هروقت سرمامیخوره سرفه های خشکی میکنه که تئوریسین جی فقط کم میکنه این دارو که در هر بار سرماخوردگی من استفاده میکنم عوارض داره یا نه یه راه حل بهم بدید
- اطفال
سلام من دختری 3 ساله دارم که درشکم من به متادون اعتیادپیداکردچون من متادون مصرف میکنم والان یک ماه است که به زور وباقرص فنوباربیتال15 ازشیرگرفتم ولی الان نه راه میرودونه وزنش اضافه میشود چون خیلی وزنش کم والان 8کیلو است ومیخاییم ببریم کاردرمانی چکاربایدانجام بدیم
- آب
سلام پسرم دوسال وچهارماهش یک هفتس شبا تا صبح هی بیدارمیشه میگه آب..یه شیشه شیرداره ازنوزادیش همون آب میکنم تاصبح میخوره هروقت میگه آب میدم دستش..در طول روزم چندبارمیخواد ولی نصف لیوان کمتر هربارمیدم بهش.. آیا طبیعیه ؟
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام دخترم 29کیلوعه و گلو درد داره هر دوتزده ساعت چند سی سی باید بخوره؟ شربت سیفکسیم 100

