Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم خونی
سلام آقای دکتر من پسرم رو که برای واکسن 6ماهگی برده بودم گفتن هفت ماهگی باید آزمایش خون بده که ببینیم کمبود آهن داره یا نه من پسرم رو برای چکاپ هرماه پیش شما میارم الان هفت ماه و نیم داره قطره آهن هم میخوره چند وقت پیش هم شما معاینش کردین قد و وزن و همه چیش خوب بود لازمه که این آزمایش رو انجام بده حتما؟
- تعریق نوزاد
سلام آقای دکترنوزاد8 ماهه ای دارم که وقتی میخوابه زیرسرش عرق نیکنه دخیس میشه.علتش چیه؟؟
- چرک سبز رنگ چشم ها
- کلسیم بالا
سلام دختر من ۷ماهه هست تو آزمایش چکاپ از طرف بهداشت همه چیز نرمال بود ب جز کلسیم ک ۱۱.۶بود ک رنج تا ۱۱نرمال بود یعنی بالاتره و همچنینfolateک اونم بزرگتر از۲۰ بود ک رنجش ۱۸.۷ بود،نظر شما چیه؟البته من قطره آهن لیموزفر بیش از ۱سیسی دادم با تشکر
- درباره شیر خشک
ایا شیر خشک گیگوز خوبه برای وزن گیری اگر نه میشخ شیر خشک مناسب تجویز کنید ممنون0
- دکتر اطفال
سلام خسته نباشید ببخشید من اشتباهی شربت نیوزینک تاریخ گذشته به پسر ۱۱ماهه ام دادم نگرانم چکار کنم؟؟؟
- علت جیغ خردسال هفت ماهه و جمع کردن پاهاش در خواب
- پرسش
سلام قطره روتفلور برای نوزاد باقله ای مضر است یا نه
- بی خوابی وگریه نوزاد ۵ماهه؟
نوزاد من ۵ماهش گریه میکنه گوششو میکشه آبریزش داره قبلا اینجوریی نبود یه ۲۰ روز میشه اینطوریی گریه میکنه بی خواب هم شده موقع خوابیدن اذیت مینکه
- ختننه
سلام ، اقای دکتر پسرم۱۰ ماه و نیمشه هنوز ختنه اش نکردیم میتونیم تو این سن ختنه کنیم ؟ ، و اینکه میگن چون دیر شده ممکنه بعد ختنه از حال بره و تب کنه و... درسته این حرفا؟
- گردن نگرفتن
باسلام نوزاد۵ماه وچندروزه دختر دارم وزن۲۶۰۰ب دنیا امد الان۵۲۰۰درجریان بیماریش شمابودین عفونت ادراری داشته ودرمدفوع چربی دفع میکنه قبل هروعده شیر۳۰عدد گرانول کرون استفاده میکنه الان گردنش کامل نگرفته چپ وراستش حرکتش خوبه ولی پایین میفته
- پوشک
سلام دکترببخشیدمن پسرم۱۰ماهشه وهمیشه چون نتونستم مایبیبی روتهیه کنم واسه گرونیش همیشه کهنه باشورت دوگره ای استفاده کردم اشکال نداره پسرم مریضی نمیگیره ممنون
- دور سر
بإسلام دختري پنج ماهه دارم كه يك هفته ديگه وارد ٦ماهگي ميشود،وزن تولد٤٢٠٠وزن الان ٨٥٠٠ كه بهداشت بردم سه هفته وزنش تغييري نكرده فرني هم بهش ميدم رفيق.دور سر تولد٣٦ ديروز بهداشت گفت٤٢ و نيم است دوره سرش دخترمن موقع خواب بشدت سرش عرق ميكنه و هركسي هم كه سرشو ميبينه ميگه پشت سرش خيلي صافه آيا مشكلي هست؟ اضافه نكردن وزن و دور سرش موردي داره؟
- وزن گیری نوزاد۹ ماهه ومادر
باسلام وخسته نباشید، من در دوران شیردهی هستم ،وزنم به وضوح کمتر شده ونوزادم نه ماهه هست، میخواستم بدونم خودم میتونم از شیرخشک استفاده کنم؟ آیا تاثیری دذ وزن گیری خودم و پسرم میذاره؟ یا در میزان شیرهم تاثیرگذاره؟؟
- ریفلاکس
سلام دکترمن به پسر۸ماهم برای ریفلاکسش میتونم بجای قرص امپرازول۲۰روزی نصف صبحهاقطره امپرازولوبدم؟نحوه مصرفشم میگیدممنون
- رفلاکس نوزاد
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دو ماهه دارم به تشخیص پزشک رفلاکس داره، ک علاوه بر شیرخودم شیر خشک کمکی هم میدم، تا امروز ببلاک کامفورت میدادم ولی دوستش نداره، همچنین باخوردنش يبوست میگیره، شبا بی قراری داره، میترسم وزن نگیره با این وضعیت، خودم هم لبنیات و پروتئین گاوی رو کلا حذف کردم، میخواستم شیر خشک جدید بگیرم حالا نمیدونم از نوع اچ آ مثل نان و آپتامیل، یا آپتامیل پپتی و پپتی جونیور، یا بیومیل ای آ ر، توروخدا راهنمایی کنید، ضمنا ما بین شیر خودم کمکی میدم چ مقدار بدم برا وزن گیری؟
- مدفوع نوزاد
باسلام نوزادی دارم که ۲ ماهست چندروزه که مدفوعشم زرد رنگ ولی چرب هستش وهم شیر خودمو میخوره هم ۳ وعده شیرخشک،علت مدفوع چربش چی میتونه باشه آیا خطرناکه
- اسهال دختر ۱۴ ماهه
با سلام دختر من ۱۴ ماهشه. الآن تقریبا یک هفته است که اسهال شده روزی ۵ تا ۶ بار. لطف میکنید راهنمایی کنید چی بهش بدم؟
- سرفه نوزاد
نوزاد سه ماهه دارم که بعضی وقتها پشت سر هم سرفه می کند مخصوصا شبهاپیش متخصص بردم گفت ریه اش عفونت نداره و براش یه قطره گیاهی نوشت که یک هفته استفاده کردم سرفه اش بیشتر هم شدههمچنین براش فاراموکس ۴۰۰ تجویز کرده که تابحال بهش ندادمبا توجه به اینکه دکتر گفت ریه اش تو معاینه سالمه به نظر شما آیا شربت فاراموکس بهش بدم؟
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام برای نوزاد 4 ماهه جایگزین شیرخشک پپتی جونیور چه شیرخشکی توصیه می کنید که کاملا مشابه باشه ؟ مشکل نوزاد مشاهده نقاط ریز خون تو مدفوع ش بود پس از مصرف شیر مادر و شیرخشک نان که با تعویض به این شیرخشک مشکلش حل شد ممنون

