Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویزیت حضوری
با سلام و احترام چندهفته ست جهت ویزیت حضوری تماس میگیرم ولی موفق نمیشم صحبت کنم، امکان ویزیت حضوری برای فردا چهارشنبه مقدور هست؟ برای دخترم نزد شما پرونده داریم
- سرفه نوزادان
با سلام بچه ام ۴ماهه دوروز سرفه می کنه شیرم کم می خوره چی بهش بدم بهتره
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من 50روزشه آزمایش دادیم زردیش 10.5بوده میخواستم ببینم براش ضرر نداشته باشه وزنش هم5.2است
- سلام بچم چند روزی هست بدنش نقطه نقطه سرخ سوده بود بوردم دکتر گفتم ابلورغان گرفتم بهش شربت سفالکسین 250دادم بخش بدم عوارض ندارد
- اسهال بچه دوماهه
- سرفه
بچم سه ماهش ابریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر میبرم دارو هم میدم فایده ای نداره بهش گلپر و نعنا بنظرتون ضرری داره؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام دختری دو ماهه دارم شکمش هر هفته به بار کار میکنه چه کار کنم بچه بی قراری میکنه
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
سلام به نوزاد ۵۰روزه که خیلی اسیدمعده داره وترش میکنه و۵روزه که یبوست داره چی بدیم
- واکسن چهار ماهگی
سلام آقای دکتر آیا قبل از زدن واکسن چهارماهگی باید اقدامی انجام داد؛مثل دادن استامینوفن؟
- خاراندن سرو صورت نوزاد
باعرض سلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که مدام دستش سمت گوش و بینی اش و بیشتر اطراف گوشش است و مدام دستش را به اطراف گوشش میبرد.معاینه شده و عفونت گوش ندارد و سرماخوردگی ندارد.با این تفاسیرعلت چیست؟با سپاس فراوان
- کودک دوماهه
آقای دکتر پسرم دوماهشه سرماخورده تویازده روزگی سرماخورد گرتی بهش دادن بعدازگرتی دونه زد بیرون وحشت ناک الان یه کمبهتره بعضی دکترا میگن براثر ویروس سرماخوردگی اینطوری شده بعضی هاشونم میگن گرتی اینطوریشکرده الان که دوباره سرماخورده سرفه میکنه گرتی بهش دادن دوباره دونه هاش بیشتر شدن آقای دکتر کمکم کنین چه کنم
- سلام من مادر یه کودک ۱۴ روزه هستم بچم روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه
سلام من یه مادرم که نوزاد ۱۴ روزه دارم و نوزادم حدودا روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه و خودم هم گلو درد دارم چیکار باید بکنم؟ بعضی مواقع هست که احساس میکنم نوزاد دلدرد داره آیا شربت میکسچر میشه برای نوزاد ۱۴ روزه استفاده کرد ممنون از پاسخگویی شما
- خر خر کردن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد 27روزه صدای خرخر از بینیش میاد مشکلش چیه و چکار باید کرد
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
الان سه روزه نوزادم دفع نداشته درصورتی که خیلی زور میزنه و هروز روزی چنبار دفع شل داشته و براش شیاف گلیسیرین گذاشتم کار کرد اصلا سفت نبود ولی کامل مدفوع تخلیه نشده ،و انگار عادت کرده ب شیاف تا نزارم دفع نداره چکار کنم.در ضمن شیرخشک ببلاک کامفورت میخوره و گاهی بالا میاورد شربت دومتیدون هر ۸ س میدادم ۵ روز دادم خیلی خوب بود اصلا بالا نمیاورد ولی امروز دو نوبت ندادم بالا اورد بنظرتون چکار کنم
- کیدی لاکت
سلام اقای دکتر برای نوزاد سیزده ماهه میشه پودر کیدی لاکت برای اسهال ناشی از دندان درآوردن استفاده کرد؟
- آلرژی
سلام پسرم ۳ ماهشه آلرژی به پروتیین گاوی داره آلرژیش چه زمانی درمان میشه ایا اصلا نمیتونه لبنیات یا گوشت بخوره
- حالت تهوع
سلام فرزند نه ماهه ای دارم که چند وقته حرکاتی مثل حرکات حالت تهوع وصدای اونو درمیاره ولی چیزی بالا نمیاره انگار روز به روز هم بیشتر میشه میخواستم بدونم علتش چیه
- آلرژی
سلام پسر من هفت ماه و ۱۲روزشه. آیا میتونم بعنوان دسر بهش خرمایی که در آب گرم حل شده بدم؟ دو روز بهش دادم، میتونم ادامه بدم یا نه؟ آیا خرما آلرژی زاست؟ پسرم برای درمان آلرژی، دارو مصرف میکنه
- وزن پایین نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. نوزاد 9ماهه که وزن تولدش دوکیلو نهصد بوده ودر حال حاضر وزنش هفت ونیم کیلو هستش قطره میم بهش میدم وخیلی کم غذا هستش وشیر مادر رو میخوره. آیا دادن شربت زینک وامگا 3 الان براش خوبه؟ میشه راهنمایی بفرمایید. تشکر
- ویتامین E
سلام اقای دکتر ، نوزاد سی و سه روزه دارم. به علت نرفتن زردی تو ده روزگی دکتر ازمایش داد معلوم شد فاویسم داره . بعد دکتر براش قطره وبتامین e تجویز کرد. میخواستم بدونم این ویتامین رو تا کی باید به نوزاد بدم؟ و علت تجویزش چی بوده؟

