Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام خسته نباشین ببخشید اقای دکتر پسرم چهار ماهشه از صب چن بار سرفه ی خشک کرده خلطم نداره. فقط چن بار پشت هم سرفه ها کوتاه و خشک میکنه چیکار کنم
- دانه های ریز دور دهان و چشم
سلام نوزاد من نه ماهشو تموم کرده رفته تو دو ماه الان دوروزه دوره دهنش و یکوچلو زیر چشمش دونه ریخته دونه ها طوری هستن ک از دور معلومه قرمزه ولی دونه ها مشخص نیستن این موضوع جدیه یا ن ممکنه ب چیزی حساسیت داشته باشه
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم
- دوز مصرفی شربت ازیترومایسین
سلام خسته نباشید دوز مصرفی شربت ازیترومایسین برای کودک بیستون سه ماهه با وزن پونزده کیلو چقدر هست و چند بار در روز ؟ممنون
- سلام وقت بخیر دخترم وقتی که دراز میکشه و بعد از اینکه می خواد پاشه قسمت راست کمرش خیلی درد میگیره در حدی که نمیتونه پاشه
- خوردن عسل
حواسم نبود به خواهر زادم که ۱۰ ماهشه آبجوش عسل دادم با چایقاشق کلا ۱۰ ۱۵ قاشق شد فکردم مشکلی پیش میاد؟
- التهاب غدد لنفاوی شکم
پسرم دوساله و پنج ماه بطور ناگهانی درد های شکمی حاد که بعد از سونو به نفع انواژیناسیون روده که در زیر پروپ سونو جااندازی با دریافت ۱۵۰۰سرم نرمال سالین انجام شد و از آنطرف پیچ خوردگی مسأله حل شد اما به مدت یک هفته است که تب دارد و بعداز اتمام تایم شربت بروفن تب میکند در حال حاظر ساشه امپرازول ناشتا و کپسول سیپرو به صورت روز و شب دریافت میکند تا کی تب ادامه دارد و دوران بهبود کامل می میباشد؟
- زردی
باسلام خدمت اقای دکتر نوزاد من در چهارروزگی زردی گرفت و بستری شد،و پس از چهار روز با زردی 9مرخص گردید،کلیه ازمایشات. مربوط به کبد و حساست به باقالی انجام شد که خوشبختانه موردی نبود،از نظر گروه خونی نیز هرسه Oمثبت هستیم پس از چند روز با دستگاه در مطب فوق تخصص اطفال زردی چک شد که 10بود،اما همچنان صورت و چشمان نوزادم کمی زرد هست،مخصوصا هنگام ظهر ایا بازهم زردی چک شود،تا کی احتمال برگشت وجود دارد ممنون از شما
- سرماخودگی
سلام پسر یکساله سه ماه فاویسم دارد علایم اول سرماخوردگی مثل آبریزش یکم عطسه داره تب نداره چه داروی بهش بدم ازیترومایسن و سیتریزن خونه دارم بهش بدم چند سیسی بدم ممنون میشم کمک کنید
- شیرکمکی
سلام آقای دکتر پسرم شیرمادر تغذیه میکنه فقط زمانی که بیمارستان بستری شده بود شیرخشک کمکی بیومیل بهش دادم .چون شیرم کم شده بود گشنه بود الان اگه گاهی بخوام بهش شیرخشک بدم در کنار شیر خودم همون بیومیل باید بدم یا باید شیر خشک دیگه ای بگیرم ؟
- سلام من بچم ۴ ماهه شیر خودمو میدم سیر نمیشه خیلی هم لاغره چی بهش میتونم بدم ممنون راهنماییم کنین
- ادرار
سلام آقای دکترخسته نباسید.دخترم 19ماهشه وزن11کیلوهستش.صبح که ازخواب بیدارشدگریه میکرد..زیرشکمش دردمیکردنتونست ادرارکنه کمی بغلش کردیم بعدازچنددقیقه کم کم ادرارکرده میخواستم بدونم مشکلی داره .ممنونم
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه بیشتر مواقع یوبوست میگیره و شکمش نفخ هم داره کلا هروقت مریض میشه همیشه میزنه به گوارشش اسهال میشه و یکم اسید معدش زیاده دکتر امپرازول تجویز کرده و آیا میتونم برا تقویت سیستم گوارشش قطره پدی لاکت بهش بدم؟؟
- تب
سلام پسرم داره دندون در میاره تب کرده ولی پاهایش سرده و بی حاله ۱ساله چه کار باید کرد
- شربت سندرس
سلام جناب دکتر فرزندم 5 ساله هست شربت سندرس را چندبار در روز و چه مقدار بدم بهش؟
- قطره آهن
"با سلام و عرض ادب .کودکی دارم چهارده ماهه که از خوردن قطره ی آهن و مولتی ویتامین ارائه شده از طرف مرکز بهداشت امتناع می ورزد . با توجه به اینکه فقط از غذای کمکی و شیر مادر تغذیه می کند و سرلاک و شیر خشک و ... نمی خورد بهترین جایگزین قطره ها از نظر جنابعالی کدام است و روزی چند قطره ؟ " * با تشکر *
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر پسرم تازه رفته تو سه ماه سرفه های شدید کوتریموکسازول داده میتونم ازاین شربت براشاستفاده کنم
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰
سلام آقای دکتر دخترم ۱۱ ساله هست و ۳۶ کیلو سینوسهاش عفونت کرده سفکسیم ۱۰۰ داده اما مقدار مصرف نزده چطوری باید مصرف کنم
- گلودرد
سلام آقای دکتر پسرم ۹ساله است گلو درد دارد خودم سفیکسیم داشتم طریقه مصرفش را میگین ممنون
- واکسن کزاز
سلام آقای دکتر امروز بچم افتاد روی زمین یه میخ هم اونجا افتاده بود نمیدونم پاهاش به میخ خورد یا نه ولی چون افتاد زانوش یکم زخم شد واکسن کزاز لازمه بزنه؟

