Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان دفیق مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۴سال و پنج ماهشه و وزن ۲۱ کیلو دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چنده واسش؟ الان دو شبه ۵ سیسی بهش میدم گلوش خشک شده و تو خواب بیقراری میکنه ممنون میشم الان جواب بدین چیکارش کنم
- دندان
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه من 5 ماهشه خیلی دستش رو داخل دهنش میبره و باتمام وجود دستش رو میخوره و الان دوروزه گریه زیاد میکنه دکتر بردم گفتن هیچ مشکلی نداره شاید بخاطر لثه هستش . بنظرتون ژل بی حس کننده لقه میتونم بگیرم و از الان استفاده کنم؟
- بیماری
سلام دخترم یکسال وسه ماهه هست جهار روز هست که اصلا مد فوع نکرده وادرار هم زور میزنه علتش چیست؟
- سرما
سلام آقای دکتر ...پسرم دو سال و هشت ماه هستش چند روز قبل بوی بد دهان داشت که با دادن سفکسیم بهتر شد الان آب ریزش شدید به همراه اشک چشم هستش...آیا میتونم هر دوازده ساعت سفکسیم صد براش استفاده کنم..ویرای آبریزش چشم و بینی چه دارویی بگیرم.؟؟..ممنون از توجه شما..
- مصرف پلانتاژل گرانول برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از ساشه گرانول پلانژل استفاده کرد ؟
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر آیا میشه ب کودک یکساله فقط قطره ی مولتی ویتامین داد و آهن نداد مشکلی پیش نمیاد
- واکسن آنفولانزا
سلام .پسرم 27 ماهه هست .بدو تولد نارس بود .آلرژی دارد وآلرژیش فعال هست .سال گذشته آنفولانزا گرفت وبستری شد .امسال دکترش گفت حتما واکسن بزنه .پسرم طبق نظر پزشکش زادیتن مصرف میکنه .من دوروز پیش بهش واکسن زدم با دوز کامل الان هم فقط یه خورده بیحال هستش .از نظر شما دوز کامل مشکلی براش ایجاد میکنه؟
- غذا خوردن کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک سال و ده ماه است آقای دکتر پسرم خیلی زود به زود گرسنه میشه و زیاد غذا میخوره اغلب احساس گرسنگی میکنه و خیلی هم وزنش با توجه به غذا خوردن زیاد نیست الان 9کیلو هست وهمیشه هم دوست داره بخوابه زود خسته میشه وآقای دکتر زود به زود مریض میشه و دچار تب گرفتگی میشود لطفا من را راهنمای کنی ممنون میشم
- پدیزان
سلام برای پسرم ۳ سال و ۳ ماه داره باوزن ۱۴ کیلو شربت پدیزان واسه سرماخوردگیش گرفتم چند سی سی باید بهش بدم اقای دکتر؟؟ ممنونم از لطفتون
- سلام اقای دکتر نماز وروزتون قبول حق باشه من پسر یک ساله هفت ماهشه وسرفه میکنه میگن ستادین دی سی برای سرفه اش عالیه وزنشم یازده کیلو الان چند سی باید بدم
- بینایی سنجی
سلام برای کودک شش ماهه بینایی سنجی اجباریه تاکی باید ببریم؟شنوایی سنجی هم یک ماهگی بردم و الانم عالیه باید ببرم شش ماهگی یانه؟
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- واکسن
سلام آقای دکتر نوزادی چهل روزه داریم واکسن بدرتولدزدیم عفونت کرده خوب نمیشه چیکار کنیم خوب بشه
- لکه های قهوه ایی
سلام اقای دکتر.پسرم 16 ماه داره چند وقت پیش کف دست راستش چندتا نقطه قهوه ایی به شکل لکه دیدیم ولی الان اون دستش اثری از لکه ها نیس ولی دست چپش سه تا هست .این لکه ها قهوه ای روشن هستن اندازه سه نقطه.
- سرماخودگی
سلام خانم دکتر پسرم پسرم ۳ سال و ۱ ماهشه سرماخورده و گرفتگی بینی داره تب و سرفه هم نداره شربت سرماخوردگی پدیزان و شرمت نئوتادین و اسپری سدیم کلراید بهش میدم پدیزلن هر هشت ساعت ۴ سی سی نئوتادین هر ۱۲ ساعت ۳ سی سیوزن بچه ۱۲ کیلوشما چی پیشنهاد میکنید؟ممنون میشم پاسخگو باشید.
- تزریق دگزا
من دخترم بعلت سرفهای خشک که خیلی اذیتش میکرد دگزا تزریق کرده ولی الان میگه سر درد داره و چشماشو تنگ کرده کامل باز نمیکنه ایا اثر امپوله یه مقدارم بی حاله
- تب
سلام خسته نباشید، پسر 3ساله تب میکنه و موقع خواب از دهنش نفس میکشه ودچارخشکی دهان میشه، چه دارویی برای پایین آمدن تب بهش بدم، ممنون
- از شیر گرفتن
سلام دکتر تقریبا 20روزه بچمو از شیر گرفتم گاهی شبا از خواب بیدار میشه انقد گریه میکنه مجبور میشم سینمو بذارم دهنش تا سینمو میذارم دهنش آروم میشه چکار کنم؟
- گریه ی کودک درخواب
سلام خسته نباشید،دخترم چندروزی هست که رفته تو ۹ماه،ولی الان نزدیک ۲،۳ماهه که شبهاتوخواب گریه می کنه, گاهی باشی خوردن آروم میشه،گاهی وقت گریه شیرنمیخوره،قبل از خواب هم سعی میکنم گرسنه نباشه ممنون میشم راهنماییم کنید.
- شکستن تب سنج
سه روز پیش تب سنج از بالا افتاد و شکست و من کمی از ان را جارو کشیدم حالا نگران کودک چهار سالم هستم که تو سایت خوندم نباید جارو برقی کشید

