Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دو روز تب کرد بعدش ابریزش گرفته الان سه روزه ابریزش داره شدید و عطسه علایم دیگه ای نداره بی اشتهاهم هست بعد دارو میخوره بالا میاره ویتامیناشو میگم اقای دکتر میتونم بهش نئوتادین بدم اگه بله چند سی سی ۱۱ماهشه ۱۱کیلو هست ممنون میشم جواب منو بدین
- سلامبرایسرفهکودک۱۲ماههچیخوبه
- ریزش مو
سلام دخترم سه سالشه و از اول ریزش مو داشت خیلی داروی تقویتی بهش دادم زینک دودوره بهش دادم ولی تأثیری نداشته ازمایش هم دادم مشکل خاصی نداشته به جز ی کم خونی جزئی در ضمن قطره اهن و مولتی هم نخورده لطما بگید چه دارویی بهش بدم چیکار کنم خیلی نگرانم
- مصرف پماد فلوسینولون در شیردهی
سلام آقای دکتر. خسته نباشید. آیا مصرف پماد دست ساز فلوسینولون و کرم اوره در دوران شیردهی مجازه؟
- مولتی ویتامین
سلام .دخترم ۲ وسال دوماهشه .میخواستم بدونم برا اشتها ورشد قد شربت زیتوکید بهتره یا زینگ سولفات ایرانی؟؟ممنون
- کهیر
سلام آقای دکتر،دخترم 14ماهه هست با وزن 9ونیم کیلو،ازامروز غروب روی پاها وبعضی جاهای دیگرکهیر زد متاسفانه شما مطب تشریف نداشتید بردمش کلینیک میلاد که براش شربت هیدروکسی زین هر8ساعت 2/5سی سی ومحلول کالامین و قرص پردنیزولون 5هر12ساعت نصف قرص تجویز گردید،وقتی به منزل برگشتیم قبل از مصرف دارو بیشتر کهیرها ازبین رفته بودن و من فقط شربت هیدروکسی زین را به بچه دادم ولی قرص پردنیزولون چون کورتون بود ترسیدم ندادم الان سوالم از محضرشما این هست شربت راتاچندروز بخورد ونظر شما درمورد مصرف قرص پردنیزولون چیست ممنون بابت راهنمایی تون
- اسهال با شیرخشک
سلام پسرم ۱۵ماهشه شیرخشک اپتامیل میخوره اما الان تا شیررو بهش میدم اسهال میره به دفعات زیاد میشه راهنماییم کنید ممنون
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- میترونیدازول
باسلام پسرم فاویسم است و یه سال و دوماه داره و شیر خودم رو میخوره میتونم قررص میترونیدازول بخورم؟
- اسهال واستفراغ باتب
سلام دخترم ساله دارم اسهال استفراغ شده بردم درمانگاه سرم زدن استفراغ قطع شده ولی تب کرده اسهال شدید داره جوری تفاوتی با ادرارش. نداره شربت سفکسیم داده الان ب تعطیلی آخر هفته خوردم نمیدونم چکار کنم شکمشم خیلی صدا میده الان روستایم شرایطم سخته یه راهنمایی بکنید مچکرم
- اجابت مزاج
سلام و وقت بخیر پسر6ساله ای دارم بسیار لاغر با وزن15کیلو ه هر 5یا 6روز یکبار مدفوع می کنند و بسیار بدبو است آیا اجابت مزاج هر5یا 6روز طبیعی است؟هر از گاهی با زور زدن نیز همراه است
- واکسن
با عرض سلام پسرم ۲۷ ماهشه واکسن ۱۸ ماهگیشو نزده الان آبله مرغان گرفته میشه بعد از خوب شدنش واکسن بزنه ؟
- ترس کودک
باسلام دختر ۱۸ماهه دارم هنوز راه نیفتاده بشدت میترسه یه راهی جلوپام بزارین ک ترسش بریزه.بهش بگم بیا پیشم چندقدم میاد ولی میترسه خیلی چکارش کنم.خسته شدم.
- ازمایش ادرار
سلام ازمازش دختر دو سالمwbc 0-1RBCc0-1cristal caox:few mucos few نرماله
- دندان قرچه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد خواهر زاده ي من ٧ سالشه شبها تو خواب دندوناشو بهم ميكشه دو سه دقيقه اي ادامه داره تك فرزنده و پسر هستش دليلش چي ميتونه باشه ممنون؟
- تب
هم گوشش هم گلوش چرک کرده تب هم داشت با زدن امپول بتامتازون تبش پایین اومده.ایا براگلو و گوشش هم کارسازه
- راسیپ
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و شش ماهشه ازمایش دادم کاملا سالمه شربت زینکمیخوره هم برلش تاثیری نداره ۱۲ کیلو وزنشه ولی نهار و شام خوب نمیخوره شربت راسیپ یا ویتامکس خوبه بدم برای اشتها چقدر درروز ؟
- زیاد دادن قطره آد
- انگشت پای قاشقی
سلام اقای دکتر. پسرم بیست ماهه هست. ناخن انگشت بزرگ های پاهاش قاشقی شده . مشکلی هست؟
- اسهال کودک
سلام وقت بخیر.پسرم ۱ونیم سالشه.تقریبا یه هفته هست اسهال شده.روزی تا ۱۰ بار هم اسهال میکنه.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

