Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- بسته شدن چشم نوزاد
بإسلام.دخترم ١٠ماهشه.ديروز ساعت ١١صبح از پشت سر به روي فرش افتاد و پنج ديقه گريه كرد.هيچ علائمي نداشت .بازي ميكرد شيطونه ميكرد.ساعت ٨شب بهش قطره آد دادم سرفه كرد بعد يك دقيقه أنگار آروق شديد زد و از دهنش مايعه آب دهن ريخت بيرون.از اون موقع تا امروز همش چشماشو ميبنده،نميدونم سرش تير ميكشه يا معدش ترش كرده،فقط چشماشو ميبنده داخل دهنش چيزي حس نميكنم.حتي شير خوردني هم اينجوري ميشه شيرو ول ميكنه ميشه سرش تير بكشه؟يا گلو درد داره؟دخترم الرژي داره و رفلاكس
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- بوی بددهان
باسلام من یه پسرسه ساله دارم دوهفته پیش سرماخوردولی سرماخوردگیش بیشترشبیه سرماخوردگی آلرژیک بودشربت آزیترومایسین دادم بهش خوب شدولی الان یک هفته هس دهنش بوی بدی میده بامسواک زدن خوب نشددندون خراب یا لثه عفونی هم نداره فقط توخواب مدام آب دهنشا قورت میده بدنش طوریه که همینکه هواسرد بهش بخوره زود سرمامیخوره ممنون میشم راهنماییم کنین به خاطرچیه
- سرماخوردگی
وقت بخیر . پسر ۹ ماهه با وزن ۹ گیلوگرم که برای سرماخوردگی و خس خس سینه دکتر بهش شربت نئوتادین ، اسپری بکلوتروکس داده که هر ۱۲ ساعت باید ۲ پاف زد رو چند روز باید ادامه بدم ؟ دوره درمان حداکثر چند روز میتونه باشه ؟ اگر زودتر بهبود یافت میتونم اسپری رو قطع کنم؟
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- سرماخوردگی
پسرم ۶سالشه و۱۶کیلو وزنشه سرما خورده آزیترومایسن ۲۰۰ میخام بهش بدم نمیدونم چه اندازه باید بدم
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید .یاسین موذن ۲۰ ماهشه شیر مادر میخورد الان دیگه شیر ندارم بهش بدم .وزنش نه کیلو هفتصد چند شبه تو خوابه بهش شیر بطری دادم به نطرتون چه شیری بدم یکم جون بگیره مقوی باشه
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- زردیکفپا
سلام ارادت دختر5سالهدارمکفپاهاشزردشده راهنمایی کنید خیلی ممنون
- وزن کودک و مشکل گلو
کودک7ساله که وزن 17.500 قد115کم اشتاست ازمایشش یه سال پیش خوب بود کم خونی نداشت غذا رو تو دهنش نگه میداره10بار باید بگم بخور تا بجوه غذاشو یه ساعت طول میده😔
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقت بخیر....پسرم هفت ماه و نیمشه میتونم سرلاک گندم و موز و گندم و خرما بهش بدم؟
- ناله نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد من یک ماهشه موقع ای ک شیر خودمو میخوره بخاطر رفلاکس و نفخ غر میزنه و ناله میکنه موقع ناله وقتی به پاهاش دست میزنم انگار دردش میگیره پاشو جمع میکنه و غر میزنه کلا بدش میاد به پاهاش دست بزنیم، طبیعیه؟
- پرخاشگری
و یک سوال دیگه ام اینه ک خیلی پرخاشگر شده چیزی بهش میگیم یا میگیم اون کار و نکن یا بلند باهاش حرف بزنیم اونم بلند داد میزنه و هرچی تو دستشه یا کنارشه پرت میکنه و جیغ میزنه این طبیعیه؟ قبلا این۹وری نبود یه ۳،۴ ماهیه اینجوری شده کاری ک نمیخواد انجام بده رو اینجوری میکنه
- سلام اقای دکتر میشه بگید دوز مصرف ازیترومکس برای بچه ۱۶ کیلو چقدره؟تورو خدا جواب بدید
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
باسلام فرزندان دوقلوکه نارس بدنیا اومدن بدلیل حساسیت به شیرگاوورفلاکس وکولیک ویبوست وبثورات پوستی شدیدازشیرخشک آپتامیل پپتی1 تغذیه کردن حالاباورودبه ماه7وفقدان این شیرخشک مشکلات گوارشی زیادشدن چندین شیرتعویض شده وجوابی حاصل نشده باتشکر
- روپاواستادن
سلام خسته نباشیددکترپسرم5ماهو4روزشه اشکال نداره روپاش نگهش دارم وایسه بعدش اشکال نداره بعضی موقعه هانگاه تلویزیون کنه برنامه کودک دوست دازه
- قد و وزن کودک
پسری یکساله دارم با وزن 9300،قد73 میخواستم بدونم برا افزایش قدش به دارویی نیاز داره؟اگه نیاز داره چه دارویی بهش بدم و چه مقدار و تا چند سالگی باید ادامه بدم و لطفا دارویی باشه که عوارض نداشته باشه لطفا به هر دو سوال جواب بدین
- دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵ کیلو شربتسفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی به اش بدم
- بچم ۸ماهشه چهار
بچم ۸ماهشه چهار دست و پا نمیره چیکارکنم

