Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدت استفاده از قطره بینی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهس همزمان با قطره چشم قطره بینی هم باید استفاده کرد؟تا یکسالگی بایدصبر کنم .سوالم اینه که قطره بینی تاریخ اعتبار داره آخه بیشتراز یکماهو نیم شده تموم نشده میشه همچنان استفاده کرد ؟م
- خرما
سلام وقت بخیر دختر هفت ماهه ای دارم که چند روزه خرما و سرلاک خرما میخوره وسط پاش جوش دون دون قرمز زده هر چی پماد آد و کالاندولا میزنم خوب نمیشه علتش میتونه حساسیت به خرما باشه
- نرمی حنجره نوزاد
پسرم نرمی حنجره داره من چند نفرو دیدم گفت تا۶ ماه خوب شدن ایا ممکنه پسرمنم خوب بشه تا ۶ ماهگی تازه رفته تو۶ ماه
- سلام، دختر من توی زمان بارداری دارای ورم کلیه بود و حدود ۲۰ روز بعد بردیم سونوگرافی گفت هردو کلیه هست، fullness در سیستم پیلوکالیسیال کلیه ها با قطر AP لگنچه برابر با 2.8 mm در راست و 3mm درچپ مشاهده شد که با توجه به قطر AP لگنچه ، یافته پاتولوژیک محسوب نمیشود جواب چی هست زیاد هست؟
- کارنکردنشکمنوزاد
سلام بچه م۱۶روزش ۱۰روزه شکمش کارنکرده بایدچیکارکنم؟؟؟
- کم کاری تیرویید
سلام خسته نباشید نوزاد من 7 ماهه است تازه امروز از مرکز بهداشت تماس گرفتند ک تیروویید 6.2 است تازه جوابو ب من دادن حالا من باید چ کاری بکنم اگه ایا علائمی هست ک من متوجه کم کاری تیروویید بشم
- نشستن
اقای دکتربچم هشت ماهشه۸۲۰۰ وهنوز نمیشینه چکارکنم
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- اسهال نوزاد هفت ماهه
سلام پیرم اسهال شل و ابکی داره هفت ماهشع و اشتها هم نداره چکار کنم ،بش موز و آب سیب دادم نخورد اصلا هیچی جز شیر نمیخوره ،شیر خشک بابام میخوره ،از دیروز اینجوری شد البته مسافرتم نمیدونم برا تغییر آب و هوا است یا دندان یا میکروبی چیزی ،ممنون میشم راهنمایی کنین
- رفع یبوست در نوزاد دوماهه
باسلام خدمت جناب دکتر بزرگوار پسر دوماهه دارم که حدود 5روزه یبوست داره و فقط ادرار می کند و در شهرما هم پیش دکتر بردیم گفتش که تا یه هفته مشکلی نداره و از این بابت خیلی نگرانم حتی دور نافش را با روغن زیتون به مدت 5دقیقه ماشاژ می دهیم اما باعرض پوزش امشب ادرار کرد ایا راهکار و روش خاصی را پیشنهاد می کنید
- خطوط کف دست
سلام بچه من ۳۵هفته به دنیا اومده .خطوط کف دست چپش ۸۱ عدد یک واضح نیست آیا نشونه مشکله؟
- سلام، ایا شربت سالبوتامول با تئوفیلین فرق داره؟برای کودک شش ماهه مناسب هست یا نه؟
- رفلاکس
سلام من پسرم ۳ ماهش هست دکتر که بردمش گفت رفلاکس پنهان داره چندتا شیر براش نوشت عوض کردم و هیچکدوم بهش نمیساخت باز بالا میاره دارو رفلاکس بهش دادم باز فایده نداشت بالا میاره نمیدونم چیکار کنم دیگ چی بهش بدم هم شیر نان دادم هم تروویتال دادم هم نان اچ آ دادم بیومیل ای ار دادم دارو دست ساز دادم باز بالا میاره لطفاً کمکم کنید چه شیری بهش بدم که بهش بسازه بالا نیاره دیگ
- سنگ کلیه پسر سه ماهه
سلام
پسر دارم سه ماهه و ۱۵ روز شه دکتر میگه سنگ کلیه داره در طول روز گریه نمیکنه شبا ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ هر شب گریه میکنه راهکار چیه ؟
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- جوش
دخترم ۱۸ ماهه اس از دیشب تاحالا بدنش جوش زده و خارش داره هنوزم واکسن نزده حتی داخل سرش احتمالش هست ابله باشه
- سلامخسته نباشید من دخترم ۲ماهشه یکم سرفه میکنه میتونم شربت آموکسی۱۲۵بدم وچه مقداربدم خودم سرماخوردم ازمن گرفته نمیخوامبدتربشه
- خارش و التهاب لثه در نوزادان
سلام آقای دکتر وقت بخیر
برای درد و خارش و التهاب لثه در نوزادان چه چیزی باید به نوزاد داد آیا دادن مرتب استامینوفن ضرری براش نداره؟
برای نوزاد چهار ماهه بعد واکسن میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ شرایط استفادهاش چطوره؟
- سرفه
با سلام نوزادم الان ۴ ماه ونیمه چند روز گهگاهی سرفه میکنه و سینه اش هس هس میکنه بینی هاشم گرفته ولی آبریزش نداره تب هم نداره این علایم پس چیه من خودم چند وقت پیش نسکافه خوردم میشه از اون باشه
- تب
سلام اقای دکتر. نوزاد شش ماهه من کلا هیچ طعمی از استامینوفن نمیخوره. به دهنش که میخوره بالا میاره. تو بهداشت گفتن شیاف استامینوفن بزن. اونم تا شیاف میزنم روده هاش کار میکنن و دفع میکنه شیافو . چیکار کنم برای پایین آوردن تبش؟

