Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس سینه
سلام نوزاد ۴ ماهه من سینه اش بعضی وقت ها خس خس میکنه و سرفه میکنه البته اب دهانش زیاد شده رفلکس هم داره هیچ علائم تب یا سرماخوردگی نداره
- یبوست نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماه ونیم شه الان ۵ روزه شکمش کار نکرده وچون به پروتئین گاوی هم حساسیت داره پدی لاکت و پودر امپرازول مصرف میکنه چکار کنم خیلی هم دل درد داره و گریه میکنه
- بیسکوییت
سلام آقای دکتر از چندماهگیمیشه بیسکوییت مادر رو له کرد و به بچه داد؟شیر مادر ميخوره با چی میتونم له کنم ؟
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- ميوه
بإسلام براي نوزادي كه وارد ٧ماهگي شده و الرژي و رفلاكس داره چه ميوه اي ميتونم بدم
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره
- پرش دست وپاس نوزاد ۴۸روزه
سلام.پسر من ۴۸روزشه مواقع خواب دستاش وپاهاش ناگهانی پرش دارن بدون لرزش.وقتی میپرن بعد خودبخود میان پایین.چانه اش هم بعصی وقتا میلرزه ایا مشکلی هست یانه؟
- پسته
دکتر از چند ماهگی میتونم پسته رو پودر کنم به نوزادم بدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر جه جوری متوجه بشم نوزادم سرما خورده ؟واینکه باید خدمتتون بیارم؟
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - کم شیر خوردن
پسرم 5ماهشه چند روزه کم شیر میخوره ، بلزیگوشی داره ، شیشه شیر دیگه اصلا نمیگیره ، شیر خودم بیشتر بهش میدادم و روزی یک وعده شیر خشک ، خیلی آب از دهانش میاد ، الانم لبش قرمز شده حالت خشک شدن ، مدفوعم کم میکنه از 3ماهگی ، ولی وزن گیری و رشدش تا 4ماهگی که بهداشت بردم خیلی خوب بوده
- واکنش نوزاد
سلام نوزادم 6 ماهو 18 روزشه تا الان رو زمین میغلطه، میتونه بشینه، سینه خیز میره، برای گرفتن اسباب بازیاش تلاش میکنه، ارتباط چشمی داره، تازگیا به یه سری صداها یا کلمات یا حتی صدای آشناها حساس شده بشنوه به طرفشون برمیگرده، به طرف صداهای مختلف برمیگرده، اگه وسیله ای که دستشه بگیری گریه میکنه، به آهنگها هم گوش میده دو دوسشون داره، ولی وقتی اسمشو صدا میزنم برنمیگرده، یا اگه خیلی سرگرم بازی بشه هر حرفی که بزنم برنمیگرده. به نظر شما مشکل خاصیه و باید پیگیری بشه!
- نوزاد چهار ماه
سلام دکتر نوزاد من ۴ ماهش یک روز درمیون مدفوع میکنه تاحالا چند بارم تو مدفوعش خون دیدم دکتر اطفالم بردم میکه مشکلی نیست
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام نوزاد 3 ماه تمام فاویسم من 5 روزه مبتلا به کرونا شده توسط دکتر عفونی ویزیت شد و گفتند از لحاظ گلو و ریه و گوش مشکلی نداره فقط تب داشت ک رفع شد بعد از 3 روز الان امروز اسهال گرفته چیکار کنم؟
- دور سر
دکتر دخترم با دور سر 34به دنیااومد الان 4ماهه س 40/5هستش طبیعی هستش ؟
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره
- گردن
با سلام خدمت آقای دکتر دختر چهارماهه دارم که اکثرا گردنش را به جلو خم میکند انگار میخواهد چیزی روی زمین را ببیند ولی در بعضی مواقع عادی است خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم
- کبودی بند انگشت نوزاد دوماهه
نوزاد دوماه دارم دختربندانگشت کبود شده است علت چیست
- استفراغ نوزاد ۸ ماهه
نوزاد ۸ ماهه من روزی یکبار استفراغ میکنه و با توجه به سنش ۷/۵۰۰ کیلو بنظرتون مشکل گوارشی چیزی داره

