Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر شربت سالبوتامول به دخترم دوروزه میدم واسه سرماخوردگیش الان اسهال گرفته به طوری که پشتش هم قرمز کرده وحتی بادکه ازشکمش خارج میشه ابکیه الان اسهالش واسه شربت هست یانه
- اسهال و سوختگی
دختر ۱۲ماهه دادم بعد سفر دچار اسهال شده روزی ۴تا ۵بار هروقت عوضش میکنم میبینم سوخته و چربش میکنم رنگ مدفوعشم زرد و گاهی سبز میشه یک هفتس اینجوریه
- اسهال کودک17ماهه
سلام چهار روز میشه که بچم اسهال داره اسهالش ابکیه وبوی خیلی بدی داره اشتها نداره وفقط یکم اب میخوره که اونم استفراغ میکنه
- اسهال
بچه من ۱۲ماهه هست اسهال داره پدی لاکت هم میدم خوب نمیشه دکتربهش زینک سولفات داده آیازینک سولفات برای اسهال خوبه؟
- اسهال
پسر دو ماهه دارم که به مدت یک و نیم ماه شیرخشک ببلاک میخورد(البته روزی سه بار و بقیه اش با شیر مادر) و روزی یک بار مدفوع داشت اما دو هفته است که دچار اسهال شده، دکتربردم گفت از شیرخشکه و عوضش کرد و بیومیل آر داد اما فرقی نکرد دکتر دیگه بردم بیومیل ال اف داد اما بدتر شده وکاملا مدفوعش آبکی و۴،۵بار شده، نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟
- اسهال نوزاد
سلام پسرم ۶ماه و ۲۰ روز سن داره.چند روز میشه که تعداد دفعات مدفوعش به ۵ یا ۶ بار در روز رسیده و گاهی با درد و فشار مدفوع ابکی و گاهی سبز رنگ داره.ایا جای نگرانی هست باید حضوری خدمت برسیم یا خوب میشه؟و اینکه در این چند روز کم اشتها هم شده غذای کمکی را یک وعده در روز فقط میخوره
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم 5ماه 27روزشه سه روزه تب داره امروز تبش قطع شده اسهال شده در عرض 6ساعت معدش 5بار کار کرده آبکی و سبز رنگ. شکمش صدا میده و بی قراری میکنه. بی اشتها شده آب جوشیده میدم بهش. تب و اسهالش از چی میتونه باشه؟ وچ دارویی بدم برا اسهالش؟ وزن تولد 3کیلو پنچ ماهگی 6300
- اسهال
بچه ۲سالم ۳ روزه اسهال ابکی داره دکترم بردم تاثیری نداره چه چیزای خوب بهش بدم بخوره
- اسهال
سلام آقای دوکتور دخترم سه ماه نیم است یک هفته میشه اسهال شده چون براش شیر خشک اپتامیل دادم شیر خشک رو قط کردم اما هنوز هم اسهال است از قطره پدی لاکت هم تجویز کردم نتیجه نداد
- اسهال
سلام دخترم سه ماهه الان بیشتر از یک ماهه که اسهال میره دکتری دم پدیا لاکت داداثرنکرد چندتا آمپول زدیم خوب نشدباشربت دیکسیلومین خوب نشدیه دکتر بردیم گفت تابچه تب نداره ووزنش بالا میره مشکلی نداره الان ازشما کمک میخواستم ببینم مشکلی ندارن و نباید نگران باشم
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل سرماخوردگی شدید بهش ۶ روز آنتی بیوتیک دادم از وقتی آنتی بیوتیک رو شروع کردم اسهال گرفت و الان یک هفته هست که آنتی بیوتیک رو قطع کردم اما اسهالش خوب نشده با وجود اینکه بهش پدی لاکت هم میدم. چند روز بعد از مصرف آنتی بیوتیک باید اسهالش خوب بشه؟
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- اسهال شیرخوار 50 روزه
سلام نوزاد 50 روزه من اسهال داره و پدی لاکت میخوره و هنوز صورتش زرده آیا پدی لاکت رو ادامه بدم
- اسهال باکتریایی
با سلام و خسته نباشید
من کودکی 19 ماهه دارم ده روز قبل اسهال شد. بعد از آزمایش مشخص شد که باکتریایی است. قطره پدی لاکت و شربت زینک تجویز پزشک بود. بعد از هشت روز دارو تمام و قطع شد. الان که سه روز از قطع دارو میگذره روزی دو بار دفع شل مانند و گاهی کف آلود دارد. آیا این مشکلی دارد هنوز؟
با تشکر
- اسهال
سلام بچه ام چندروز بعد از به دنیا اومدنش اسهال خونی وبعد اسهال ابکی داره الانم که 4 ماهشه هنوزم همون جوری متفوعش هم سبز رنگه استفراغ هم میکنه استفراغش بومیده لطفا راهنمایی کنید
- اسهال
با سلام.پسر من سه ماه و ۱۲ روزه هستش. دو هفتس اسهال میره که تقریبا ده روز رگه های خون توش بود بعد اون دیگه ندیدم.ولی اسهال خوب نمیشه.از کیدی لاکت و شربت زینک سولفات هم بهش دادم. در دهمین روز ۱۱crpبود.میخواستم بپرسم داروی دیکه ای نمیشه بهش داد؟
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
سلام پسرم ۱.۵سالشه یه هفتس که اسهاله روزی چهار پنج بار دفع داره بد بو نیست ولی آبکی و با حجم زیاد
- درمان اسهال شدید
سلام دو روزه پسرم اسهال شدید داره دکتر بردمش داروهاش میدم اما کوچکترین تاثیری نداشته داروش سفیکسیم ۱۰۰ و زینک سولفات هستش درضمن پسرم مبتلا به فاویسم هستش دو سال ونیم سنشه چی بهش بدم تاثیر کنه برای اسهالش خیلی نگرانم
- اسهال سبزرنگ
باسلام پسرم 6ماهشه واکسنشوکه زدم شب تب کردبهش استامینوفن دادم روزبعداسهال باتب شدیدواسهالشم سبزرنگ رگه های خون داخلش بودبعدبه دکترمراجعه کردم آزمایش نوشت سفکسین دادباorsمصرف کردم تبش قطع شده ولی هنوزاسهالش آبکی سبزرنگه آزمایششم wbc-6-8نگرانم میشه راهنمایی کنید
- اسهال
کودک ۱۰ساله دارم که ۳روز اسهال داره بصورت زرد وآبکی بردم دکتر فقط شاسه سابولار داده تغییری نکرده چه داروی بدم بهش که خوب بشه استفراع نداره ولی وقتی غذا میخوره دلش درد میگیره قرص مترونیدازول میتونم بدم؟

