Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سفکسیم ۱۰۰
دکتر برای پسرم که ۶ ساله و ۳۰ کیلو وزن داره قرص سفکسیم ۴۰۰ نوشته ولی نمیتونه قرص بخوره شربت جایگزین این قرص چیست؟
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- مشکل تنفسی
پسر من 4ساله است موقع راه رفتن خیلی کم گاهی نفس نفس میزند در بقیه مواقع اینطور نیست نیاز به مراجعه است؟
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یک ساله را تموم کرده و چند وقتی است که مدفوع مثل تکه سنگ است از لحاظ شکم درد مشکل نداره ولی روزی یک بار مدفوع میکنه ومدفدعش پشکلی است متشکرم جوابم را بدهید
- احتقان بینی
سلام آقای دکتر علت احتقان بینی در کودک۵ ماهه آلرژی غذایه؟؟ واقعا بیخوابش کرده سرمانخورده،آلرژی به پروتئین گاوی داره که مدتهاست تو رژیم. بخور سرد خوبه یا گرم؟ ممنونم
- یبوست
پسرم ۲ماه داره دو روزه مدفوعش کم شده روزی ۲یا ۳ بار هستش ،گاهی وقت ها زور میزنم ولی مدفوع نمیتونه بکنه چکار کنم.دایمیتکون وارد بهش میدم
- احساس گرمی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر م ۴ سالشه همش قفسه سینه نشون میده میگه گرمم خیلی اذیت مشه یبوست دارد هر دکتری میبرم سر در نمیارن میشه راهنمایم کنین ممنون میشم فقط یه دکتره گفت از معدش میتونه باشه
- دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰
پزشک برای پسر ۴/۵ ساله من با وزن ۱۷ کیلو دوز روزی ۷ سی سی رو تجویز کردن.ممکنه اشتباه باشه.تب انفلوانزا داشت
- سرماخوردگی بچه یک ساله
سلام آقای دکترامروزپسرم بردم دکتربراش آمپول بتامتازون تجویز کرد اصلا معاینه نکردگلوی بچه را. من هم آمپول بهش نزدم به نظرشماچیکارکنم میگگن عوارض داره
- لگن
سلام خسته نباشید دختر10ماهه ای دارم که چینای کنار ناحیه تناسلیش یکیشون پایین تره واینکه حس میکنم لگنش خطشون برابر نیست و یکیش پایین تره اما هم سینه خیز رفته هم چهاردست وپا چند ماهم هست که دست از وسیله ها میگیره وبلند میشه وحرکت میکنه اما خیلی نگرانم ممکنه مشکلی نباشه؟یااین نشونه ها دلیل برمشکله؟لطفا کمک کنید
- سرفه کودک
سلام اقای دکتر عزیز پسرم ۶ سالشه خلط پشت حلق داره سرفه هاش هشکه گهگداری خلطی انفلانزا کرده بود شربت دکسترومتورفان باید بخوره یا گایافنزین یا برم هگزین ؟ یا هر دو باهم؟ که خلطش بیاد بیرون و سبک بشه
- سلام پسرم ۷ سالش هست شب اداری داره خسته شدم چکار کنم
- مقدار مصرف آموکسی سلین
سلام پسرم ۳سال و ۷ماه تقریبا ۱۸کیلو وزن شربت آموکسی سلین ۲۵۰چقدر بدم هر چند ساعت؟
- مولتی
سلام.پسرم دوسال وسه ماهش بدغذاوبداشتهاست ولاغر. واینکه موادضروری به بدنش نمیرسه.اشکالی نداره بهش مولتی ویتامین بدم وشربت آهن ؟چون تادوسالگی میگن بدین
- کلاویسیلین برای کودک فاویسم
سلام کودک ۲ ساله داریم که فاویسم داره ، الان آنفولانزا گرفته ، دکترش کلاویسیلین داده، نمیدونیم برای فاویسم ضرر داره یا نه، لطفن جوابش رو بما بدید، چون بعضیا میگن ضرر داره و نگران هستیم
- شربت تقویتی
سلام خسته نباشید کودک یک سال وپنج ماه دارم که پنج ماهگی گفتن کم خون و زن گیریش خوب نیست میخوام بهش شربت فولوگلوبین بدم باید آهن ایرانی رو هم بدم یا نه؟
- بیماری سرگاخوردگی واسهال
دکتر به دخترم که ۳۲ کیلو هست سفکسیم ۱۰۰ داده هردوازده ساعتدوزش رو تعیین نکرده
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله
پسرم ۸ ساله ست. حدود یه چند روز هست که هر ۱۲ ساعت هفت و نیم سی سی بهش سفیکسیم ۱۰۰ دادم اما امروز بدتر شده. آزیترومایسین ۲۰۰ رو براش شروع کردم. خواستم بدونم هر چند ساعت و چند سی سی بهش این دارو رو بدم
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون

