Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق کردن بدن
سلام اقای دکترخسته نباشید.دختر2سال نیم دارم علت عرق زیادچیه.خیلی عرق میکنه جوری که خیسی بدنشو میشه دیدکف پاش بعضی وقتاخیس میشه.ممنون
- اسهال و تب و دلدرد
سلام
پسرم سه سالشه. یه هفته ای هست مدفوع هاش بد بو هستن و هر بار دسشویی میره اسهاله. الان امروز تب هم کرده دلش هم میگیره. درد داره، چی بهش بدم بخوره؟
تشکر - تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- طریقه مصرف اموکسیسیلین
پسرمن متولد مهر ۹۸ هست و یه دوره ازیتروماسین مصرف کرد ولی هنوز خوب نشده بود گوش درد گرفت و دوباره تب دکتر این شربت را داد ولی روی جعبش نوشته هر ۸ ساعت۱ قاشق مرباخوری یعنی دریته؟نباید ۱۲ ساعتی باشه؟
- مقدار قطره آهن و ویتامین
با سلام و خسته نباشید آقا دکتر دخترم دو سالش کامل شده می خواستم بدونم بعد دو سال قطره آهن و ویتامین بهش بدم.،و به چه مقدار باید باشه. با تشکر از شما
- شربت تقویتی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال و نیمش مخوام بهش امگا 3بدم چه مقدار باید بدم؟ ایا این دارو رو با فولگلوبین میشه داد.؟
- گلودرد
دخترم گلو درد داره دوسال وهفت ماهشه ميخواستم بدونم شربت سفيكسيم چه مقدار بايد بدم
- فتق کشاله ران
- مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام . دخترم یک و سال و نیمش هست . آبریزش بینی داشت که شفاف بود الان حالت زرد شده . شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ بهش بدم یا آزیترومایسین ۱۰۰ ؟؟ چه مقدار؟ چند ساعتی ؟ چند روز
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- شیر نخوردن کودک
با سلام پسرم 3 ماهشه فقط شیر خودم رو میخوره وزن گیریش تا الان خوب بوده ولی مدتیه که شیر با فشار وارد دهنش میشه نمیتونه قورت بده گریه میکنه و سرشو عقب میکشه میخوام بدونم به مرور زمان بهتر میشه و آیا تولید شیر با نیاز کودک هماهنگ میشه یا نه
- زبنک
درود، پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۵ کیلو شنا فرمودین زبنک سولفات بهش بدم ، چند سی سی و هر روز بهش بدم، ممنون
- یبوست
سلام خسته نباشین آقای دکتر پسرمن 13ماهشه دوماه میشه یبوست گرفته بزور دفع داره وگریه میکنه حتی تا 7روزهم شده الان شربت منیزیم میدم وهم خودم میخورم ممنون میشم بگین چیکارکنم حتی شیاف هم جواب نداد
- واکسن
سلام آقای دکترخسته نباشید ..دخترم تازه رفت 18ماه بهداشت گفت واکسن 18ماهگي فعلان نداریم میخواستم بدونم واکسنش چندروزديربشه مشکلی پیش نمياد.ممنونم
- تب داخلی
سلام اقای دکتر تشخیص تب داخلی چجوریه؟؟؟یعنی از کجا بدونم تب داخلی داره؟؟ ممنون
- سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
سلام من پسرم شش ماهشە شیرخشک میدم میونم شیر بز بهش بدم روزانە چە مقدار باید بدم??
- گل مژه
باسلام خدمت شما ،آقای دکتر دخترم 23ماهشه پلک پایین چشمش گل مژه زده میخواستم ازحضورتون بپرسم چه کاری براش انجام بدم.ممنونم که برامون وقت می گذارید.
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- تب
سلام وقتتون بخیر پسر دوسالو نه ماه ای دارم که تب داره سرو بدنش داغ ولی دست و پاش سرده چن سی سی بهش شربت پارکید بدم و چن ساعت؟؟

