Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بچم اول قشنگ شیر میخورد حدود۲۰دقیقه ولی الان که ۲ماهشه قشنگ نمیخوره بهزور بهش شیر میدم خیلی نگرانم میترسم وزن کم کنه
- تب
پسرم ۲۶ماهه تب داره ۳۸/۵ و یک بار استفراغ کرده شربت سفکسیم شروع کنم؟
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۸سالشه زود ب زود مریض میشه واکسن آنفولانزا هم زدن بهش ولی یه ماه نمیشه سرماخوردگی شروع میشه و سرفه های شدید داره دکترا میگن آسم خفیف داره دو روزه سرفه هاش شروع شده امروز ب تجویز پزشک آموکسی کلا۶۴۳دادیم براش ولی سرفه هاش شدید شده ممنون میشم راهنماییم کنین چی براش خوبه؟؟
- دندان در در نیاوردن دختر 1 ساله
سلام خسته نباشید
دخترم 10 مهر یکساله میشه ولی هنوز دندون در نیاورده. دلیلش چی ؟
- دوز مصرفی دارو
پسرم گلوش چرکیه و سرفه میکنه ازیترومایسین میخاهم بدم دوزشو چقدر بدم
- سرما خوردگی
سلام وقتتون بخیر پسرم ۴ سال و ۴ ماهشه وزن ۱۸ کیلو سرما خورده سرفه خلط دار داره و بینیش کیپه برای عفونت و سرما خوردگی چه داروویی بدم ؟ خیلی ممنونم
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- کودکان
کف پای نوزاد ۱۰ روزه سیاه میشه
- میزان دارو
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سال و ۶ ماه داره واسه گلودردش شربت سفیکسیم ۱۰۰ گرفتم وزن پسرم ۱۵ کیلو ۶۰۰ داره چه مقدار دارو باید بهش بدم و هر چند ساعت؟؟ ممنونم
- شربت اشتها اور پدیا بست اپتا
سلام خدمت شما .ایا شربت پدیابست که اشتها اوره سپرو هپتادین داره و ضرر داره یا اینکه ترکیباتش گیاهی
- اسهال کودک
سلام پسرم یک سالشه سه روزه اسهال زرد رنگ وآبکی وبدبو داره آروغ بدبو هم داره کم اشتها هم هست میشه کمک کنید چکار کنم
- سرفه
سلام آقای دگتر پسر یکساله دارم سرماخورده دارو هم دگتر بهش داد سه چهارروزه که سرماخورده از امروز سرفه میکنه و صداش گرفته چه شربتی بهش بدم؟
- سرفه نوزاد شش ماهه
سلام وقت شما بخیر پسرم مریض شماست پنج ماه و ۲۳روزشه از سه روز پیش آبریزش بینی و عطسه داشته و تب زیر ۳۸ درجه روز سوم سرفه خشک و خشکی گلو شروع شده چه دستوری میفرمایید؟
- چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰به نوزاد ۶ماهه بدم
- اریترومایسین یا آزیترومایسین
سلام سوال زیر رو پرسیدم و لطف کردین جواب دادید فقط میخواستم ببینم آزیترومایسین یا اریترومایسین؟ سلام پنج روز قبل پسرم رو به علت آبریزش بینی و سرفه بردم دکتر که دکتر گفت ویروسه و پرومتازون داد اما پسرم ترشحات چسبنده سبز بینی و سرفه های خلط دار میکنه نمیدونم چرا آنتی بیوتیک نداد مبخواستم ببینم چه آنتی بیوتیکی بهش بدم و چقدر وزن پسرم ۲۱و ششسالهبرچسب های سوال:سرماخوردگی 1 پاسخ دکتر محمد مهدی کرم بین متخصص اطفال کودکان و نوزادان در رشت عضو سایت پاسخ داد 3 ساعت قبل سلام شربت اریترومایسین روز اول ۵ وسپس روزی دو نیم سی سی بدهید
- گرفتگی
سلام پسرم ۵ سالش هست با وزن ۱۸ کیلو ، صداش گرفته انگار خلط داره قطره بینی استفاده میکنم تو دماغی حرف میزنه چی بهش بدم آقای دکتر، ممنون
- عفونت گلو
گلودرد داره عفونت داره ته گلوش لکه های سفید دیده میشه غذا نمیخوره
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر از ۱ماهگی به بچم اس امپرازول دادم بهخاطر رفلاکس پنهان، حالا که ۵ ماهشه دکتر قطع کرده چند روزیه استفراغ داره ممکنه از اون باشه؟خواب منقطع داره هر۱ساعت بیدار میشه شبا و فقط هم با شیر میخوابه.
- تب نوزاد
سلام ببخشید میشه برا تب بعد واکسن ۶ ماهگی شیاف بزنم اخه برا واکسن ۴ ماهگی هر چی پاشویه و قطره جواب ندا. اخرش بردم دکتر میخاستم بدونم برا ۶ ماهگی میشه شیاف داد نارس ب دنیا اومده
- شربت مولتی ویتامین
دختر ۳ ساله دارم .با وزن ۱۲.۶۰۰، تا چند وقته پیش شربت پروفیل اشتهاور می خورد .تاثیر خوبی داشت و وزن خوبی گرفت .الان شربت مولتی ویتامین ویتاتامین گرفتم می خواستم بدونم اشکال نداره بهش بدم .از ویتامین b1تاb12وC,EDو آهن و مس و...داره .

