Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون درادرار
سلام نوزاد من پسرهستش و ۲۰ روزه هست و از روز ۳ ام که بدنیا اومده تو ادرارش یه رنگ صورتی شبه خون خیلی کم هست ولی تا الان که ۲۰ روزشه ادامه داره
- تببخاطردندون
سلامپسرمهشتماهشهازدیشبتبشدیدیدارهاستامینوفندادمهرچهارساعتیهبار ازلثهاشمیکمیدندونشزدهبیروناینتاکیاینجوری
- اگزما
سلام و روز بخیر خدمت آقای دکتر ،دخترم 9ماهشه اگزما زده تو صورتش که خارش قرمزی تورم گهگاهی خونریزی داره 4 دکتر بردم کمی بهتر شده ولی بازم هست چی بزنم کامل از بین بره .ممنون از وقتی که گذاشتین
- قرمزی پای نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم آلرژی به پوشک داشت که جوش زیر پوستی زده بود،الان تقریبا خوب شده پوشکشا عوض کردم وپماد زینک هم واسش میزنم اما بازم لای پاهاش قرمزه یعنی به پوشک جدیدم حساسیت داره؟؟؟؟یا پماد بهتری واسه این مورد هست که استفاده کنم؟؟؟؟در روز ۳،۴ساعت بازم نگه میدارم.
- گرفتگی گردن
عرض سلام وخسته نباشید نوزاد ۵ ماهی دارم دربعضی موقع یعنی هفته ای یک بار انگار که عضلات گردنش میگیره وبرای چند ثانیه سرش به همون حالت میمونه بعد به حالت خودش برمیگرده بااین حالت حرکت چشمانم انگارکه یه فشاری دردی تحمل میکنه تند تند بهم میخوره ودیگه سرش به اون طرف نمیچرخکنه تا یه ساعت حتی یک روز بعد ...پیش متخصص اطفال بردم گفتن مشکلی نیست ولی نگران هستم شدید به نظرشما نوزادم مشکلی داره..
- پزشکی
سلام خسته نباشین ببخشید پسر من الان ده روز دیگه نه ماهگیشو تموم میشه مشکلی که داره روی پنجه پا وایمیایسته و من خیلی نگرانشم آیا بچه من مشکلی داره وآیا الان ببرمش دکتر خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین
- اسهال بچه دوماهه
- گزیدگی
سلام آقای دکتر برا نیش کک چه دارویی خوبه ممنونم
- سرماخوردگی کودک
سلام وقت بخیر،پسرم سه ماهشه تازه سرماخوردگیش خوب شده بود الان بنظرم دوباره داره سرمامیخوزه بینیش صدا میده و داره کیپ میشه عطسه میکنه هردفعه هم سرما خورده به ریه اش میزنه میگن بستری بشه خسته شدم میخام الان تازوده سرفه نمیکنه درمانش کنم قطره پلارژین دارم با پاراکلید بنظرشما جی بهش بدم دارو؟؟
- قطع یا ادامه درمان
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 (از همون ده روزگی هم بیمارستان یعنی بخش غربالگری نوزادان گفتن نیاز بع هیچ اقدامی نداره و نرمال هست و خیلی از بچه ها آزمایش تیروییدشون دو مرخله ای میشه و اگه مرحله دوم نرمال باسه نیاز به هیچ پیگیری نداره ) و طبق نظر شما دارو را کم کردم و نصف قرص بهش دادم که بعد از یک ماه و نیم قرص خوردن تی اس اچ شد 2.03 و تی4 هم شد 8.07 الان سه ماه و نیمه هست نظر شما چیه درمورد قطع یا ادامه درمان؟ (از نظر قد و وزن و دور سر هم خوبه ) با تشکر فراوان از شما
- خون در مدفوع نوزاد
با سلام و خسته نباشيد من ساكن كشور انگليس هستم و متاسفانه پزشك اينجا كمكي بهم نكرده فرزندم ٨ هفته دارد و در هفته ٦ رگه هاي خون در پوشكش ديدم به حساب اينكه شايد مقعدش. زخم شده باشه گذاشتم چون ناچيز و خون قرمز روشن بود تا اينكه ٤ روز پيش مجدد خون ديدم با حجم بيشتر دكتر رفتم گفت مقعدش خراش داره چرب نگه دار تا اينكه دو روز بعد مجدد خون با حجم بيشتر از دفعه پيش ديدم مجدد مراجعه كردم باز هم همون حرف رو شنيدم كه مقعد خراش برداشته شيرخودم رو ميخوره و اصلاً تب يا بيقراري نداره يه بچه كاملاً نرماله از همه نظر لطفاً تشخيص خودتون رو بگين بهم خيلي نگرانم كه اين بچه دچار كم خوني نشه و اينكه اين موضوع مشكل حادي نشه. ممنونم
- سرماخوردگی
باعرض سلام پسر من هفت ماهشه دو روز تب داره ازقطره استامینوفن استفاده کردم اما بازم احساس میکنم تب داره بی تابی هم میکنه شما دارویی تجویز میکنید؟
- بد غذا بودن دختر هشت ماهه
سلام اقای دکتر، خسته نباشین
من یک دختر هشت ماهه دارم که تازه شروع کرده به دندون درآوردن و خیلی لاغر شده. کلا بد غذا هم شده. قطره آهن هم که اصلا نمیخوره و به محض اینکه میدم برمیگردونه. بنظرتون چه کار میتونم بکنم که یکم تپل تر بشه چون هیچی نمیخوره؟
ممنونم
- وزن نوزاد ۷ماهه
بچه ۶ماه و نیم دارم خوب غذای کمکی میخوره اشتهای خوبی هم داره ولی وزن گیری زیادی نداره شکمش زیاد کار میکنه روزی چهار پنج بار
- آب دادن به نوزاد
سلامآقای دکتر. پسرم چهار ماه و پونزده روزشه شیرمادر میخوره. آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره و چون افزایش وزن چهار ماهگیش کم بود و شیرخشک هم نخورد، فرمودید لعاب برنج و فرنی برنج رو براش شروع کنم. الان پنج روزه که غذای کمکی میخوره. خواستم بپرسم باید آب هم از الان بهش بدم؟چقدر باشه؟ و غذاهای مثل حریره بادام و آب مرغ و آب سیب رو از کی شروع کنم؟
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- مقدار استفاده دارو سیتریزن
به نوزاد نه ماهه چ مقدار شربت سیتریزین بدهم آبریزش بینی داره و عفونت از دماغش میاد
- سلام دخترم ۴ماهه هس خیلی گریه میکنه موقع ادرارزیاد گریه میکنه ..ممنونم جوابم بدین
سلام دخترم ۴ماهه هس خیلی گریه میکنه موقع ادرار
- درخواست ارائه راهکار برای درمان زردی نوزاد ۱۵ روزه که وقتی زیر دستگاهه میاد پایین ولی بیرون بیاد میره بالا
سلام دختر من روز دوم تولد زردیش رو ۱۳ بود ۲۴ ساعت بستری شد اومد رو ۸ ترخیص شد بعد سه روز حس کردیم دوباره زرد شده دستگاه اجاره کردیم ۴۸ ساعت متناوب زیر دستگاه بود..بعد ۴ روز متوجه شدیم که مجدد زرده...بردیم آزمایشگاه خصوصی گفتن عدد زردیش ۱۹ هست(از دست) بعد یساعت بردم بیمارستان اونجا بعد ازمایش گفتن روی ۲۳ هست...بعد دوروز اومد روی ۱۴...دستگاه رو سینگل کردن مجدد رفت رو ۱۷....باز دبل کردن رفت رو ۱۵....چرا این اعداد اینقدر بالا پایین میشه؟عفونتی نداره..ازمایشاتش پاکه...گروه خونیش مثل مادرش o مثبت هست...روزی یکبار دفع مدفوع و چند بار دفع ادرار زیاد....درمونده شدیم بخدا علت چی میتونه باشه؟شیرخشک و شیر مادر رو باهم میخوره...۴۰ هفتگی به دنیا اومد و بصورت طبیعی با وزن ۳۸۰۰
- چشم
سلام دخترم شش ماه و 16روزشه چند روزه سرما خورده بردم دکتر حالا خوب شده ولی زیر چشماش کبوده

