بإسلام.اقاي دكتر من هموني ام كه گفتم دخترم شيرخشك اي آر ميخوره پنج ماهه ..الان هشت ماهشه .هم رفلاكس داره هم الرژي..بدنش كهير ميزنه فردا پنجشنبست دكترمتخصص مطب نيستن كه ببرم
امروز هم همسرم نبود به
دكتر مراجعه كنم
تا روز شنبه ميشه بگين چيكاركنم دخترم حالش بد نشه
ميتونم شيرخشك اچ آ بدم؟
واسه رفلاكس و خس خس سينه چي بدم بهش اگه بالا اورد؟
دخترمن خيلي وقت بًود بالا نمي اورد
ولي امروز از دهن و دماغ شير بالا اورد
اچ آ
by | 01/01/2020

