Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یکسالگی
سلام دخترم یکسالش تمام شده میتونه تو غذاهای از گوشت گاو استفاده کرد یا تا دوسالگی ممنوعه؟ وقتی لبنیات میخوره حساسیتی اینه که دور لبش گوش میزنه
- فلج مغزی
سلام خسته نباشیددخترم هفت ماهشه غلت نمیزنه و گردن نمیگره دستش سمت اشیا برای گرفتن نمیبره دکتر گفت ک مغزش دستور نمیده راجبش تحقیق کردم نوشته شده بود فلج مغزی ولی هیچکدام از قسمت های بدنش فلج نشده ایا نگران کنندس راه درمانش چیست
- ادرار شیری رنگ
ادرار پسر دوسالم یهو اولش شیری رنگمثل روع بود بعد خوب شد علتش چیه تب جیزی هم نداره یهو اینجور شد
- سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر،دخترم سه روزه تب داره،با گرفتگی بینی وآبریزش وسرفه،بردم دکتر فقط شربت سرماخوردگی دادن بای شربت گیاهی،ازدیروز خلط داره ک وقتی میده بیرون سبزه،ابریزش وگرفتگی بینیش بهتره،ولی تب ب محض ازبین رفتن اثر بروفن شروع میشه،انتی بیوتیک لازم نداره؟دکترش گفتن نه
- روغن زیتون
سلام اقای دکتر میشه ب غذای نوزادهشت ماهه ک یبوست داره روغن زیتون اضافه کرد؟
- بچه نوزاد 13روزه فاویسمی داره میشه شبر نان اوپتی پرو بدیم بهش؟
- گلودرد چرکی
سلام خسته نباشید دختر من ۱۱ سالشه و وزنش ۴۵ کیلو است چند روزه که گلوش چرکی شده براساس وزنش چقدر شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ بهش بدم .قرص هم میخوره ولی چون کپسول آموکسی کلاو بزرگ است اذیتش میکنه .ممنون میشم .
- رفلاکس
سلام نوزاد سه ماهه ای دارم ک رفلاکس داره راینتدین میخورد ک قطع کردم با وجود رانیتدین بازم شیر برمیگردوند ولی کمتر بود الان با هر شیری ک میخوره شیر و برمیگردونه نان اچ ا میخوره بهش قرص امپرازول بدم؟ هرچند ساعت؟ چ مقداری
- دیفن هدرامین
سلام من به پسر چهار ماهم دیفن هیدرامین میدم براش مضر نیست؟؟و خیلی بیقراری میکنه شیرم زیاد نمیخوره چی کار کنم هرچند وقت یه بارم سرفه و عطسه میکنه .
- شیرخشک
سلام آقای دکتر بچه من سه ماهشه شیر ببلاک 1میخوره شکمش معمولا دوروز درمیون کارمیکنه الان چندروزه بی اشتها شیرش رو میخوره باید چند بار سرشیشه رو داخل دهانش بذارم تا بخوره شیرش رو عوض کنم اپتامیل بخرم؟
- اسپری فلوتیکازون 125
سلام آقای دکتر خسته نباشی دختر من 3سالش تمام شد دوماه هست سرفه داره دکتر هم زیاد بردم دیروز بردم بهترین متخصص اسم والرژی سریع تشخیص سینوزیت آلرژی داد یک شربت سیتریزین و یک اسپری استنشاقی به رنگ نارنجی دادبه اسم فلوتیکازون 125هر دوازده ساعت دوپاف با دم یار انجام میشه یک شربت سیتریزین هم داد که هرشب استفاده میکنیم خواستم بدونم آیا این داروها عوارض دارند
- شن کلیه
سلام دختر من یک سال و ۲۰ روزشه عفونت ادرار ووشن کلیه داره لطفا راهنمایی بفرمایین
- اسهال زرد با رگه های خونی استفراغ رفلاکس حساسیت به پروتئین گاوی کهیر و خارش بدن نوزاد نه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من نه ماهه هستش و14 روز اسهال داره که از ابتدا دارای مخاط بود اما الان زرد رنگ و آبکی و دارای رگه های خونی هست با توجه به سونو بردم و پسرم حساسیت به پروتئین گاوی داره و رفلاکس داره دائما خارش داره دکتر براش ساشه کیدی لاکت و روتفلور با شربت دمیترون و وانلایت نوشت بعلاوه شامپو و صابون سه تار که تاثیری بر کاهش خارش و کهیر بدن بچه ام نداشت شیرخشک پسرم اپتامیل پپتی سینئو بود که دکتر بیومیل سوی نوشتن که بعد از دادن این شیرخشک کل بدن پسرم از گردن و سینه و بازو همش جوش زده که من مجدد شیرخشک قبلی رو بهش دادم الان با توجه به این داروها و این حال بچه ام من باید چه شیرخشکی به بچه ام بدم که اسهالش متوقف بشه و این جوشها و خارش از بین بره آیا نیاز به بستری هست باتشکر
- با سلام، کودک 16ماهه دارم، عفونت ادراری داره دکتر سفیکسیم تجویز کردن، چه میزان بهش بدم؟
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- سلام دکتر بهم گفته لبنیات نخورم چون دخترم به پروتئین گاوی حساسیت داره تا چن وقت باید رعایت کنم
- شنوایی سنجی
نوزادم در شنوای سنجی 1 روزگی رد شد گفته شد بعلت مایع جنینی گوش هایش خیس است باید 40 روزگی مراجعه شود آیا امکان دارو کودکم ناشنوا باشد
- واکسن یکسالگی
سلام ، پسرم چند روز دیگه واکسن یکسالگی داره باید قبلش استامینوفن بهش بدم ؟
- واکسن
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من قبل از واکسن هجده ماهگی به پسرم قطره استامینوفن دادم و تقریبا دو ساعت بعد واکسن زده شده به توصیه دکتربهداشت دوباره تاکیید کرد بعد دوساعت بهش قطره استامینوفن بدهم و گفت دفع شده و هر چهارساعت تکرار کنم الان خیلی نگرانم بعضی ها میگن دادن قطره استامینوفن قبل از واکسن از اثر پذیری آن کم میکند یا اینطور نیست؟
- تب و جوش های بعد ان
سلام من یه دختر ۱۹ ماهه دارم تب کرد تقریبا دو روز بعد تمام باسن شروع کرد به زدن جوش بعد دهان و جاهای دیگر کمتر و بعد او تن پسرنم ۱۰ سالشه تب شدید تر کرد که با لرز بود و اونم تن و دهانش پر از جوش قرمز شد دلیش چیه و چیکار کنم آیا سرخک گرفتن

