Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد و بی حالی
با عرض سلام و خسته نباشید. دخترم ۵ سال و نیمه.جدیدا توی ماشین دل درد میگیره و بی حال و کلافه میشه.اصلا دوست نداره توی ماشین بشینه . بعضی وقتها هم حالت تهوع داره توی ماشین.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار کنم که حالش بهتر بشه و اذیت نشه دیگه. باتشکر فراوان
- داروی چرک خشک کن
باسلام خدمت دکترمحترم چندروزگذشته مراجعه به کلینیک تامین اجتماعی برای کودک پنج ساله داشتم شربت سیفکسیم ۱۰۰ نوشتن ۱۲ ساعت یکبارجلدروی شربت دورانداختم وفراموش کردم چه دوزی بدم ممنون میشم راهنماییم کنید باتشکر
- سلام خسته نباشیداقادکترپسرم ۶سالشه خیلی کم غذا میخور کم اشتباهست یه راهنمای کنید
- سرد بودن پیشانی ودست وپا
با سلام وخسته نباشید پسرم که سه ماه و ۶ روزش هست آزمایش کلی داده شد هم از لحاظ خون ومدفوع وادار هیچ مشکلی نداشت ولی یک هفته است که شیرش رو عوض کردیم قبلا ببلاک ۱ حاوی آهن دادم که دو ماه ونیم خورد چون یبوست داشت به جاش ببلاک کامفورت خورد که در مدفوعش خون زیاد دیده شد بعد از اون شیر خشک آپتامیل جینیو اون هم خون در مدفوعش بود بعد آپتامیل پرو نوترو اون هم خون دیده شد بعد دکتر گفت شیری که در اول می دادید همون ببلاک ۱حاوی آهن رو بدید باز هم خون دیده شد آزمایش خون دکتر نوشت هیچ مشکلی نداشت بعد بردیم دکتر دیگه گفت به پروتئین گاوی حساسیت داره بعد آپتامیل اچ آ همراه با زینک سولفات و ویتامین آد خارجی داد الان دیگه در مدفوعش خون نیست و مشکل حل شده ولی باخوردن این شیر خشک رنگ پریدگی و سردی پیشانی، و دست وپا پیدا کرده این شیر رو هم خوب می خوره ولی من خودم که قبلا دکتر مولتی ویتامین پدیا بست داده بود رو هم می دم تا شاید سردی دست وپا و پیشانیش خوب بشه ولی نشده چی کار کنم آزمایش کلی دادیم هیچ مشکلی نداره چی کار کنم اگه شیرش رو عوض کنم چه شیر خشکی بدم که دیگه حساسیت نداشته باشه و پیشانی ودست وپاش سرد نشه و رنگ پریدگی نداشته باشه آزمایش کلی از لحاظ عفونت وتیروئید وغیره داده شده خدارو شکر هیچ مشکلی نداره از خدا می خوام همیشه سلامت باشید پزشکانی همچون شما مایه ی افتخار هستید.
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- سوال
سلام اقای دکتر.وقت بخیر.ایا مکیدن و خوردن انگشت نوزاد امری عادی است ؟ومشکلی در اینده برای فک و دندان هایش پیش نمیاید؟.اگر خوب نیس پستانک را میشود جایگیزین کرد؟
- بیماری چشم کودک
بچه ام 5 ساله است و دیشب یکی از چشمانش مقدار کمی متورم شد و بخار چشمش زیاد شد راه درمان چیست؟ البته درون چشمش قرمز نیست ما از قطره سیپلکس استفاده کردیم
- گریه شدید
سلام دکتر.پسر بنده 40 روزشه.از اول تولدش.یا خوابه یا گریه میکنه.روی زمین و توی بغل دائم گریه میکنه.انواع داروی کولیک رو بهش دادیم ولی تأثیر نداشت.حتی دکتر رانیتیدین براش تجویز کرد.باز هم تأثیری نداشت.دائما گریه های شدید داره و ما مستأصل شدیم.هیچ جوره ساکت نمیشه.
- تب كودك
سلام شربت استامينفون سوپانسيون پاراكيد واسه كودك 27 ماهه وزن 12 كيلو چقد وچن ساعته بدهيم
- اسهال نوزاد
باسلام نوزاد ده ماهه م چندروزه اسهال داره و همش میخوابه چکارکنم
- مدفوع زیاد
سلام خسته نباشید. پسر من اخر ماه دو ساله میشه و مدتی هست که تعداد مدفوع کردنش به۷بار در روز هم رسیده و هربار هم بسیار کم دفع می کنه.مدفوع هم عادیه نه سفته و نه خونی فقط ممکنه روده هاش مشکل داشته باشن با به خاطر درد هنگام دفع این جور شده باشه؟ به تجویز دکتر سفیکسیم دادم اما خوب نشد
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- سلام دخترم ۹ماهه است سرش خیلی داغمیکنه همش عرق میکنه علت چیست
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- شربت سفکسیم چه مقدار بدم به بچه ۸سالشه
سلام پسر من ۸سالشه باوزن ۶۰کیلو دکتر برای عفونت گلو ولوزه وگوشش سفکسیم ۱۰۰داده هر ۱۲ساعت ۵سی سی ایا درسته مصرفش ؟؟
- بدغذایی کودک
کودکی ۲۳ ماهه دارم غذاها را درردهان نگه میدارد و بیرون می دهد و تمایلی به جویدن غذاها ندارد و بدون دیدن موبایل غذا نمیخورد علت و چاره چیست؟
- تب نوازاد
بچه ام ۴۳روز. تب کرده، ناله میکنه، بردیم دکتر بهش سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت ۳ سی سی و سیترازم هر ۱۲ ساعت ۱ سیسی و استامینوفن ۱۵MLهر ۴ ساعت ۶ قطره داده . یک بار بیشتر مصرف نکردیم .میشه لطفا راهنمایی کنید که این دارو ها برای نوزاد خوب است یا نه ؟ یک دکتر هم گفته باید بستری بشه یا نیاز به بستری بچه هست؟
- اسهال و زینک سولفات
سلام آقای دکتر پسرم تقریبا ۸سالشه.اسهال استفراغ گرفته چقدر زینک سولفات باید بدم؟
- بی خوابی نوزاد
آقای دکتر دختر ۹ ماهه ام شب تا صبح مدام بیدار میشه باز میخوابونمش دوباره با کوچکترین صدا یا تکون خوردن بیدار میشه از یک ماهگی اینطوریه تا الان هنوز خواب عمیق یا سنگین نمیره تا کی اینطوریه و آیا میشه دارویی بهش بدم حتی روز هم این طوری و فرقی نمیکنه با اینکه نور و صدایی موقع خواب نیس اما حتی با کوچکترین صدا می پره
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما

