Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خطوط کف دست
سلام بچه من ۳۵هفته به دنیا اومده .خطوط کف دست چپش ۸۱ عدد یک واضح نیست آیا نشونه مشکله؟
- مصرف شربت ستادین برای نوزادیکسال
مصرف شربت ستادین برای نوزاد یکسال هرچند ساعت وججوری بدم
- بیقراری نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر دخترم دو ماهشه بیشتر وقت روز و مخصوصا شبها بیقراری و گریه ی شدید میکنه علائم که داره نفخ شدید و موقعی که بیتابه عضلات رو سفت میکنه پاهاشو جمع میکنه سرش رو به عقب میده فقط با تکون دادن و صدای سشوار آروم میشه حالت رفلاکس داره انگار تو دهانش یه چیز هست که مدام قورت میده خس خس سینه داره و با ولع زیاد شیر میخوره و به نفس نفس میفته شیر مادر میخوره و با صدای بلند آروغ میزنه و موقع دفع باد معده و مدفوع هم صدای بلند ایجاد میشه یه وقتایی هم موقع دفع ادرار گریه میکنه. و ناگفته نماند کم کاری تیروئید داره که قرص لووتیروکسین ۵۰ هم یه روز در میون یه نصفه و یه کامل میخوره و تحت نظر دکتر غدد هست.چند بار دکتر بردمش که در حال حاضر قطره پدی لاکت و دایمیتیکون و گریپ میکسچر و کولیکز استفاده کردیم ولی جواب نمیده.😔😔😔
- نوزاد
باسلام دخترم 6 ماهه هستش که حدود 3روز که صدای نفس کشیدنش مثل اسم یا همون خس خس شده وبه ندرت سرفه میزنه میخواستم علتشو بدونم واینکه لازمه دارو بدم یا دکتر ببرم.
- سلام ببخشید دختر 23روزه دارم موقع مدفوع و ادرار زور زیاد میزنن همه میگن طبیعیه میشه راهنمایی بکنین
- شلی نوزادان آسیب های مغزی
کودک یک ساله دارم نمیشینه چیزی دست نمیگیره دندون درآورده ولی شکسته نگرانم مشکلش چیه
- فاصله زیا شیر خوردن وبیقراری نوزاد۳ماهه
با سلام.نوزادی۳ماهه دارم که تا قبل از واکسن دوماهگی همه چیزش روی نمودار بود اما بعداز واکسن یک روز تمام بالا میاورد بردیم دکتر بهش قطره استامینیفون ودایتیمیکون شربت دمیترون داد بهش دادم بهتر شد اما از اون موقع تا حتلا فاصله شیر خوردنش زیاد شده بین ۷تا۸ساعت بردیم دکتر بهش قطره بی بی کر و متوکلوترامیدو شربت نی نی لاکس داد بهش دادم بهتر شده فاصله شیر خوردنش بین ۳تا۵ساعت شده بعضی اوقات خیلی بیقراری میکنه نمیدونم باید چه کار کنم ایا برای زدن واکسن ۴ماهگی مشکلی نداره
- جوش زدن پای نوزاد
باسلام دختر پنج ماه داره تازه کمکی شروع کردم جند روز روی ناحیه تناسلیش جوش زده و قرمز چی بزنم روش پماد زینک زدم اصلا بهتر نشده
- سلام دخترم از موقع تولد تا الان که شیر نان یک بهش میدم درست شکمش کار نمیکنه همش زور میزنه اول نان اچ آ بهش میدادم دیگه گیرم نیومد دکتر گفتش دیگه شیر دیگه جز نان بهش نده شاید رو اسهال بیفته ولی احتمالا به لاکتوز شیر حساس هست چه شیر دیگه ای بهش بدم به جای نان
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- گایافنزین برا نوزاد ۶ماهه
دکتر اطفال ب نوزاد ۶ ماهم شربت گایافنزین داده روزی ۳ بار هر بار ۱۵ قطره آیا مصرفش ضرر نداره
- شروع غذای کمکی
باسلام پسر من ۴ماه هستش و کمبود وزن داره به مقدار ۱کیلو میتونم براش غذای کمکی رو شروع کنم یا نه
- واکسن
سلام ، میتونم واکسن ۴ ماهگی پسرم رو یک ماه دیرتر بزنم ، ممنون
- بادکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من دوروزه شکمش خیلی خیلی بادمیکنه چیکارکنم
- ضربه به سر نوزاد
من کودکم 10ماهه هست در حال خواب بود بیدار شد از روی مبل افتاد و سرش قسمت گیجگاهی اش به لبه میز برخورد کرد و یک بار استفراغ کوچک کرده است چه کنم¿
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- نوزاد نارس
سلام وقت بخیر،نوزاد من ۳۰ هفتگی ور تاریخ ۱۶ شهریور متولد شده،بیمارستان تاریخ ۲۶ مهر برای معاینه شبکیه چشم او نوبت داده است،میخواهم بدانم تاثیر ۱۰ روز تاخیر بر روی چشمان فرزندم چقدر است ؟
- چسبیدگی الت تناسلی
باسلام اقای دکتر پسر من ۲۰روزگی ختنه شده الان دوماهس تا الان دقت نکرده بودم قسمت بالای الت تناسلیش جایی ک برش خورده به خط دور کلاهکش چسبیده ب طور کامل نیست فقط یه تیکش چسبیده خیلی نگران شدم ممکنه مشکلی داشته باشه دوباره ختنه بشه؟ ممنون از لطفتون
- آلرژی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر لطفا کمکم کنید خیلی نگرانم. دخترم تا ۲ ماهگی شیر خودمو میخورد که آلرژی پیدا کرد. داخل مدفوعش خون بود و صورتش اگزما داشت. مصرف پروتئین گاوی رو قطع کردم اما خوب نشد. شیر خودم رو قطع کردم و بهش شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم. الان ۳ ماه و نیمشه، خون داخل مدفوعش قطع شده اما همچنان صورتش اگزما داره و علائم رفلاکس هم داره. آیا باید همچنان آپتامیل اچ آ رو ادامه بدم یا آپتامیل پپتی بدم؟ با توجه به اینکه میگن پپتی تلخه و دخترم خیلی بد مجازه
- نشستن
سلام آقای دکتر آیابچه نارس دیر تر میشینه. اینکه ننشستن تا چه سنی خطرداره وباید پیگیرشدواینکه از چند ماهگی پسربایدبدون حمایت بشینه

