Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر گرم
درود، اقای دکتر میخوام مسافرت برم میتونم شیر محلی رو گرم کنم بریزم تو فلاکس تا ۱۲ ساعت گرم بمونه؟خراب نمیشه ؟ پسرم ۲ سالش هست شیر سرد نمیخوره ، زنده و سلامت باشین .
- پا نگرفتن نوزاد 11 ماهه
سلام نوزاد دختر من 11 ماه داره خیلی سریع چندین غلت پشت سر هم میزنه میشینه پاهاش را به سمت دهانش میبره اما اصلا رو پاهاش نمی ایسته قدش 75 و وزنش 9کیلو 300 گرم هست. آیا مشکلی داره؟
- تک سرفه و ۴ الی ۵ تا عطسه در روز
با سلام و احترام.نوزاد دخترم ۳ ماهشه و حدود دو هفته است که تک سرفه های داره و دو سه روزه که تک سرفه هاش بیشتر شده میانگین تک سرفه هاش هر ۲ الی ۳ ساعت یکی دوتا. و اینکه ۴ الی ۵ عطسه هم در روز دارن. لطفا راهنمایی کنید. شیر خوب میخوره و وزن و قدشم خوبه.از نظر دیداری و شنیداری هم خوبه خداروشکر.باتشکر
- سرماخوردگی کودکان
دختر۶ساله م سرما خورده و زیاد سرفه میکند
- دخترم تازه ۴ ماهش شده سرما خورده سطنش چرکیه سرفه زیاد میکنه چه شربتی بدم بهش
- حضور در مطب
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر از چه روزی مطب بازهست
- شربت
چقدر شربت سفکسیم ۱۰۰ ب دختر ۶ سالم بوم
- کم خونی اندازه ۱۰
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- شیرنخوردن
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماه ونیمشه از وقتی غذا میخوره شیر کمتر میخوره خودمم احساس میکنم شیرم کم شده چیکارکنم؟
- ببخشید کسی که فاویسم داره میتونه واکسن کرونا بزنه؟
- واکسن آنفولانزا
سلام پسر من متولد ۲۴ شهریور ۹۳ هستش یه دوز واکسن آنفولانزا رو هفته پیش تزریق کرد خواستم بپرسم باز نیاز هست یه دوز دیگه هم تزریق کنه یا نه همون یک دوز کافیه؟
- قطره
سلام دختر من شیر خودم میخوره قطره مولتی ویتامین نمیخوره میشه ا د بدم مشکلی نیست یک سال وچهار ماه داره در ضمن وزنش هم کمه الان نه کیلو تولد سه کیلو
- دفع زیاد مدفوع
سلام،پسرم ۱۸ ماهشه،،کمی تب داشت بردمش دکتر گفت گلوش قرمزه،سفسکیم بهش داد ،الان خیلی مدفوعش زیاد شده،اسهال نیست،ولی تعداد دفع مدفوعش خیلی بالا رفته،چیکار کنم
- تب
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسرم 6ماهه هستش امروز تب کرد تبش قطع میشه دوباره باز تب میکنه میخواستم بپرسم شیاف تب بر استفاده کردم بعد نیم ساعت مدفوع کرد آیا میتونم قطره تب بر الان بهش بدن
- آزمایش
سلام دکترپسرم یکسالشه برای مراقبت بردمش بهداشت وواکسن زدگفتن وزنشوهمه چیزش خوبه وزنش۸ماهودوهفته ۸۸کیلو۲۵۰گرم بودودریکسالگی۹۴۰۰بودوبقیه چیزاشم خوب بودوبهداشت براش آزمایش نوشتن وگفتن ببرآزمایش بده دکترواجبه این آزمایشوازش بگیرم؟این آزمایش مال چیه؟
- برای خلط سینه مناسبه؟
سلام دخترم سرمای شدید خورده گلوش چرک کرده اب ریزش بینی ام داره وقتی سرفه میزنه سینش خلط داره و میسوزه و باعث میشه گریه کنه دخترم ۱۱ ماهشه و ۱۱ کیلوهست از این دارو میتونم بهش بدم؟روزانه چند سی سی ممنون ازتون
- سلام دخترم 6ماهشه شیر خشک نان میخوره شکمش بد کار میکنه زور میزنه میتونم قطره دایمیتیکون بهش بدم روزی چن قطره بدم
- سلام.میخواستم بدونم چرا رنگ صورت و زیر پاهای پسرم که الان ۶ سال داره. رنگش زرده. بیشتر وقتها صورتش به زردی میزنه. خیلی نگرانم
- بیماریپوستی
سلام دخترم ۹ماهشه یه جوش خیلی بزرگ زیر چانه اش زده وغددلنفاوویش بادکرده دکتر بردم ولی بهتر نشد

