Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما
- قرمزی اطراف دستگاه تناسلی کوک
سلام خسته نباشید دختر ۷ ساله ای دارم که اطراف واژن ومقعدقرمز شده اولین باری هست که این مشکل پیش می اید لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- وزن کودک
سلام دخترم 40 روز زود ب دنیا اومد الان 17 ماه و نیمشه 8700 وزنشع وزن تولدش 2200 گرم بود به هیچ عنوان غذا ب جز شیر خشک نمیخوره
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟
- سیتریزین
سلام آقای دکتر عیدتون مبارک اگه بچه ۵و نیم ماهه بخاطر آلرژی خارش بینی داشته باشه میشه سیتریزین داد؟اگه میشه چند سی سی
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- سوال اول
سلام من پسرم شش سالشونه صبح که از خواب بیدار میشن اکثر موقع ها میگه حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم. ممنون
- لاکتولوز
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک دو سال و دو ماهه دارم الان یک ساله که یبوست هست و پودر پیدرولاکس بهش دادم اصلا خوب نشد الان یک پزشک عمومی شربت لاکتولوز داده گفتن هر ۱۲ ساعت ۱۰ سی سی بدم با وزن ۱۲ و نیم کیلو این مقدار زیاد نیست؟
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- سلام دخترم ۶ سالشه چند روز پیش دل درد داشت گلوشم میسوخت صبح بالا اورد همون روز بردیمش دکتر ازمایش نوشت تو ازمایشش گلبول سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادرار داشت مشکل داره؟
سلام دخترم ۶ سالشه گلو درد و دل درد داشت صبح بالا آورد چند بار بردیم دکتر ازمایش نوشت گلبولای سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادراری داشت ایا مشکل داره ؟ممنون میشم جواب بدین دلواپسم
- دخترم 11ماهشه اسهال شده آزیترومایسین بدم خوبه؟
- سلام دختر من ۴سالشه و بی دلیل ناخن های پاش و دستانش می اوفتند و در میایین مریضی خاصی هم ندارد علت چیست
- ویروس
سلام من پسرم یکسال ۴ ماهشه دو روزی میشه سرفه میکنه همراه با خلط که درست نمیتونه بخوابه اموکسی با شربت سرماخوردگی بهش میدم ولی هیچ فرقی نکرده بنظر شما چیکار کنم
- انفولانزا
سلام وخیته نباشید خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۵ماهشه پنج روزه سرفه داره اوایل خشک بود که بردیم دکتر فقط اسپری سالبو دادن با قطره بینی و ساشه مونته لوکاست الان سرفهاش خس خس داره و سینش هم همینطور ممنون میشم بفرمایید براش چی استفاده کنم خیلی ممنون
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- سرفه بعد از خندیدن
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه چند هفته پیش سرما خورد و بهتر شد ولی هنوز گاهی سرفه میکنه بیشتر وقتی هست میبرم حمام به بوی شامپو و بعد از خندیدن یا گریه کردن سرفه میگردش یا وقت های که بویی بهش میخوره در حالت عادی خوبه میشه راهنماییم کنید چه داروی بهش بدم ممنون از لطفتون
- رفتارنامناسب کودکم ر
باعرض سلام. بنده یک دختر3/5دارم که حدودیکی دوماهه که رفتارمشکوگ وغیرمناسبی داره. ایشون بعضی وقتاخودش رو روی مبل دولاکرده وبه مبل میکشد. یابه طورطاق بازدرازکشیده ودستش رابه آلت تناسلی خودمیکشد؛نمیدونم چکارکنم که ابن رفتارش طول نکشه وبراش عادت نشه. ونمیدونم چه عکس العملی ازخودم نشون بدم. لطفاًراهنماییم کنید. مم نون میشم
- تب کودک
پسرم ۵ سالشه دو روزه بهش سفکسیم ۱۰۰ میدم هر ۱۲ ساعت اما حالش بهتر نشده،شبها تب میکنه.

