Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- شیرخشک الرژی
باسلام،دخترمن یک سال و یک ماهشه،الرژی و رفلاکس داره.از بدو تولد شیرخشک ای آر مصرف کرده..دکترببلاک اچ آ تجویز کرد اسهال شد قطع کردم،،میتونم شیرخشک آپتامیل پیتی جونیور براش بخرم؟برای یک سال مناسبه؟شما چه شیرخشکی پیشنهاد میدید برای کودک یک ساله رفلاکسی و الرژی؟
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- سرفه
سلام دوباره به اقای دکتر خسته نباشین اقای دکتر شربت پلارزین کیدز دارم میشه بهش بدم به جای شربت دکسترومتروفان الان تب دیگه نداره ولی بینیش خلطیه و سرفه داره خیلی
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر 18ماهه دارم یکشنبه تب داشت بردم دکتر گفتن گلوش التهاب داره و سرماخورده ازیترومایسین . سیتریزین.نیوزینک میخوره تب خوب شده ولی از صبح صداش گرفته و سرفه میکنه و سه بار هم شکمش رفت چه دارویی برای سرفه یا اینکه اگه اسهال گرفت بدم؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- سرما
سلام آقای دکتر ...پسرم دو سال و هشت ماه هستش چند روز قبل بوی بد دهان داشت که با دادن سفکسیم بهتر شد الان آب ریزش شدید به همراه اشک چشم هستش...آیا میتونم هر دوازده ساعت سفکسیم صد براش استفاده کنم..ویرای آبریزش چشم و بینی چه دارویی بگیرم.؟؟..ممنون از توجه شما..
- در باره سرما خوردگی
سلام خسته نباشید. ببخشید من دخترم یک سال و نیمشه گفتن یه وبروس سرما خوردگی اومده دخترم الان فک کنم از اون ویروسه گرفته میتونید کمکم کنید؟
- سلام شربت زینک سولفات رو یک ساله که خریدم ودرش رو هم باز کردم وبعد دیگه استفاده نکردم الان میتونم بقیه اون رو استفاده کنم
- نشت مدفوع
سلام وقت بخیر. دخترم۸سالشه. حدود یک ماهه که نمیتونه مدفوعش رو کنترل کنه کامل هم تو لباسش دفع نمیکنه فقط نشت مدفوع داره. این اتفاق بیست الی سی بار در روز اتفاق میوفته. دیگه خسته شدیم. گاهی سفته و یبوست داره ولی گاهی هم خیس و نرمه
- سوال پزشکی
چرا با دادن این شربت پسرم که سه سال ونیمشه شکمش درد گرفته
- دندان.
سلام دخترم ۱۳ماهونیم هست که ۱۱ ماهگی ۲تا دندون بالادراورد درحال ضر کوچیکه خیلی رشد نکرده یکمم کج هست الان دیگه هیچ دندونی در نیاورده ۱۳ماهونیمش هست ممکنه از کمبود کلسیم یا ویتامین دی باشد دندوناش تشکیل شده ولی نمیزنه بیرون اذیته چیکارکنم
- آب
سلام دکتر پسرم 36هفته دنیااومدالان17ماهسه بچه بسیار باهوش وفعالی هست چند کلمه میگه ازجملهآب آش جوجه جیجه دست موبوبه ،دد،ببه،وغیره وهر دستوری بهش بدم کامل میفهمه اونجام میده الان 12تادندون داره وتودهنش ورم کرده وکمی جای یک دندونش که درنیومده آبی شده آقای دکتر از12تاپانزدهماهگی دندون درنیومد بعد باز شروع شد این مدت آب دهنش خشک بود قبلش آب میومد امابازبا شروع دندون دراومدنش زیادآب دهنش میره گاهی رولباسش میریزه دست میزنم لثش ورم داره آیا بخاطر آب دهانش باید ببرم دکتر
- قطره بتامتازون برای درد گوش نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . آیا میتوان از قطره بتامتازون برای درمان درد گوش نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم استفاده کرد ؟
- کودک
دو روزه پسرم مدفوعش چسبناک و بد بود هست علتش چیه
- ویتامین
سلام واحترام اقای دکتر شربت مولتی ویتامین کیندریوروویتال ب پسرم میدم ازنظر ویتامیناش کامل؟یا جداهم بدم بهش.ویتامین دی کم داشت توازمایش براش آمپول ویتامین دی نوشت دکترش زدم.ازاین ب بعد همون شربت ۵سی سی کافیه...؟پسرم ۱۸ماهشه.
- پدیاشور
دخترم یک سال و دو ماه داره وزنش بر اساس نمودار رشدش کمه زمان تولد ۳۵۰۰بود یکسالگیش۸۷۰۰ازمایش خون و ادرار گرفتم خوب بودن مشکلی نداشته خیلی بد غذاست میخواستم بدونم میتونم بهش مکمل پدیاشور بدم؟؟با تشکر
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- الرژی
سلام دخترم ده ماهشه دو ماهی میشه که پشت گردنو و زیر گردنش خارش داره و گریه میکنه و فقط شیر خودمو میخوره و بهش شیر محلی یا پاستوریزه ندادم ممکنه الرژی به پروتیین گاوی باشه چونکه خودم هم محلی هم پاستوریزه مصرف میکنم امکان داره مال اون باشه که قطش کنم دیگه نخورم تورو خدا جواب دهید
- گردن نگرفتن بچه
 سلام.خسته نباشید .دخترمن موقع تولد اکسیژن کم اورد .الان 13ماهشه ..گردن نمیگیره .و نمیشینه و راه نمیره فقط میتونه قلط بزنه .خیلی دکتر بردیمش ولی فایده نداره .اما از نظر هوشیاری زرنگه ..حتی ام ار ای هم بردیمش..لطفا بگین کی حرکاتش عادی میشه و ایا امیدی هس به خوب شدنش؟

