Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دختر11ماهه سرفه مکنه
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید من ی دختر سه ماهه و نیم دارم ک الان دوروزه سرفه میکنه و موقعی ک عطسه میکنه آبریزش بینی داره شربت ایورامی هر 12 ساعت بهش میدم
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم ۳۳ بوده وقتی ب دنیا اومده الان که ۲ ماه و ۲۷ روزشه ۳۷ شده کمه؟؟ چون ماه پیش بهداشت بردم نیم سانت اضاف شده بود خیلی نگرانم باید چقد هرماه اضاف بشه وزنش ۲۶۰۰ بوده الان ۵ شده
- شربت رانیتیدین برای پنج ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم پنج ماهه هست.دکتر بهش شربت رانیتیدین داده.هر ۱۲ ساعت.۲ سیسی.تا چند روز باید شربتو بهش بدم
- شیر خشک
سلام هر شیر خشکی میگیرم بچه ام شکم درد میگیره و یبوست تنها شیر در حال حاضر فقط ترویتال ای ار بهش ساخته اما مزه اش خیلی بده خیلی بد میخوره شیر خشک گیگوز ۱خیلی خوشمزه خورد شکمش درد گرفت میشه یک پیمانه به شیر ترویتال اضافه کرد؟ ببلاک ترویتال۱ گیگوز ۱ نان ای ار این شیر خشک ها رو خورد امکان داره به شیر گاو حساس باشه ؟ بعید میدونم رفلاکس هم داشته باش شیر بالا نمیاره
- کشت ادرار مثبت
دختر 4ماهم ده روزه متوجه شدم عفونت ادراری داره. اول ب مدت دو روز سفکسیم تجویز شد بعد مجدد کشت ادرار داد مثبت بود.بعد هم کوتریماکسازول. 12500عدد کشتشه. هیچ علائمی نداره دخترم. تب. بی قراری موقع ادرار. باید حتما بستری بشه؟
- خوردنکاغذ
سلامنوزاد۵ماه۷روزهدارمکاغذداخلدهنشکردهدوتیکهدراوردمنمیدومخوردهکبرهداخلشکمشیانایاخطرناکهپسرمسرماخوردهسرفههممیکنهنمیدونمسرفشبخاطرسرماخوردگییاکاغذداخلشکمشه
- شیرخشک نان ۳
سلام جناب دکتر عزیز پسرم هجدهم اردیبهشت یازده ماهش تموم شد از شیرخشک نان ۲ تغذیه میکنه سوالم اینه از چه موقع باید تغذیه با نان ۳ براش شروع کنم .ممنون از شما
- ساعت خواب نوزاد یازده ماهه
سلام آقای دکتر خیته نباشید دختر من یازده ماهشه توی ۲۴ ساعت ۱۳ ساعت میخوابه کلا سوالم ابنه که شبا راس ساعت یازده خوابه ولی خواهرم خیلی تاکید میکنه که هورمون رشد از ساعت نه تاده ترشح میشه ومن تازه ساعت یازده بچم میخوابه آیا این درسته و میزان خوابش و ساعت خوابش رو تغییر بدم ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر🙏
- رنگ مدفوع
سلام آقای دکتر وقت شما بخیر .نوزاد دوماهه دارم تحت نظر شما میباشد. واکسنش را دیروز تزریق کردیم .رنگ مدفوع نوزاد سبز متمایل به سیاه شده .اثر واکسن هست؟ قطره استامینوفن هم میدیم .ممنون
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر . نوزاد دوماهه ی من دو روزه که مدفوعش خمیری هست. علتش چی هست؟
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- کمبود وزن
سلام خسته نباشیداقای دکتردخترمن باوزن 3100به دنیااومده الا4ماه و4روزه وزنش 5.5کیلواست شیرم کم نمبخوره شیرخشک بیومیل پلاسوبهش میدم خواهش میکنم کمکم کنید
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟
- بیماری نوزاد
سلام وخسته نباشید نوزاد 6روزه دارم مدفوعش خیلی شل وآبکی تعداد دفع در روز تقریبا 3بار ایا اسهال می باشد قبل از دوروز بستری بود ممکن است به خطر انتی بیوتیک که مصرف میکرد باشه وخودم نیز سفالکسین می خورم ایا ممکن است چنین تاثیری بر روی نوزاد داشته باشد
- سوال از دكتر
باسلام نوزاد هفت ماهي كه شيرخشك إي آر مخصوص رفلاكس استفاده ميكنه ميتونه از اين به بعد ببلاك شماره دو مخصوص آهن بخوره؟ بالا نمياره ؟
- کم خونی اندازه ۱۰
- کج گردنی
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماهه نیمه ای دارم ک گردنشو به سمت راست کج میکنه و وقتی بغل میکنم ب سمت چپ بهتر میچرخه اما وقتی ب پشت میخواین ب هر دو طرف میچرخه ولی بیشتر ب سمت راست دوست دارن بخوابه خواهش میکنم بگین چیکار کنم مشکل تورتیکولی داره یانه خوب میشه؟
- سرفه اطفال
نوزادم۱۵روزه است که چندروزی است سرفه شدید میکند شبها شدیدتراست جوری که میخواهدخفه شود شیرخشک نان هم میخورداستفراغ که میکند غلط بالامی آورد علت چیست
- شياف دوز بالا

