Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پیرو سرفه
اقای دکتر من همون سوال قبلی در مورد سرفه ی نوزاد بیست و یک ماهه هستم. یادم رفت بگم نوزاد من فاویسم داره
- گوشت شتر
سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك سال مضر است؟؟؟سلام . وقت تون بخير. آيا گوشت شتر براي كودك يك ساله مضر است؟؟
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- گرمی پیشانی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر جان پسرم دو سالشه گاهی اوقات دست میذارم رو پیشانیش نسبت به جاهای دیگه بدنش گرمه از اول اینجوری بود گاهی دست میذاره رو چشمانش البته موقع نوزاد ی چند بار سرش خورد به استخوان شانه ام همش میترسم صدمه ندیده باشه خون لخته نشده باشه شده یه استرس واسم راهنمایی کنید ممنون از لطفتون
- ایجاد رگه ها خونی فرمز و قهوه ای در صورت کودک بعد از رفع انسداد گلو بعد از گیر کردن غذا
با سلام احترام لطفا راهنمایم کنید کودک ما یه پسر یک ساله و یک ماه است که یک روز پیش موقع هندوانه خوردن در گلو کودک گیر کرد و کودکماان دچار خفگی شد یکی دو دقیقه طول کشید تا حالت خفگی رو بر طرف کردیم اما متاسفان چند دقیقه بعد از بر طرف شدن خفگی رگه های کوچک زیر پوستی کوچک کوچک در تما سطح صورت ایجاد شده حالت رگ مانند به رنگ قهو ای و قرمز خیلی نگرانم بچه مون هیچ مشکلی الان از لحاظ تنفسی و رفتار و حرکت نداره فقط این رگ های ریز قهوه ای قرمز و قهوه ای در زیر پوست صورتش ایجاد شده؟ ایا خطرناک و اینکه بر طرف می شه اصلا طی این یک روز کم یا زیاد نشد
- دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- میزان مصرف قطره های تقویتی
با سلام دختر من 2 سالشه . میخواستم بدونم بعد از دو سالگی مصرف قطره مولتی و تامین و آهن تغییر می کنه یا نه . الان از هر کدوم یک سی سی بهش میدم. با تشکر
- دوز مصرف اندامین در اطفال
کودک چهار ساله با وزن هفده کیلو چه میزان شربت اندانسترونن برای کنترل اسهال استفراغ مصرف نماید
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۵سال و۲ماهه دارم باوزن۱۷ کیلو آیامیتونم بجای شربت سفکسیم۱۰۰ بهش هر۱۲ ساعت یک عددقرص سفیکسیم۲۰۰ بدم؟
- استفراغ کودک
سلام،پسر۲سال و۵ماهه من از شروع فصل پاییز هرچند وقت یکبار استفراغ واسهال شدید میگیرد،دائم میگوید دل درد دارم،صبحها با حالت تهوع شدیدبیدارمیشود یا استفراغ میکند یا اسهال ودوباره میخوابد،دکتر هم میبرم امپول میزند دارو میدهد ودوروز استفراغ ندارد ودوباره شروع میشود دلیل اینکه درمان نمیشود چیست؟
- سرماخوردگی
سلام پسرم هشت ماهشه سرما خورده سینش خیلی خس خس میکنه سرفه وآبریزش بینی هم داره چه دارویی باید بهش بدم وچقدر بدم
- برای نوزاد ۴ماهه جه مقدار شربت ازیترو مایسین ۲۰۰ باید بدهیم
- شربت سفیکسیم برای کودک دونیم ساله
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- مونته لوکاست،
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ونیم سالشه باوزن ۱۴/۵ دستور مونته لوکاست را میفرمایید؟ساشه بگیرم براش چه جوری مصرف کنه؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسر13ماهی دارم که تب میکنه وبینیش هم کیپ شده تنفسش 40تاست اموکسی 125براش خوبه چه جوری باید بهش بدم
- آبریزش
سلام بچه پنج سال و نیمه دارم در صورت ابریزش بیتی شربت سیتریزین بهتره یا نئوتادین؟
- واکسن خوراکی
سلام ، وقت بخیر مصرف یک قطره بیش تر از قطره فلج اطفال برای بچه ی ۶ ساله خطرناک است ؟ ۳ قطره استفاده شده ممنونم
- سرفه
آقای دکتر سوال دیگه ای داشتم ببخشید دخترم که گفتم ۱۰ ساله هست وزنش ۵۰ کیلو هست سرفه داره ولی تب نداره ۵ روز میگذره از شروع بیماری ولی گلودرد و چرک گلو اصلا نداره بنظر شما لازم هست بخاطر سرفه هاش از آنتی بیوتیک استفاده کنه.

